اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960517256937490

ارائه‌ی خدمات قرارداد پیمانکاری توسط گروه حامی پیمان

کد: 13960517256937490

https://goo.gl/N1JgD5

، تهران , (اخبار رسمی): به طور ساده اگر بخواهیم تعریف جامع و کوتاهی از قرارداد پیمانکاری داشته باشیم، قرارداد پیمانکاری را قراردادی محسوب می‌کنیم که پیمانکار کاری را طبق بازه زمانی و شرایط معین برای کارفرما انجام دهد. در این مطلب با خدمات مختلف قرارداد پیمانکاری که گروه حامی پیمان ارائه می‌دهد آشنا می‌شوید.

قرارداد پیمانکاری | وکیل تنظیم قرارداد پیمانکاری | مشاوره حقوقی پیمانکاری
قرارداد پیمانکاری | وکیل تنظیم قرارداد پیمانکاری | مشاوره حقوقی پیمانکاری

قرارداد پیمانکاری امروزه دغدغه بسیاری از مهندسان و پیمانکاران است. از این رو متخصصان گروه حامی پیمان آماده ارائه خدمات مشاوره و تنظیمات قرارداد پیمانکاری به مهندسان است.

به گزارش گروه حامی پیمان، به مجری قرارداد پیمانکاری اصطلاحا پیمانکار می‌گویند. قرارداد پیمانکاری میتواند هر فعالیتی را شامل شود؛ از قرارداد فروش کالا تا تهیه تدارکات، تا قراردادهای عمرانی و صنعتی و… همگی ماهیت قرارداد پیمانکاری دارند. 

 

خدمات تنظیم قرارداد پیمانکاری

گروه حامی پیمان با بهره‌مندی از بهترین و باتجربه‌ترین متخصصان، مشاوران و کارشناسان حقوقی در زمینه تنظیم قرارداد پیمانکاری پا در عرصه گذاشته است تا در قالب مشاوره حقوقی پیمانکاری و وکالت دعاوی پیمانکاری، نیازها و مشکلات حقوقی مجریان و کارفرمایان حوزه پیمانکاری را مرتفع سازد. گروه حامی پیمان اولین موسسه حقوقی متخصص در زمینه امور حقوقی پیمانکاری است که توانسته کارگروهی از مهندسین زبده، کارشناسان متبحر و حقوق‌دانان متخصص در همه امور قرارداد پیمانکاری تشکیل دهد و خدمتی نو در عرصه حقوقی را به کشور عزیزمان ایران به ارمغان بیاورد.

مجریان قراردادهای پیمانی می‌توانند به پشتوانه تجربیات موفق و ارزشمند گروه حامی پیمان، تمامی امور مربوط بهوصول مطالبات پیمانکاری را به این گروه بسپارند. تیم حامی پیمان با به کارگیری باتجربه ترین کارشناسان حقوقی فعال در زمینه قراردادهای پیمانکاری، آماده خدمت‌گذاری برای وصول مطالبات پیمانکاران است. همچنین اگر قصد دارید وارد مناقصات پیمانکاری شوید می‌توانید با حقوقدانان متخصص تنظیم قرارداد پیمانکاری گروه حامی پیمان در ارتباط باشید و از تجربیات و دانش متخصصان این مجموعه بهره‌مند شوید.

 

نحوه مشاوره حقوقی قرارداد پیمانکاری

پیمانکاران می‌توانند همه امور حقوقی از شروع شرکت در مناقصات و تنظیم قرارداد پیمانکاری، تا وصول مطالبات و اتمام پروژه را به کارشناسان گروه حامی پیمان بسپارند. این گروه در زمینه‌های مختلفی همچون تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت، نفت و گاز، برق و نیرو، راه و ساختمان، حمل و نقل، آب و فاضلاب، صنعت و معدن و غیره آماده ارائه مشاوره و وکالت تخصصی در تنظیم قراردهای پیمانکاری به پیمانکاران گرامی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی بین المللی دادپویان حامی

موسسه حقوقی بین المللی «دادپویان حامی» موسسه ای خصوصی و مستقل می باشد که تحت شماره ۲۸۲۶۹ در دفتر ثبت موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده و مرکز اصلی آن تهران است. این موسسه در جهت ارتقاء سطح کیفی مدیریت حقوقی در حوزه های مهندسی، عمرانی، پیمانکاری، بازرگانی، خدماتی و سایر حوزه های مرتبط، با رعایت اصول تخصصی و حرفه ای و از طریق کادر تخصصی خود شامل حقوقدانان، وکلا، کارشناسان و مهندسین مجرب، خدمات حقوقی و تخصصی خود را در حوزه های حقوق داخلی و بین المللی به اشخاص حقیقی و حقوقی، اعم از سازمانها، شرکت ها و موسسات دولتی و غیردولتی، عمومی و خصوصی، ایرانی و خارجی، در نقاط مختلف ایران ، منطقه و بین الملل ارائه می­ دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]