اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970502306807198

از شنبه 6 مرداد تا  سه‌شنبه 9 مرداد 1397

حضور آر-اف پلاس در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

کد: 13970502306807198

https://goo.gl/yfF75e

، تهران , (اخبار رسمی): آر-اف پلاس به‌عنوان یکی از فعالان در عرصه آموزش الکترونیک، با حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ دستاوردها و توانمندی‌های خود رابه علاقه‌مندان ارایه می‌کنند. در این نمایشگاه از چند محصول جدید آموزشی رونمایی می‌شود

حضور آر-اف پلاس در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ
آر-اف پلاس در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، سالن 40 غرفه 755 منتظر دیدار شماست!

مجموعه آر-اف پلاس با تهیه آموزش‌های تخصصی نرم‌افزارهای شبیه‌سازی برق، به دانشجویان و مهندسان کمک می‌کند تا با تسلط بر نرم‌افزارهای مرتبط با رشته و زمینه کاری خود، در جایگاه تحصیلی و کاری بدرخشند

به گزارش روابط عمومی آر-اف پلاس، نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور تعداد زیادی مجموعه و شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک از شنبه 6 مرداد تا سه‌شنبه 9 مرداد 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (بزرگراه چمران) برگزار می‌شود.

میثم سروری مدیر آر-اف پلاس با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: مجموعه آر-اف پلاس با تهیه آموزش‌های تخصصی از نرم‌افزارهای شبیه‌سازی برق، به دانشجویان و مهندسان کمک می‌کند تا با تسلط بر نرم‌افزارهای مرتبط با رشته و زمینه کاری خود، در جایگاه تحصیلی و کاری بیشتر بدرخشند. آموزش‌های مجموعه ما با تکیه بر توان علمی و تجربه سال‌ها فعالیت عملی انجام می‌شود و کاملا کاربردی است.

مدیرعامل آر-اف پلاس به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: تیم آر-اف پلاس در سالن 40 - غرفه 755 در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت https://rfplus.ir بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آر-اف پلاس

ما در مجموعه RFplus، برای دانشجویان و مهندسان رشته مهندسی برق آموزش نرم افزارهای شبیه‌سازی را ارائه می‌کنیم. ما با تجربه سال‌ها فعالیت فنی و علمی و انجام پروژه‌های صنعتی متنوع، با رودیکرد آموزش پروژه محور، به آموزش نرم‌افزارهای پرکاربرد شبیه‌سازی رشته برق که هم در دانشگاه و هم در صنعت استفاده می‌شوند، می پردازیم. شما در کنار مدرسین و متخصصین مجرب ما، گام به گام نرم‌افزارهای شبیه‌سازی را آموزش می‌بینید و بر آن‌ها مسلط می‌شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]