اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960403252837351

فاپول؛ استارتاپی در مسیر رشد

کد: 13960403252837351

https://goo.gl/bQTkGd

، طبس , (اخبار رسمی): فاپول، استارتاپ مرکز خرید، بازاریابی و فروش فایل‌های با ارزش، گزارش فعالیت حرفه‌ای و پیشرفت خود را منتشر کرد.

مستند بهینه سازی فاپول

با توجه به رشد چشمگیر فاپول در دو ماهه اخیر و ارتقا رتبه در سایت الکسا، میزان ورودی‌های سایت گوگل به فاپول زیاد شده و همچنین تعداد بازدید بیشتری را پذیرا بوده است.

به گزارش سایت فاپول، این سایت مرکز خرید، بازاریابی و فروش فایل‌های با ارزش است که در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می‌دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه‌های دانشگاهی، مقالات، فرم‌ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند. با توجه به گذشت حدود یک سال از فعالیت حرفه‌ای این استارتاپ، گزارش فعالیت و آمار پیشرفت در بخش‌های مختلف منتشر شده است:

 

بخش الف: رتبه فاپول در الکسا

الکسا معتبرترین سایت جهت رتبه بندی پایگاه‌های اینترنتی در جهان و همچنین در هر کشوری محسوب می‌شود و طبیعتا رشد و پیشرفت هر سایتی را می‌توان با رتبه آن در الکسا به وضوح لمس کرد. وب سایت فاپول در دو ماهه اخیر با توجه به فعالیت‌های زیاد و استقبال بی نظیر کاربران و همچنین حمایت‌های بی دریغ فاپولی‌ها توانست در تاریخ امروز به رتبه ۶۴۴۰ در ایران و با ۱۹۱٫۲۱۶ واحد رشد در جایگاه ۳۶۴,۵۱۸ جهانی قرار گیرد.

 

بخش ب: پیشرفت بهینه سازی فاپول

در اخبار قبلی که در کانال تلگرام فاپول و اینستاگرام منتشر شد، سرعت لودینگ و بارگذاری سایت طبق نتایج سایت ارزشیابی Gtmetrix ارتقاء قابل قبولی داشته است. با این وجود باز هم از سرعت سایت رضایت نداشتیم، چرا که تعهد داریم، بالاترین بازدهی را برای کاربران به ارمغان بیاوریم. نتیجه این تعهد ارتقاء بی نظیر سایت در رتبه عملکرد سئو است که این مهم را می‌توان در سایت Gtmetrix ارزیابی کرد.

 

بخش ج: بررسی فاپول در رسانه‌ها

با توجه به رشد چشمگیر فاپول در دو ماهه اخیر و ارتقا رتبه در سایت الکسا، میزان ورودی‌های سایت گوگل به فاپول زیاد شده و همچنین تعداد بازدید بیشتری را پذیرا بوده است. از این رو برخی از سایت‌های مهم و پرطرفدار به معرفی و لینک سایت فاپول به عنوان استارتاپ اقدام کرده‌اند. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این استارتاپ می‌توانند به سایت فاپول به آدرس http://fapool.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]