اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960712263077198

وبینار رایگان سفر به سیاره CST

اگر به شبیه‌سازی علاقه‌مند هستید، به‌هیچ‌وجه این وبینار را از دست ندهید!

کد: 13960712263077198

https://goo.gl/LqrD2W

، تهران , (اخبار رسمی): نرم‌افزار CST Studio Suite یک نرم‌افزار کاربردی برای شبیه‌سازی مسایل الکترومغناطیس است. نسخه جدید این نرم‌افزار (امکانات جدیدی برای بهبود کارایی و افزایش سرعت شبیه‌سازی ارائه کرده‌است. در وبینار رایگان «سفر به سیاره CST» به معرفی کامل این نرم‌افزار می‌پردازیم و نکات کاربردی را مطرح می‌کنیم.

اگر به مباحث شبیه‌سازی علاقه‌مند هستید، این مژده را می‌دهیم که وبینار «سفر به سیاره CST» برایتان بسیار سودمند خواهدبود. برای ثبت‌نام، همین حالا به آدرس http://rfplus.ir/product/free-webinar-cst بروید.

تیم RFplus در روز سه‌شنبه 18مهر 96، یک وبینار رایگان با موضوع آموزش نرم افزار CST برگزار می‌کند. علاقه‌مندان به مباحث شبیه‌سازی، دانشجویان و مهندسان رشته مخابرات و الکترونیک، مخاطبان اصلی این وبینار آموزشی هستند.

نرم‌افزار CST Studio Suite یک نرم‌افزار کاربردی برای شبیه‌سازی مسایل الکترومغناطیس است. نسخه جدید این نرم‌افزار (نسخه ۲۰۱۷) امکانات جدیدی برای بهبود کارایی و افزایش سرعت شبیه‌سازی ارائه کرده‌است.

 

در این وبینار چه مطالبی ارائه می‌شود؟

در وبینار رایگان «سفر به سیاره CST»، به معرفی کامل این نرم‌افزار می‌پردازیم و از دیدگاه شبیه‌سازی مسایل مایکروویو، RF و نوری آن را بررسی می‌کنیم. تعدادی از سرفصل‌های وبینار را در ادامه ببینید:

  • معرفی ماژول‌ها و کاربرد آن‌ها
  • آشنایی با محیط نرم‌افزار و نحوه ایجاد یک پروژه
  • مراحل آماده‌سازی یک پروژه برای شبیه‌سازی
  • معرفی ابزارهای جانبی مانند Filter 3D
  • آشنایی با نحوه بررسی نتایج شبیه‌سازی
  • اعمال تنظیمات مناسب برای دریافت بهترین پاسخ
  • و ده‌ها نکته عملی و کاربردی دیگر

بعد از پایان وبینار، شما با امکانات نرم افزار CST Studio Suite آشنا شده و می‌توانید یک پروژه ایجاد کنید و اولین گام برای شبیه‌سازی یک ساختار را بردارید.

مدرس این وبینار، مهندس میثم سروری، مدیر سایت RFplus است که تجربیات بیش از 10 سال فعالیت طراحی، شبیه‌سازی و ساخت را با شما درمیان خواهد گذاشت.

 

چطور در وبینار شرکت کنم؟

برای اطلاع از جزئیات بیشتر و همچنین ثبت‌نام در این وبینار رایگان، همین حالا روی لینک http://rfplus.ir/product/free-webinar-cst/ کلیک کرده و ثبت‌نام خود را نهایی کنید. مطمئنا این یک ساعت حضور در وبینار، جزو بهترین لحظات علمی شما خواهد بود. چراکه مطالب زیادی به دانسته‌هایتان افزوده می‌شود.

 

وبینار چیست؟

واژه وبینار ترکیب دو واژه وب و سمینار است. وبینار، یک کارگاه، سمینار یا سخنرانی است که از طریق اینترنت برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند بدون حضور فیزیکی در آن شرکت کنند. کافی است هر یک از شرکت‌کنندگان پشت کامپیوتر خود نشسته و از طریق اینترنت با مدرس در ارتباط باشند.

مهم نیست که کجای ایران یا جهان باشید کافی است به یک کامپیوتر متصل به اینترنت دسترسی داشته باشید. با شرکت در وبینار می‌توانید در منزل خود بنشینید و در سمینارها و رویدادهای مختلف به صورت زنده شرکت کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آر-اف پلاس

ما در مجموعه RFplus، برای دانشجویان و مهندسان رشته مهندسی برق آموزش نرم افزارهای شبیه‌سازی را ارائه می‌کنیم. ما با تجربه سال‌ها فعالیت فنی و علمی و انجام پروژه‌های صنعتی متنوع، با رودیکرد آموزش پروژه محور، به آموزش نرم‌افزارهای پرکاربرد شبیه‌سازی رشته برق که هم در دانشگاه و هم در صنعت استفاده می‌شوند، می پردازیم. شما در کنار مدرسین و متخصصین مجرب ما، گام به گام نرم‌افزارهای شبیه‌سازی را آموزش می‌بینید و بر آن‌ها مسلط می‌شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]