اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960522257365230

از سوی نماینده شرکت IMQ تمدید شد:

گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت صنایع غذایی مهیا پروتئین

کد: 13960522257365230

https://goo.gl/jzZzjG

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده شرکت IMQ در ایران از تمدید گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت صنایع غذایی مهیا پروتئین خبر داد.

تمدید مجدد گواهینامه های بین المللی سیستم مدیریت کیفیت
گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت صنایع غذایی مهیا پروتئین

به گزارش روابط عمومی صنایع غذایی مهیا پروتئین، مدیر عامل شرکت مرزبان کیفیت با اعلام این خبر گفت: از طرف خود و گروه ممیزی IMQ از هماهنگی‌ها و همکاری‌های مهیا پروتئین طی ممیزی تمدید گواهینامه سیستم مدیریت این شرکت قدردانی می‌کنم. 

آلفرد کارابدیان افزود: بر اساس ممیزی انجام‌شده، مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین از طرف تیم ممیزی IMQ شرایط لازم برای تمدید گواهینامه‌های 9001:2008 ISO 22000:2005 ، ISO 14001:2004 ، ISO و HACCP را احراز کرده است و این موضوع به اطلاع هیئت تصمیم‌گیرنده ثبت و صدور گواهینامه IMQ در ایتالیا رسیده است.

مدیر عامل شرکت مرزبان کیفیت ضمن تبریک این موفقیت گفت: همکاران ما در دفتر IMQ تهران پس از دریافت، اصل گواهینامه‌ها را به همراه سایر مدارک تقدیم صنایع غذایی مهیا پروتئین خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهیا پروتئین

مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین ، فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه تامین ، تولید ، بسته بندی و توزیع مواد پروتئینی و فرآورده های گوشتی آغاز نموده است. مهیا پروتئین توانسته است به عنوان اولین عرضه کننده محصولات پروتئینی بسته بندی شده به روش اتمسفر اصلاح شده MAP گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت محصولات غذایی کشور بردارد. در حال حاضر نزدیک به 200 محصول متفاوت در سبد محصولات مهیا پروتئین قرار داشته و مصرف کنندگان می‌توانند بسته به نیاز با مراجعه به نزدیکترین سوپرمارکت ، فروشگاه های زنجیره ای ، تخفیفی و اینترنتی معتبر ، محصولات مدنظر خود را خریداری نمایند. شبکه توزیع صنایع غذایی مهیا پروتئین با ناوگانی بالغ بر 250 دستگاه ماشین ویژه حمل محصولات تازه و منجمد علاوه بر تهران بیش از نیمی از استان های کشور را پوشش داده و در استان هایی پهناور همچون استان فارس اقدام به احداث سایت در شهر شیراز نموده است تا محصولات مهیا پروتئین هر چه سریعتر در دسترس مشتریان گرامی قرار گیرد. در آینده ای نزدیک نیز سایت های دیگری در کلان شهرهایی مانند اصفهان ، مشهد ، تبریز و دیگر شهرهای ایران عزیز به منظور رفاه حال مشتریان مهیا پروتئین افتتاح خواهد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]