اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960619260635230

تخفیف‌های مناسبتی صنایع غذایی مهیا پروتئین اعلام شد

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطرسیب در بوستان ولایت

کد: 13960619260635230

https://goo.gl/oqnaVD

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه عطر سیب با حضور صنایع غذایی مهیا پروتئین واقع در بوستان ولایت، از تاریخ 20 شهریور آغاز خواهد شد.

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطرسیب در "بوستان ولایت"
عرضه محصولات مهیا پروتئین با تخفیف ویژه در نمایشگاه عطر سیب (بوستان ولایت) - شهریور 1396

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند گوشت مصرفی خود را با تخفیفات ویژه تهیه کنند.

به گزارش روابط عمومی صنایع غذایی مهیا پروتئین، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با حضور در پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطرسیب واقع در بوستان ولایت از تاریخ بیستم شهریور ماه به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند گوشت مرغ ، گوسفند و گوساله مصرفی خود را از غرفه های مهیا پروتئین تهیه کرده و از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوند.

بهزاد درخور مدیرعامل صنایع غذایی مهیا پروتئین مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات مهیا پروتئین فراهم گردد.

وی ادامه داد: آنچه سرلوحه فعالیت‌های صنایع غذایی مهیا پروتئین در کنار ارتقای کیفی و کمی محصولات بوده، بهبود خدمات دهی مناسب به مشتریان با بهره ‌گیری از الگوهای مدرن و کارآمد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.mahyaprotein.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهیا پروتئین

مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین ، فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه تامین ، تولید ، بسته بندی و توزیع مواد پروتئینی و فرآورده های گوشتی آغاز نموده است. مهیا پروتئین توانسته است به عنوان اولین عرضه کننده محصولات پروتئینی بسته بندی شده به روش اتمسفر اصلاح شده MAP گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت محصولات غذایی کشور بردارد. در حال حاضر نزدیک به 200 محصول متفاوت در سبد محصولات مهیا پروتئین قرار داشته و مصرف کنندگان می‌توانند بسته به نیاز با مراجعه به نزدیکترین سوپرمارکت ، فروشگاه های زنجیره ای ، تخفیفی و اینترنتی معتبر ، محصولات مدنظر خود را خریداری نمایند. شبکه توزیع صنایع غذایی مهیا پروتئین با ناوگانی بالغ بر 250 دستگاه ماشین ویژه حمل محصولات تازه و منجمد علاوه بر تهران بیش از نیمی از استان های کشور را پوشش داده و در استان هایی پهناور همچون استان فارس اقدام به احداث سایت در شهر شیراز نموده است تا محصولات مهیا پروتئین هر چه سریعتر در دسترس مشتریان گرامی قرار گیرد. در آینده ای نزدیک نیز سایت های دیگری در کلان شهرهایی مانند اصفهان ، مشهد ، تبریز و دیگر شهرهای ایران عزیز به منظور رفاه حال مشتریان مهیا پروتئین افتتاح خواهد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]