کد: 13960402252707242

ارتباط مثبت اندیشی برای رسیدن به موفقیت

کد: 13960402252707242

https://goo.gl/eP98UK

، بندر عباس , (اخبار رسمی): ارتباط مثبت اندیشی برای رسیدن به موفقیت در حوزه روانشناسی و موفقیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این در حالی است که برای رسیدن به موفقیت شما باید ابتدا فردی مثبت اندیش باشید و افکار و باورهای مثبت را در ذهن خودتان پرورش دهید.

hadimoradi.com

ارتباط مثبت اندیشی برای رسیدن به موفقیت در حوزه روانشناسی و موفقیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این در حالی است که برای رسیدن به موفقیت شما باید ابتدا فردی مثبت اندیش باشید و افکار و باورهای

به گزارش گروه موفقیت مرادی، تمامی افراد موفق و ثروتمند جهان ابتدا فردی مثبت اندیش با نگرش مثبت بوده اند و به مرور زمان افکار و باورهای مثبت را در ذهن خودشان پرورش داده تا به درجه ای از موفقیت رسیده اند.

ارتباط مثبت اندیشی برای رسیدن به موفقیت

امروزه اگر نگاهی به اطرافیان‌تان بندازید همه از وضعیت فعلی زندگی خود ناراضی بوده و مدام در حال شکایت کردن از اوضاع بد هستند. خیلی کم پیش می اید فردی را ببینیم که از وضعیت زندگی خودش راضی باشد. اما سوال من این است! حالا که وضعیت زندگی شما بد هست شما حاضر هستید چه کاری انجام دهید تا وضعیت زندگی تان بهتر از قبل باشد؟

 

برای تغییر دادن زندگی و شرایط فعلی ابتدا باید خودتان تغییر کنید!

تغییر در نحوه ی فکر کردن و نگرش تان به زندگی و رویداد ها عامل اصلی برای شروع مثبت اندیشی است. برای مثبت اندیشی باید تفکر مثبت نسبت به افراد و رویدادهای زندگی داشته باشید. دوست عزیزم این شعار نیست! افکار و باورهای منفی مانند دیواره بتنی سخت و محکم در ضمیر ناخود آگاه تان شکل کرفته اند. برای ازبین بردن آنها ما باید با پتگ قوی باورهای مثبت بر آنها بکوبید تا به مرور زمان از بین بروند. باورهای شما یک شبه به وجود نیامده اند و تغییر دادن آنها نیز در عرض یک شب ممکن نیست. برای تغییر دادن افکار و باورهایتان باید زمان بگذارید و هر روز و هر لحظه بر روی باورها و افکارمان کار کنید تا بتوانید آنها را تغییر دهید. سالیان سال است که با فکر کردن و دیدن رویداد های منفی باورهای منفی در ذهن تان شکل گرفته اند.

 

مثال واضح آن باورهای منفی نسبت به پول و ثروت:

شما از زمان کودکی از طریق تماشای فیلم های تلوزیونی و دیدن سریال ها مدام افکار و باورهای مربوط به پول و ثروت و ارتباطات را در ذهن خودتان پرورش داده اید. از زمانیکه پای فیلم های تلوزیونی نشسته اید و فیلمی را تماشا کردید که افراد ثروتمند رو افرادی دزد و سارق به شما نشان داده اند و پول و ثروت را چیزی پست باور کرده اید انتظار دارید چه باورهایی در شما شکل گرفته باشد. اگر وضعیت فعلی زندگیت از نظر مالی بسیار ضعیت است این بسته به نوع افکار و باورهایی دارد که در ذهن خودت پرورش داده ای! اگر می خواهید وضعیت مالی زندگی تان تغییر کند ابتدا باید در نحوه ی فکر کردن تان تغییراتی ایجاد کنید.

 

اگر می خواهید به موفقیت مالی و کسب ثروت دست پیدا کنید باید باورهای منفی مربوط به پول و ثروت را شناسایی کنید و نسبت به تغییر دادن و جایگزین کردن باورهای مثبت به جای آنها اقدام کنید.

 

راهکارهای تغییر دادن افکار و باورهای منفی :

۱ – ابتدا یک حوزه از زندگی تان را که قصد دارید تغییر دهید را انتخاب کنید.

مثال : تغییر دادن وضعیت مالی زندگی و بهتر کردن اوضاع مالی

۲ – ابتدا باید برای خودتان واضح و دقیق مشخص کنید که واقعا می خواهید وضعیت زندگی تان را چگونه کنید.

بهتر است واضح و دقیق بنویسید که می خواهید اوضاع را چگونه بسازید.

۳ – به خودتان تعهد کتبی بدهید که می خواهید اوضاع زندگی تان را تغییر دهید و پای آن را امضا بزنید.

۴ – افکار و باورهای منفی که مربوط به آن حوزه در ذهن دارید را شناسایی کنید.

شناسایی افکار و باورهای منفی مربوط به پول و ثروت

۵ – باورهای مثبت مربوط به حوزه ای که می خواهید تغییر دهید را شناسایی و یادداشت کنید.

۶ – تعهدی که به خودتان داده اید را بار دیگر مطالعه کنید و ببنید هنوز هم متعهد به تغییر دادن هستید!

۷ – کم کم شروع کنید و باورهای مثبت را جایگزین باورهای منفی کنید.

۸ – هر روز و هر لحظه روی خودتان و باورهایتان کار کنید.

دوستان عزیز و همراهان گروه موفقیت مرادی متوجه شدید که ارتباط مثبت اندیشی برای رسیدن به موفقیت از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است. پس از خواندن این مقاله باید حتما دست به کار شوید و برای موفقیت و رشد خودتان اقدام کنید. برای موفقیت همه چیز بستگی به خودتان دارد. هیچ چیزی در این جهان شانسی و اتفاقی نیست. در این جهان هیچ چیزی اتفاقی رخ نمی دهد و این بیانگر نظم وقانون علت و معلول است.

خواه یا ناخواه هر کسی که بخواهد به موفقیت برسد باید فردی مثبت اندیش باشد و به رویداد های زندگی به دید مثبت نگاه کند.

اگر می خواهید اوضاع مالی تان تغییر کند و به فردی ثروتمند تبدیل شوید باید افکار و باروهای مثبت نسبت به پول و ثروت داشته باشید.

اگر می خواهید رابطه تان به همه مردم خوب باشه باید روی شناسایی و تغییر دادن باورهای منفی مربوط به ارتباطات کار کنید.

اگر می خواهید شغل خیلی خوبی داشته باشید باورهای مربوط به شانس و پارتی بازی و از این قبیل باورها را شناسایی و حذف کنید.

بسیاری از افرادی که به بیماری های لا علاج دچار می شوند بیماری آنها ارتباط مستقیمی با جنس افکار و باورهای آنها دارد. این افراد بارها و بارها به تحقیق و کسب اطلاعات در مورد بیماری پرداخته اند بارها و بارها برنامه های تلویزیونی مربوط به بیماری شان را دنبال کرده اند و بارها و بارها در مورد این بیماری با افراد صحبت کرده اند.

این افراد پیگیری این بیماری بوده اند بارها با آن فکر کرده اند و آن را در خودشان احساس کرده اند و شرایط به گونه ای پیش رفته است که بیماری را به سمت خوشان جذب کرده اند.

همچنین افرادی که بارهای و بارها به پول و ثروت فکر می کنند از راه های مختلف به دنبال روش های کسب درآمد و ثروت می‌گردند باورهای منفی رو شناسایی می کنند و باورهای مثبت را درخودشان پرورش می دهند و راهی پیدا خواهند کرد.

اگر نگاهی به زندگی موفق ترین وثروتمند ترین افراد جهان بندازیم متوجه می شویم که تمامی آنها از حرفه و شغلی که از آن ثروت و پول بدست می آورند لدت می برند و عاشق کارشان هستند.

 

ارتباط مثبت اندیشی برای رسیدن به موفقیت

دوستان عزیزم  یادتان باشد یکی از رازهای رسیدن به موفقیت و ثروت در زندگی توجه به داشته هایتان و سپاسگزاری به درگاه خداوند است. افراد فقیر و ناموفق همیشه به نداشته هایشان فکر می کنند و اصلا توجهی روی داشته ها و خواسته هایشان ندارد. این یعنی ناسپاسی به نعمت های الهی. در گوشه ای با خودتان خلوت کنید و هر روز لیستی را از داشته هایتان بنویسید و از خداوند متعال بابت آن سپاسگزار باشید.

محصول: سپاسگزاری راز بزرگ موفقیت جهانیان بهترین گزینه برای تقویت شکرگزاری و یاد گرفتن راز های سپاسگزاری است.

دوستان عزیز و همرهان سایت هادی مرادی دات کام امیدوارم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد حتما تمرین های گفته شده را انجام دهید و مطمئن باشد که نتایج فوق‌العاده خواهید گرفت.

نویسنده : گروه موفقیت مرادی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه موفقیت مرادی

گروه موفقیت مرادی همراه شما برای دستیابی به موفقیت مالی و کسب ثروت ، راه اندازی و مدیریت کسب وکار، قانون جذب و راز جهان هستی، بازاریابی و فروش.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش