اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961114279636840

بهیدو، راهی نو، فرصتی نو در عرصه دیجیتال مارکتینگ

فرصت های توسعه بازار از طریق دیجیتال مارکتینگ

کد: 13961114279636840

https://goo.gl/US9Tz7

، اصفهان , (اخبار رسمی): بازاریابی اینترنتی یا «دیجیتال مارکتنیگ» بیشتر از آن که یک تکنیک، یا ابزار خاص باشد، یک چتر مفهومی است که در برگیرنده ابزارهای مختلف بازاریابی که تنها زمانی می‌توان تعریفی دقیق از آن ارائه کرد که شناخت نسبتا جامعی از تکنیک‌ها و کاکرد ابزارهای آن داشته باشیم.

فرصت های توسعه بازار از طریق دیجیتال مارکتینگ
خدمات دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراحی سایت

«آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو» با با پشتوانه دانش تخصصی، تجربه‌ ده‌ها پروژه موفق و تیم اجرایی کارآزموده در زمینه انجام فرآیند بازاریابی اینترنتی در حوزه‌های مختلف اجرایی تخصص کامل دارد

به نظر می‌رسد که «دیجیتال مارکتینگ» پدیده‌ای نوظهور است، در حالی که بیش از دو دهه از تاثیر شگفت‌انگیز این زیرمجموعه قدرتمند مدیریت بازاریابی می‌گذرد. به لطف نمایان شدن تاثیر ارتباطات سریع و ارزان در فضای مجازی، کسب و کارهای ایران به سرعت در حال سوق دادنِ مسیر بازاریابی و تبلیغات خود به فضای دیجیتال هستند، جایی که به کمک ابزارهای فناورانه و اینترنت، هر کس با هر پیشینه و بودجه‌ای می‌تواند ارتباط سریع و ساده‌تری با مخاطبان خود برقرار کرده و در نهایت هزینه کمتری برای تبدیل آنها به مشتری بپردازد.

وقتی از «دیجیتال مارکتینگ» صحبت می‌کنیم منظور مجموعه فعالیت‌ها و ابزارهایی که است که به کمک فناوری و اینترنت کمک می‌کند فرآیند بازاریابی و تبلیغات یک کسب و کار، به شکلی کم‌هزینه، بهینه و تاثیرگذار  در فضای مجازی دنبال شود. برهمین اساس دیجیتال مارکتینگ را یک پازل چند تکه تصور کنید که تصویر کاملِ آن تنها از درست کنار هم قرار گرفتن قطعاتی شکل می‌گیرد که با شناخت و مدیریت صحیح ابزاراهای آن انجام شده باشد. «آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو» با با پشتوانه دانش تخصصی، تجربه‌‌ی ده‌ها پروژه موفق و تیم اجرایی کارآزموده در زمینه انجام فرآیند بازاریابی اینترنتی در حوزه‌های مختلف اجرایی تخصص کامل دارد.

ویژگی برجسته «بهیدو» رویکرد تخصصی به کسب و کارها و صنایع مختلفی است که مشتریان بالقوه در فضای مجازی دارند. خدمات گردشگری از مهم‌ترین کسب و کارها و تجارت‌هایی است که با اولین ابزارهای ارتباطی فناورنه‌ای که در دسترس عموم قرار گرفت، نتایج تاثیرگذاری را در بهبود وضعیت فروش شاهد بود. اگرچه امروز رقابت در فضای مجازی برای ارائه دهندگان خدمات گردشگری فراتر و وسیع‌تر از چیزی است که بتوان مانند 10 سال پیش با ارسال چند پیامک ساده، از آن نتایج قابل پیش‌بینی گرفت، راهکارهای و ابزارهای قدرتمند‌تری پیش روی ارائه کنندگان خدمات سفر قرار دارد.

 «آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ بهیدو» با شناخت کامل این صنعت و رصد رقبای تجاری آن، ابتدا نیازسنجی دقیقی از جزئیات حوزه بازاریابی و فروش مشتریان خود بدست آورده، برنامه و چشم‌اندازی دقیق و کارآمد برای مشتریان خود تدوین می‌کند. بر همین اساس صرف نظر از این که مشتری تاکنون چه مسیری را در بازاریابی اینترنتی دنبال کرده، حتی اگر هیچ فعالیت مدونی را دنبال نکرده یا از هزینه‌های قبلی نتیجه‌ی قابل انتظاری نگرفته باشد، فرایند بهبود یا یک طراحی سایت با کیفیت در حوزه‌ی گردشگری را در اولویت کار خود قرار می‌دهد و با ارائه یک برنامه جامع، سئو وب‌سایت شما را ارتقاء داده، خدمات شما را در صدر نتایج جستجو شده گوگل قرار خواهد داد.

بخش قابل‌توجهی از محتوای شبکه‌های اجتماعی تجربه‌های مردم از مسافرت‌ و زیرمجموعه‌های آنها است، به‌همین دلیل اینستاگرام به شبکه اجتماعی تفریح و گردش و سفر معروف است. استفاده بهینه و درست از این پتانسیل ارزشمند محدود و منوط به ساختن یک اکانت و یا ایجاد یک صفحه نیست. برای بهره کافی گرفتن از قابلیت‌های شبکه‌‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنیم یکی از مهم‌ترین قطعات پازل دیجیتال مارکتنیک یعنی «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» را در جای درست قرار دهید. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی از دیگر خدمات آژانس بهیدو برای تمامی کسب و کارها خصوصا خدمات گردشگری و سفر است. تدوین استراتژی مناسب برای هر شبکه،  ایجاد رسانه‌ی اختصاصی، جذب و حفظ مخاطب واقعی و همچنین نحوه معرفی و ارائه صحیح خدمات از جمله فعالیت‌های اصلی بهیدو برای توسعه کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی است.

در کنار همه این موارد بهیدو با شناخت کامل از تبلیغات اینترنتی، ارزش‌های شما را همسو با روند بازار، فعالیت رقبا و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید در رسانه‌های مختلف و به شیوه‌های متنوع در قالب کمپین‌های تبلیغات آنلاین منعکس می‌کند.  آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ بهیدو آماده است به عنوان مشاور، مجری و تأمین کننده زیرساخت‌‌های فعالیت شما در فضای مجازی، با افتخار بخشی از موفقیت تجاری شما باشد. تأیید این ادعا مشتریان ارزشمندی هستند که با افتخار از آنها به عنوان سرمایه و پیشنیه فعالیت خودمان یاد می‌کنیم و خواهیم کرد. جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهیدو

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت ، اپلیکیشن های موبایل ، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان تجارت الکترونیک به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. یکی دیگر از دپارتمان های فعال شرکت در حوزه اینترنت اشیا مشغول بکار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار