اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960403252847351

با هدف خرید و فروش آسان‌تر فایل صورت گرفت:

ارتقا و بهینه‌سازی سایت فاپول 

کد: 13960403252847351

https://goo.gl/Kcrukf

، طبس , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید فاپول  از سوم تیر 1396 و همزمان باعید سعید فطر، به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

لوگو رسمی فاپول

به گزارش روابط عمومی فاپول، وبسایت این شرکت فعال در حوزه فروش، بازاریابی و خرید فایل از تاریخ 03 تیر 1396 به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس http://fapool.ir در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم، مدیریت کد تخفیف و مدیریت سفارشات، به فهرست وبسایت اضافه و وبلاگ رسپانسیو، بازاریابی از طریق ارسال پست در وبلاگ و فرم آسان افزودن فایل برای مخاطبان میسر شده است.
فرهاد عبدی مدیرعامل فاپول با اعلام این خبر،گفت: افزایش میزان و کیفیت خدمات خرید و فروش فایل‌ها و رابط بهتر کاربری و در نتیجه ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت از اهداف اصلی این به روز رسانی بوده است.

او همچنین افزود: پس این به روزرسانی به دنبال توسعه بازار و مارکتینگ فاپول به طور گسترده  هستیم.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات این سایت می‌توانند به سایت فاپول به آدرس http://fapool.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]