اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010430630797198

آر-اف پلاس دوره حضوری آموزش نرم افزار HFSS را در مردادماه برگزار می کند

دوره جدید آموزش نرم افزار HFSS

کد: 14010430630797198

https://bit.ly/3cBSzy7

، تهران , (اخبار رسمی): دوره حضوری آموزش نرم افزار HFSS در مرداد و شهریور 1401 برگزار می شود. آر-اف پلاس در این دوره 20 ساعته، تمام نکات مربوط به آشنایی اولیه، نحوه کار با نرم افزار HFSS و تحلیل نتایج شبیه سازی را با انجام پروژه های متنوع ارائه می کند.

دوره جدید آموزش نرم افزار HFSS
دوره آموزش نرم افزار HFSS در آر-اف پلاس

هدف ما از این دوره، آشنایی و تسلط شما بر نرم‌افزار HFSS است. برای رسیدن به این هدف، تمرین‌ها و فعالیت‌های عملی زیادی خواهیم داشت. در 20 ساعت آموزش عملی، شما به نرم افزار HFSS کاملا مسلط می‌شوید.

مجموعه آر-اف پلاس با هدف آموزش تخصصی نرم افزارهای شبیه سازی مهندسی برق به دانشجویان و مهندسان عزیز، دوره حضوری آموزش نرم افزار HFSS را در مردادماه برگزار می کند.

نرم افزار HFSS یکی از مهم ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای شبیه سازی الکترومغناطیس است که امکان طراحی و شبیه سازی دقیق ساختارهای سه بعدی الکترومغناطیس مانند آنتن، فیلتر، موجبر و... را فراهم می کند. دانشجویان گرایش مخابرات برای انجام پروژه های کلاسی و پایان نامه، حتما به این نرم افزار نیاز خواهند داشت. به علاوه نرم افزار HFSS در شرکت‌ها و صنایع هم برای تحلیل و شبیه سازی ساختارها و سازه ها، کاربرد زیادی دارد.

هدف ما از این دوره، آشنایی و تسلط شما بر نرم‌افزار HFSS است. برای رسیدن به این هدف، تمرین‌ها و فعالیت‌های عملی زیادی خواهیم داشت. این برنامه آموزشی یک دوره کاملا عملی است. در 20 ساعت آموزش که طی 4 روز برگزار می‌شود، شما به نرم افزار HFSS کاملا مسلط می‌شوید. با ابزارها و امکانات مدل‌سازی آشنا می‌شوید. نکات و ترفندهای طراحی و شبیه‌سازی را یاد می‌گیرید. در آخر هم نتایج را تحلیل می‌کنید.

برخی از سرفصل‌های این دوره به شرح زیر است:

  • مروری بر نرم افزار ANSYS Electronics Desktop و امکانات آن
  • معرفی ابزارهای مدل‌سازی در نرم افزار HFSS
  • تعریف شرایط مرزی و پورت‌های تحریک در نرم افزار HFSS
  • تنظیمات روش حل، شبیه‌سازی و بررسی نتایج در نرم افزار HFSS
  • شبیه‌سازی آنتن و فیلتر در HFSS
  • ظراحی و شبیه‌سازی ساختارهای متناوب
  • ارتباط با نرم افزار MATLAB
  • و...

برای ثبت نام و حضور در دوره کافیست به سایت آر-اف پلاس مراجعه کرده و اطلاعات کامل و دقیقی از دوره آموزش نرم افزار HFSS را مطالعه کنید. با ورود به لینک صفحه ثبت نام دوره آموزش نرم افزار HFSS، می‌توانید در دوره شرکت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آر-اف پلاس

ما در مجموعه RFplus، برای دانشجویان و مهندسان رشته مهندسی برق آموزش نرم افزارهای شبیه‌سازی را ارائه می‌کنیم. ما با تجربه سال‌ها فعالیت فنی و علمی و انجام پروژه‌های صنعتی متنوع، با رودیکرد آموزش پروژه محور، به آموزش نرم‌افزارهای پرکاربرد شبیه‌سازی رشته برق که هم در دانشگاه و هم در صنعت استفاده می‌شوند، می پردازیم. شما در کنار مدرسین و متخصصین مجرب ما، گام به گام نرم‌افزارهای شبیه‌سازی را آموزش می‌بینید و بر آن‌ها مسلط می‌شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش