اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960310250666119

یادگیری ماشینی، نیروی محرک اینترنت اشیا

کد: 13960310250666119

https://goo.gl/yyiuPs

، تهران , (اخبار رسمی): تکنولوژی اینترنت اشیا برای پیاده‌سازی مفاهیم اتوماسیون و هوشمند سازی، به علم یادگیری ماشینی وابسته است. با استفاده از یادگیری ماشینی است که یک ترموستات سبک زندگی شما را می‌آموزد و دما را به بهترین شکل تنظیم می‌کند. در این ویدئو دو دقیقه‌ای، با مفهوم یادگیری ماشینی آشنا می‌شویم.

یادگیری ماشینی، نیروی محرک اینترنت اشیا

اینترنت اشیا، تکنولوژی ارتباطی تمامی اشیا پیرامون ماست و یادگیری ماشینی میتواند این اشیا را به ابزارهایی بی‌اندازه هوشمند تبدیل کند.

اینترنت اشیا، تکنولوژی ارتباطی تمامی اشیا پیرامون ماست و یادگیری ماشینی می‌تواند این اشیا را به ابزارهایی بی‌اندازه هوشمند تبدیل کند.

انسان‌ها و حیوانات نیز مانند دستگاه‌ها با یک سری مشخصات و قابلیت‌های اولیه متولد می‌شوند. بسیاری از توانایی‌ها از بدو تولد در ماهیت موجودات گنجانده شده است، اما باقی قابلیت‌ها و مهارت‌ها را به مرور زمان، با جمع‌آوری داده از محیط می آموزند. صحبت کردن، راه رفتن، رفتارهای اجتماعی و … همه آموزه‌هایی است که تحت تاثیر محیط شکل می‌گیرد. در یادگیری ماشینی نیز شرایط همین‌گونه است. دستگاه‌هایی که نرم افزار آن‌ها داده‌های دریافتی را تحلیل می‌کند، می‌آموزد و ارتقا می‌یابد.

یادگیری ماشینی میتواند به شیوه‌های گوناگون صورت گیرد. در برخی موارد ماشین توالی داده‌ها را تحلیل کرده و نتیجه‌گیری می‌کند. به این ترتیب که با داشتن داده الف، ب و ج، میتواند “د” را نتیجه‌گیری کند. در برخی دیگر از موارد، ماشین میتواند داده های پراکنده را تطبیق می‌دهد و به نتیجه برسد. این شیوه در سیستم‌های هوشمند تشخیص چهره به کار می‌آیند. شیوه دیگری که یادگیری ماشینی وجود دارد، سیستم تشویق و تنبیه است. درست همانند تربیت یک حیوان خانگی، دستگاه نیز تربیت می‌شود.

تکنولوژی اینترنت اشیا برای پیاده سازی مفاهیم اتوماسیون و هوشمند سازی، به علم یادگیری ماشینی وابسته است. با استفاده از یادگیری ماشینی است که یک ترموستات سبک زندگی شما را می آموزد و دما را به بهترین شکل تنظیم می‌کند.

در این ویدئو دو دقیقه‌ای، با مفهوم یادگیری ماشینی آشنا می‌شویم.

 

ویدئوهای بیشتر در iott.ir مرجع اینترنت اشیا در ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]