اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960421254345230

از سوی صنایع غذایی مهیا پروتئین صورت گرفت:

عرضه‌ی رقیب جدید در بازار شنیسل و ناگت ایران

کد: 13960421254345230

https://goo.gl/ZEb4WC

، تهران , (اخبار رسمی): مهیا پروتئین، تولید کننده فعال در عرصه محصولات پروتئینی کشور،محصول جدید خود با عنوان شنیسل سینه و ناگت مرغ منجمد را از تیر ماه 1396 روانه بازار کرد.

شنیسل سینه مرغ و ناگت مرغ منجمد

به گزارش روابط عمومی صنایع غذایی مهیا پروتئین، این شرکت در ارائه ای تازه، شنیسل سینه مرغ و ناگت مرغ منجمد را در بسته‌های 280 گرمی، از تیر ماه 1396 در کلیه فروشگاه‌های معتبر کشور عرضه کرد.

این محصول به صورت منجمد تا 6 ماه قابل نگهداری خواهد بود، اما در صورت انجماد زدایی، و عدم انجماد مجددا،  طبخ این محصول در مایکروفر توصیه نمی‌شود.

مصرف کنندگان می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش و سوپر مارکت‌‌های معتبر،این دسته از محصولات را با برند مهیا پروتئین خریداری کنند.

گفتنی است مهیا پروتئین از آغاز تاکنون همواره در تلاش بوده تا با تکمیل سبد محصولات خود و ارائه محصولات با کیفیت، سهم خود را در ارتقای سلامت جامعه ایفا کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت مهیاپروتئین به آدرس www.mahyaprotein.com  و یا به آدرس اینستاگرام این شرکت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهیا پروتئین

مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین ، فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه تامین ، تولید ، بسته بندی و توزیع مواد پروتئینی و فرآورده های گوشتی آغاز نموده است. مهیا پروتئین توانسته است به عنوان اولین عرضه کننده محصولات پروتئینی بسته بندی شده به روش اتمسفر اصلاح شده MAP گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت محصولات غذایی کشور بردارد. در حال حاضر نزدیک به 200 محصول متفاوت در سبد محصولات مهیا پروتئین قرار داشته و مصرف کنندگان می‌توانند بسته به نیاز با مراجعه به نزدیکترین سوپرمارکت ، فروشگاه های زنجیره ای ، تخفیفی و اینترنتی معتبر ، محصولات مدنظر خود را خریداری نمایند. شبکه توزیع صنایع غذایی مهیا پروتئین با ناوگانی بالغ بر 250 دستگاه ماشین ویژه حمل محصولات تازه و منجمد علاوه بر تهران بیش از نیمی از استان های کشور را پوشش داده و در استان هایی پهناور همچون استان فارس اقدام به احداث سایت در شهر شیراز نموده است تا محصولات مهیا پروتئین هر چه سریعتر در دسترس مشتریان گرامی قرار گیرد. در آینده ای نزدیک نیز سایت های دیگری در کلان شهرهایی مانند اصفهان ، مشهد ، تبریز و دیگر شهرهای ایران عزیز به منظور رفاه حال مشتریان مهیا پروتئین افتتاح خواهد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید