اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970626317085230

با هدف ارائه خدمات جدید به مشتریان و ایجاد نسخه انگلیسی و عربی وب‌سایت انجام شد

ارتقا و بهینه‌سازی وب‌سایت مهیا پروتئین 

کد: 13970626317085230

https://goo.gl/mFojwg

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب‌سایت جدید مهیا پروتئین از 1397/06/01 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی وبسایت مهیا پروتئین 
نسخه جدید وبسایت 3 زبانه مهیا پروتئین

نمایش قطعه‌بندی گوشت برای اولین بار در صنعت تولید و بسته‌بندی مواد پروتئینی کشور در وب‌سایت مهیا پروتئین انجام شد

به گزارش روابط عمومی مهیا پروتئین، وب‌سایت این شرکت فعال در زمینه تولید، تامین و بسته‌بندی گوشت قرمز و سفید و محصولات پروتئینی از تاریخ 1397/06/01 به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.mahyaprotein.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های قطعه‌بندی گوشت و از کجا بخریم به فهرست وب‌سایت اضافه و امکان مشاهده محصولات تازه از طریق برش گوشت دام‌ها در ساختاری بدیع و منحصر به فرد برای مخاطبان میسر شده است.

امید شبان‌فرد مدیر روابط عمومی صنایع غذایی مهیا پروتئین با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه، مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی و همچنین ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روزرسانی مدنظر است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات جدید و بهتر به مشتریان و ایجاد نسخه انگلیسی و عربی سایت از اهداف اصلی این به‌روزرسانی است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال بهبود رتبه سایت و امکان فروش اینترنتی نیز هستیم.

گفتنی است وب‌سایت این مجموعه همزمان با سالروز تاسیس صنایع غذایی مهیا پروتئین، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهیا پروتئین

مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین ، فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه تامین ، تولید ، بسته بندی و توزیع مواد پروتئینی و فرآورده های گوشتی آغاز نموده است. مهیا پروتئین توانسته است به عنوان اولین عرضه کننده محصولات پروتئینی بسته بندی شده به روش اتمسفر اصلاح شده MAP گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت محصولات غذایی کشور بردارد. در حال حاضر نزدیک به 200 محصول متفاوت در سبد محصولات مهیا پروتئین قرار داشته و مصرف کنندگان می‌توانند بسته به نیاز با مراجعه به نزدیکترین سوپرمارکت ، فروشگاه های زنجیره ای ، تخفیفی و اینترنتی معتبر ، محصولات مدنظر خود را خریداری نمایند. شبکه توزیع صنایع غذایی مهیا پروتئین با ناوگانی بالغ بر 250 دستگاه ماشین ویژه حمل محصولات تازه و منجمد علاوه بر تهران بیش از نیمی از استان های کشور را پوشش داده و در استان هایی پهناور همچون استان فارس اقدام به احداث سایت در شهر شیراز نموده است تا محصولات مهیا پروتئین هر چه سریعتر در دسترس مشتریان گرامی قرار گیرد. در آینده ای نزدیک نیز سایت های دیگری در کلان شهرهایی مانند اصفهان ، مشهد ، تبریز و دیگر شهرهای ایران عزیز به منظور رفاه حال مشتریان مهیا پروتئین افتتاح خواهد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی