اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960510256095652

چگونه با تیم جدیدتان آشنا می‌شوید؟

کد: 13960510256095652

https://goo.gl/TwcZcm

، رشت , (اخبار رسمی): به عنوان یک مدیر، اولین جلسه آشنایی با تیم جدید می‌تواند سخت و خسته‌کننده باشد. شما دوست دارید که مطمئن شوید این جلسه در کمال آرامش هدایت می‌شود تا توانایی مدیریت و رهبری خودتان را اثبات کنید.

چگونه با تیم جدیدتان آشنا می‌شوید؟
چگونه با تیم جدیدتان آشنا می‌شوید؟

اگر یک شبکه یکپارچه اطلاعات درون‌سازمانی در ارتباط با مشخصات کارمندان، در سازمان وجود دارد حتما آن را مطالعه کنید تا اطلاعاتی در مورد مهارت‌های حرفه‌ای و عملی کارمندان داشته باشید.

به گزارش سایت مدیرنو، اما لازم است که این کار را بدون آسیب‌زدن به شور و ذوق اعضای تیم یا پایمال‌کردن فرهنگ تیم انجام دهید.

ما در اینجا راهکارهایی را در اختیار شما قرا ر می‌دهیم تا بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشید.

در مورد تیم جدیدتان تحقیق کنید

 اگر یک شبکه یکپارچه اطلاعات درون‌سازمانی در ارتباط با مشخصات کارمندان، در سازمان وجود دارد حتما آن را مطالعه کنید تا اطلاعاتی در مورد مهارت‌های حرفه‌ای و عملی کارمندان یا سایر اطلاعات مفید در اختیار شما قرار گیرد. زمانی که چنین اطلاعاتی در رابطه با اعضای تیم در اختیار داشته باشید به تیم شما ثابت می‌شود که شما قبل از آشنایی با آن‌ها، ارزش قائل شده‌ و برای شناخت اعضای تیم وقت گذاشته‌اید.

اگر هم چنین شبکه اطلاعاتی در دسترس شما نیست، می‌توانید از بخش مدیریت منابع انسانی کمک بگیرید، چون ممکن است اطلاعاتی در رابطه با اعضای تیم جدید در اختیار داشته باشند.

از این اطلاعات استفاده و سعی کنید چهره افراد، اسم و محل زندگی  آن‌ها را به خاطر بسپارید. اگر در به خاطرسپردن اسامی مشکل دارید، سعی کنید از روش ارتباط چهره به چهره استفاده کنید، به این صورت که یک ارتباط بین اسامی و یک ویژگی منحصر به فرد از افراد ایجاد کنید. همچنین سعی کنید تا تلفظ درست اسم افراد را یاد بگیرید.

در صورت امکان قبل از اینکه وظیفه جدیدتان را در اختیار بگیرید برنامه‌ای برای صحبت کردن با رئیس خودتان و همچنین مدیر سابق تیم داشته باشید تا اطلاعاتی در مورد نقاط قوت و ضعف افراد تیم و همچنین بازخوردهای رفتاری تیم و هر برخوردی را که نیاز است از آن دوری کنید فرا گیرید.
اگر قرار است که شما با تیمی از ملیتی دیگر یا  فرهنگ و  مذهبی متفاوت همکاری کنید، سعی کنید به تفاوت‌های فرهنگی توجه داشته باشید.

زمانی که برای روبرو شدن و آشنایی با تیم جدید آماده شدید در ذهن خودتان یک سازمان‌دهی وسیعی در رابطه با فرهنگ سازمانی داشته باشید، چه یک دیدار رسمی باشد و چه غیر رسمی. این به شما کمک می‌کند تا در جلسه معارفه خودتان یک عملکرد شایسته و در خور و یک ارتباط مؤثر داشته باشید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش