اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960513256366840

به همت بهین مبتکران ایده:

دوره آموزشی اینترنت اشیا چگونگی کارکرد و کاربرد آن به بازار نشر آمد

کد: 13960513256366840

https://goo.gl/pcgA8d

، اصفهان , (اخبار رسمی): رونمایی از درسنامه آموزشی «اینترنت اشیا چگونگی کارکرد و کاربرد آن» توسط بهین مبتکران ایده در مرداد 96 انجام شد.

دوره آموزشی اینترنت اشیا چگونگی کارکرد وکاربرد آن به بازار نشر آمد
دوره آموزشی اینترنت اشیا چگونگی کارکرد و کاربرد آن به بازار نشر آمد

این روزها این فناوری تقریبا نوظهور مورد توجه کارآفرینان، شرکت ها، دانشگاه ها و حتی دولت ها قرار گرفته است و این تکنولوژی را حمایت و پیگیری می کنند.

به گزارش روابط عمومی بهین مبتکران ایده، این درسنامه با هدف این است که شما یک دید کلی درمورد اینترنت اشیا و قسمت‌های مختلف آن پیدا کنید تا در دوره‌های بعد راحت تر به صورت تخصصی به آنها بپردازیم.

بر اساس این گزارش، این کتاب به قلم «تیم تولید محتوای بهیدو تهیه شده و با عنوان دوره آموزشی اینترنت اشیا چگونگی کارکرد وکاربرد آن به صورت الکترونیک آماده شده است.

این کتاب، در رابطه با اینترنت اشیا و کاربردهای آن است. این دوره برای مهندسان، صنعتگران، محققان و کارافرینان که علاقه‌مند به این موضوع هستند در نظر گرفته شده و موضوعاتی نظیر توضیح ویژگی‌های محصولات اینترنت اشیا، سیر تکامل و تحول آنها، تکنولوژی مورد نیاز برای تولید محصولات اینترنت اشیا، مزیت‌ها و معایب اکوسیستم نوظهور بی سیم، تجزیه و تحلیل داده‌ها و امنیت نگهداری از آنها، توسعه ایده و یا تجارت اینترنت اشیا، درک مسائل امنیتی در اینترنت اشیا در ان طرح شده است.

این کتاب در چهار دوره در سایت بهیدو به آدرس http://behido.ir/iot-course قابل تهیه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهیدو

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت ، اپلیکیشن های موبایل ، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان تجارت الکترونیک به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. یکی دیگر از دپارتمان های فعال شرکت در حوزه اینترنت اشیا مشغول بکار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]