اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960323251716840

به همت بهین مبتکران ایده و در 2 تیرماه 1396 در اصفهان

کارگاه آموزشی فرصتهای تجاری در اینترنت اشیا برگزار می‌شود

کد: 13960323251716840

https://goo.gl/GcvPWz

، اصفهان , (اخبار رسمی): دوره آموزشی کارگاه آموزشی فرصتهای تجاری در اینترنت اشیا  با حضور افرادی که می خواهند بیشتر با اینترنت اشیاء آشنا شوید و به صورت تخصصی و عملی به این حوزه ورود کنند، در تاریخ 2 تیرماه 1396 در اصفهان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی فرصتهای تجاری در اینترنت اشیا

اینترنت اشیاء در واقع شبکه‌ای از اشیاء هستند که می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند. “اشیاء” می‌‌تواند شامل هر چیزی باشد که قابلیت جمع آوری داده‌‌ها، کنترل شدن و یا ارتباط از راه دور را داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بهین مبتکران ایده، دوره آموزشی کارگاه آموزشی فرصتهای تجاری در اینترنت اشیا با حضور افرادی که می خواهند بیشتر با اینترنت اشیاء آشنا شوند و به صورت تخصصی و عملی به این حوزه ورود کنند، در تاریخ 2 تیرماه 1396 به میزبانی اصفهان توسط این شرکت برگزار می‌شود.

مهدی امساکی مدیر عامل بهین مبتکران ایده هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش دانشجویان، صنعتگران و افرادی که علاقمند به علوم پیشرفته و کسب درآمد در آن هستند بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت برق و کامپیوتر و سایر علوم فناوری محور همچون کشاورزی و صنایع، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

امساکی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: به‌دنبال افزایش چشمگیر ابزارهای هوشمند در دنیای فناوری، در آینده تقریبا همه چیزها به همدیگر متصل خواهند شد. از یخچالی گرفته که به شما یادآوری می‌کند تاریخ انقضا خوراکی داخل آن در حال سپری شدن است تا شهر هوشمند که هزاران جریان داده‌ای مختلف به صورت همزمان گردآوری و پردازش می شوند تا ترافیک خودروها روانتر، مصرف آب بهینه تر و منابع اقتصادی‌تر مصرف شوند. این پدیده نوظهور امروز در دنیای فناوری با نام اینترنت اشیاء شناخته می‌شود..

وی که مدرس دوره آموزشی کارگاه آموزشی فرصتهای تجاری در اینترنت اشیا است دارای سوابق زیادی در امور فنی و تجاری در این حوزه می باشد .

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: افراد مستعد بعد از آموزش دوره مقدماتی، امکان ورود به آموزشهای تخصصی با تخفیف ویژه هستند و امکان همکاری در پروژه های آتی را خواهند داشت..

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه 80 هزار تومان دریافت خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت بهین مبتکران ایده را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهیدو

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت ، اپلیکیشن های موبایل ، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان تجارت الکترونیک به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. یکی دیگر از دپارتمان های فعال شرکت در حوزه اینترنت اشیا مشغول بکار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]