اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960421254335230

عضویت مدیرعامل صنایع غذایی مهیا پروتئین در هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل

کد: 13960421254335230

https://goo.gl/z6uRTA

، تهران , (اخبار رسمی): اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل با حضور نایب‌ رئیس اتاق ایران، سفیر برزیل و مدیر کل آمریکای وزارت امور خارجه افتتاح شد و در این مراسم بهزاد درخور رییس هیئت مدیره و مدیر عامل صنایع غذایی مهیا پروتئین به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و برزیل انتخاب گردید.

انتخاب جناب آقای بهزاد درخور بعنوان یکی از اعضای هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل

به گزارش روابط عمومی صنایع غذایی مهیا پروتئین؛ پدرام سلطانی در مراسم افتتاحیه اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل با اشاره به اینکه این اتاق مشترک اولین اتاق مشترکی است که میان ایران و یکی از کشورهای آمریکای لاتین تشکیل می‌شود، افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در دوره اجرای آیین‌نامه جدید اتاق‌های مشترک تشکیل خواهد شد.
 
وی با تأکید بر لزوم توسعه همکاری‌های بین‌المللی اتاق ایران گفت: اتاق تأکید زیادی بر توسعه روابط از طریق اتاق‌های مشترک دارد. اتاق ایران از نظر ستادی این ظرفیت را ندارد که بتواند در طول یک سال با همه کشورها روابط خود را به‌طور مؤثر توسعه دهد، بنابراین اتاق‌های مشترک در نقش بازوی اجرایی اتاق ایران با کشورهای دیگر ظاهر عمل خواهند کرد.
 
نایب‌رئیس اتاق ایران درباره انتظارت اتاق ایران از اتاق‌های مشترک و اتاق تازه تأسیس ایران و برزیل توضیح داد: فعالیت تجاری و روابط کاری با کشور مقابل باید با جدیت دنبال شود و رفت‌وآمدها، اعزام و پذیرش هیات‌ها افزایش‌یافته و اتاق مشترک در این زمینه ابتکار عمل داشته باشد.
در این نشست، مسلم ناصری به عنوان رئیس و فرهاد آگاهی به عنوان نایب رئیس اول اتاق مشترک ایران و برزیل انتخاب شدند.
 
به گفته سلطانی حضور اعضا و هیات مدیره‌ای که وقت کافی بگذارند، جدی باشند و همچنین مهارت‌های لازم را داشته باشند در رسیدن به اهداف اتاق‌های مشترک ضروری است.

در این مراسم بهزاد درخور رییس هیئت مدیره و مدیرعامل صنایع غذایی مهیا پروتئین به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و برزیل انتخاب گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهیا پروتئین

مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین ، فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه تامین ، تولید ، بسته بندی و توزیع مواد پروتئینی و فرآورده های گوشتی آغاز نموده است. مهیا پروتئین توانسته است به عنوان اولین عرضه کننده محصولات پروتئینی بسته بندی شده به روش اتمسفر اصلاح شده MAP گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت محصولات غذایی کشور بردارد. در حال حاضر نزدیک به 200 محصول متفاوت در سبد محصولات مهیا پروتئین قرار داشته و مصرف کنندگان می‌توانند بسته به نیاز با مراجعه به نزدیکترین سوپرمارکت ، فروشگاه های زنجیره ای ، تخفیفی و اینترنتی معتبر ، محصولات مدنظر خود را خریداری نمایند. شبکه توزیع صنایع غذایی مهیا پروتئین با ناوگانی بالغ بر 250 دستگاه ماشین ویژه حمل محصولات تازه و منجمد علاوه بر تهران بیش از نیمی از استان های کشور را پوشش داده و در استان هایی پهناور همچون استان فارس اقدام به احداث سایت در شهر شیراز نموده است تا محصولات مهیا پروتئین هر چه سریعتر در دسترس مشتریان گرامی قرار گیرد. در آینده ای نزدیک نیز سایت های دیگری در کلان شهرهایی مانند اصفهان ، مشهد ، تبریز و دیگر شهرهای ایران عزیز به منظور رفاه حال مشتریان مهیا پروتئین افتتاح خواهد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]