اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960314250966119

آماده ورود به دنیای اینترنت اشیا هستید؟

کد: 13960314250966119

https://goo.gl/Df5SSR

، تهران , (اخبار رسمی): اینترنت اشیا قرار است مراقب سلامت ما و حتی جیب ما نیز باشد! در این ویدئو کوتاه می‌بینیم که زندگی در دنیای اینترنت اشیا چه شکلی است.

آماده ورود به دنیای اینترنت اشیا هستید؟

حقیقت این است که اینترنت اشیا همین حالا هم وجود دارد! همین حالا هم بسیاری از وسایل کار و زندگی ما به شبکه متصل است و با تبادل داده و اطلاعات امور روزمره ما را تسهیل می‌کنند.

به گزارش iott.ir تصور کنید یک روز صبح چشم باز می‌کنید و می‌بینید تمام اشیای اطراف‌تان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده‌اند و حتی از آن عجیب‌‌تر، بدون دخالت شما کارهای‌تان را انجام می‌دهند. به دنیای اینترنت اشیا خوش آمدید!

حالا وسایل کار و زندگی ما نیازهای ما را می‌دانند، به حضور یا عدم حضور ما واکنش نشان می‌دهند، خواست ما را متوجه می‌شوند و مطابق آن رفتار می‌کنند.

حقیقت این است که اینترنت اشیا همین حالا هم وجود دارد! همین حالا هم بسیاری از وسایل کار و زندگی ما به شبکه متصل است و با تبادل داده و اطلاعات امور روزمره ما را تسهیل می‌کنند. گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، گجت‌های پوشیدنی، لوازم هوشمند خانگی، سنسورها و … همه بخشی از خانواده بزرگ و رو به رشد اینترنت اشیا هستند.

وسایل هوشمند تعامل ما با محیط پیرامون را بهبود می‌بخشند. به این فکر کنید که دستگاه‌ها آن‌قدر هوشمند شوند که بتوانند تمام امور تکراری و زمان‌بر ما را در طول روز عهده‌دار شوند تا ما بتوانیم با خیال راحت به کارهایی که علاقه‌مندیم بپردازیم.

این تنها رسالت اینترنت اشیا نیست! اینترنت اشیا قرار است مراقب سلامت ما و حتی جیب ما نیز باشد!

در این ویدئو کوتاه میبینیم که زندگی در دنیای اینترنت اشیا چه شکلی است.

 

ویدئوهای بیشتر در iott.ir مرجع اینترنت اشیا

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]