اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960513256326840

از 2 شهریور ماه تا پایان شهریور ماه در 8 جلسه به مدت 30 ساعت اجرا می‌شود

برگزاری کارگاه آموزشی سخت افزار و نرم افزارهای کاربردی در اینترنت اشیا

کد: 13960513256326840

https://goo.gl/bzjScf

، اصفهان , (اخبار رسمی):  از 2 شهریور ماه تا پایان شهریور ماه در 8 جلسه به مدت 30 ساعت ، دوره ای با عنوان دوره آموزشی «کارگاه آموزشی سخت افزار و نرم افزارهای کاربردی در اینترنت اشیا» در برای اولین بار در شهر اصفهان برگزار خواهد شد تا علاقه مندان موضوع اینترنت اشیا از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری کارگاه آموزشی سخت افزار و نرم افزارهای کاربردی در اینترنت اشیا
در این دوره آموزشی سعی شده است که تمام مباحث مورد نیاز برای آموزش به طور کامل تدریس شود.

در این سلسله آموزش قصد داریم شما را برای ورود به فضای تجاری اینترنت اشیا آماده کنیم و با ابعاد مختلف فعالیتها در این حوزه اعم از سخت افزار و نرم افزار، برد و سنسورها آشنا کنیم.

به گزارش روابط عمومی بهیدو، مهدی امساکی مدیرعامل این شرکت با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: این تکنولوژی روز به روز در دنیا در حال پیشرفت است و موقعیت‌های شغلی بسیاری را به دنبال خود برای دوستداران این زمینه فراهم آورده است. در همین راستا شرکت بهین مبتکران ایده با برگزاری دوره آموزشی برد معروف رسپبری پای قصد دارد شما را با دنیای بزرگ اینترنت اشیا آشنا سازد.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: در این دوره آموزشی سعی بر آن است که تمام مباحث مورد نیاز برای آموزش کار با برد رسپبری به طور دقیق و کامل تدریس شود. همچنین سرفصل‌های این دوره به گونه ای است که شما بتوانید در سرفصل‌هایی که مهارت ندارید شرکت کنید.

متولی برگزاری این دوره، بخش‌های مختلف آن را موارد زیر برشمرد:

  • بخش اول : آشنایی با رسپبری پای، لینوکس و ساختار شبکه
  • بخش دوم: آموزش زبان برنامه نویسی پایتون به صورت کامل
  • بخش سوم : آموزش کار با GPIO‌های رسپبری و ارتباط با سنسور‌های مختلف
  • بخش چهارم : آموزش راه اندازی سرور و پیاده سازی یک خانه هوشمند اولیه با رسپبری پای.

گفتنی است این دوره آموزشی از از 2 شهریور ماه تا پایان شهریور ماه در 8 جلسه به مدت 30 ساعت برگزار می‌شود و کل دروه‌های آموزشی (تمام چهار بخش) در مدت 30 ساعت و در شهریور ماه طی ده جلسه 3 ساعته برگزار خواهد شد. شایان ذکر است هر بخش شامل 6 تا 8 ساعت آموزشی است. در این سلسله آموزش قصد داریم شما را برای ورود به فضای تجاری اینترنت اشیا آماده کنیم و با ابعاد مختلف فعالیتها در این حوزه اعم از سخت افزار و نرم افزار، برد و سنسورها آشنا کنیم.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت http://behido.ir بخش رویدادهای آموزشی مراجعه و یا با شماره 03132677492 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهیدو

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت ، اپلیکیشن های موبایل ، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان تجارت الکترونیک به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. یکی دیگر از دپارتمان های فعال شرکت در حوزه اینترنت اشیا مشغول بکار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]