اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960416253697198

از 0 تا 100 نرم افزار CST را یاد بگیرید

آموزش رایگان نرم افزار CST Studio Suite

کد: 13960416253697198

https://goo.gl/N6TG5b

، تهران , (اخبار رسمی): گام به گام، به همراه تیم RFplus، نرم افزار CST Studio Suite که یک نرم افزار شبیه سازی سه بعدی الکترومغناطیس است را یاد بگیرید. در این آموزش، سعی می‌شود تمام نکات مورد نیاز برای انجام یک پروژه مطرح و بررسی شود.

آموزش رایگان نرم افزار CST Studio Suite

در مجموعه RFplus، آموزش گام به گام نرم فزار CST بصورت رایگان، در حال انجام است. در این آموزشها که بصورت متنی ارائه می شود، سعی شده تمام نکات مورد نیاز برای استفاده از نرم افزار CST مطرح شود.

به گزارش سایت RFplus، نرم افزار CST Studio Suite، یک مجموعه نرم افزاری شامل 7 ماژول فدرتمند است که تمام مسایل الکترومغناطیس در بازه بسیار بزرگی از فرکانسها (از DC تا فرکانسهای نوری و تراهرتز) را پوشش می‌دهد و با ارائه تحلیل و شبیه سازی قدرتمند، پاسخهای بسیار دقیقی را فراهم می‌آورد.

در مجموعه RFplus، آموزش گام به گام این نرم فزار قدرتمند و ارزشمند، توسط متخصصینی که سالهاست با این نرم افزار، پروژه های بزرگ صنعتی را انجام داده اند، در حال انجام است. در این آموزشها که بصورت متنی ارائه می‌شود، سعی شده تا به تمام نکات مورد نیاز برای استفاده بهینه و موثر از نرم افزار CST اشاره شود.

شما می‌توانید برای استفاده از آموزش 0 تا 100 نرم افزار CST، با مراجعه به لینک rfplus.ir/category/total-soft-tut/cst-tut محتوای آموزشی را مشاهده کرده و از آن بهرمند شوید.

گفتنی است آموزش نرم افزار CST در حال تکمیل است و مطالب بصورت منظم به روز می‌شود.

در برنامه های آینده RFplus، آموزش سایر نرم افزارهای شبیه سازی مانند HFSS و ADS تهیه شده و به تدریج بر روی سایت قرار می‌گیرند و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات، می‌توانند به صفحه ارتباط با ما در سایت RFplus مراجعه و در کادر مربوطه، سوالات خود را وارد کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آر-اف پلاس

ما در مجموعه RFplus، برای دانشجویان و مهندسان رشته مهندسی برق آموزش نرم افزارهای شبیه‌سازی را ارائه می‌کنیم. ما با تجربه سال‌ها فعالیت فنی و علمی و انجام پروژه‌های صنعتی متنوع، با رودیکرد آموزش پروژه محور، به آموزش نرم‌افزارهای پرکاربرد شبیه‌سازی رشته برق که هم در دانشگاه و هم در صنعت استفاده می‌شوند، می پردازیم. شما در کنار مدرسین و متخصصین مجرب ما، گام به گام نرم‌افزارهای شبیه‌سازی را آموزش می‌بینید و بر آن‌ها مسلط می‌شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]