اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960418253905652

۳ راهکار عملی در مدیریت کسب و کار

کد: 13960418253905652

https://goo.gl/MJzCsT

، رشت , (اخبار رسمی): خیلی از ما بدون تسلط کامل بر هنر مدیریت خودمان، زندگی را طی می‌کنیم. کار بخش مهمی از زندگی ماست و باید نکات مهم و کاربردی این حوزه را یاد گرفته و از آنها استفاده کنیم. این نکته در مورد کارآفرینان نیز صدق کرده و باید به نکات اساسی و لازم توجه کرده تا از این بخش بیشترین سود را ببرند.

۳ راهکار عملی در مدیریت کسب و کار

۱-مدیریت زمان

زمان در حال گذر است نمی‌توانیم آن را افزایش دهیم و به قدر کافی از آن در اختیار نداریم. بنابراین لازم است نهایت استفاده را از آن ببریم. دو روش برای حداکثر بهره‌برداری از زمان وجود دارد :

- استفاده‌ی "کارآ" از زمان: برای هر حجم از زمان، دو برابر فعالیت کنیم.

- استفاده‌ی "کارآمد" از زمان: برای انجام دادن کارهای درست، تمرکز کنیم.

به طور ایده‌آل لازم است از زمان هم به طور کارآ و هم کارآمد بهره ببریم.

خیلی از دوره‌های مدیریت زمان، بر کارایی زمان تمرکز دارند. سعی کنید، بر کارآمدی زمان تمرکز کنیم. در ابتدا تمرینی را انجام می‌دهیم:

- ده یا بیست سال گذشته را به یاد بیاورید. چه چیزی از آن سال‌ها، بیشتر به خاطرتان می‌آید؟

- می‌خواهید امسال را در بیست سال آینده، چطور به یاد بیاورید؟

افزایش ۸ درصدی حقوق، انجام دادن ۲۱۲۵ ساعت کار و... این ها گزینه‌هایی هستند که ممکن است به خاطرتان بیاید. سال‌هایی هستند که از آن ها چیز به درد بخوری به خاطر نمی‌آید.

سال‌های هدر رفته‌ی زیادی در زندگی همه‌ی ما وجود دارد. زندگی را باید به شیوه‌ای دیگر و خاص ادامه داد تا سال‌هایی به یادماندنی را برایمان بر جای گذارد. برای ماندگار شدن یک سال، چند هدف تعیین کنید.

ممکن است رسیدن به برخی اهداف، بیشتر از یک سال طول بکشد، اما بهتر است که برایش تلاش کنید و این تلاش برایتان ماندنی شود تا اینکه اصلاً هدفی نداشته باشید. وقتی هدف خود را تعیین کردید، برای به دست آوردن آن، در هرس کردن هر چیز مزاحمی، بی‌رحم باشید. خواهید دید که بخش بزرگی از زندگی شما، همهمه بوده و حجم زیادی را اشغال کرده است. همهمه‌ها را از بین ببرید و بر روی هدفتان تمرکز داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش