اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960524258067490

وکیل سرقفلی چیست و چکار می‌کند؟

کد: 13960524258067490

https://goo.gl/UBcgj4

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از موضوعات و دغدغه‌های امروز کسبه، سرقفلی و مسائل راجع به آن است. قانونگذار کشورمان در قوانین متعدد از جمله قانون موجر و مستأجر، مالیاتی و صنفی به ابعاد مختلف سرقفلی پرداخته و احکام خاصی را در مورد آن مقرر داشته است و دعاوی مختلف در زمینه سرقفلی مطرح می‌شود.

وکیل سرقفلی | وکیل دعاوی سرقفلی | وکیل امور سرقفلی
وکیل سرقفلی | وکیل دعاوی سرقفلی | وکیل امور سرقفلی | دادپویان حامی

طرح دعاوی سرقفلی نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین و مقررات خاص در این مورد است بنابراین دریافت مشاوره حقوقی یا وکالت دعاوی سرقفلی به وکیل سرقفلی کمک زیادی به رسیدن به نتیجه مطلوب می‌کند.

به گزارش موسسه حقوقی دادپویان حامی دعاوی سرقفلی با عناوین مختلف از سوی فروشنده یا خریدار سرقفلی در دادگاه‌های عمومی حقوقی قابل طرح است مانند دعوای الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، دعوای الزام به تجویز انتقال سرقفلی به غیر، دعوای مطالبه سرقفلی، دعوای تخلیه سرقفلی، دعوای تعدیل اجاره بهای سرقفلی و…

 

اهمیت و نقش وکیل متخصص سرقفلی در روند پرونده

طرح دعاوی سرقفلی نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین و مقررات خاص در این مورد است بنابراین دریافت مشاوره حقوقی یا وکالت دعاوی سرقفلی به وکیل سرقفلی می‌تواند در رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه کمک زیادی کند. وکیل سرقفلی به دلیل آشنایی و تسلط کافی به قوانین روابط موجر و مستأجر سالهای 56 و 76 باعث تسریع در روند پرونده و اخذ نتیجه مطلوب می‌شود. در ابتدا باید به وکیلی مراجعه کنید که تخصص و توانایی لازم در دعاوی امور سرقفلی را داشته باشد و در پرونده‌هایی که در زمینه دعاوی سرقفلی است بتواند رضایت موکلین خود را به دست آورد.

 

مراحل مشاوره و پیگیری وکالت دعاوی سرقفلی

پس از آن برای دریافت مشاوره از وکیل متخصص در امور سرقفلی اقدام کنید. در جلسه حضوری وکیل سرقفلی اجاره نامه و سند سرقفلی شما و سایر مدارک را مطالعه و برررسی می‌کند که اجاره‌نامه شما مشمول قانون روابط موجر و مستأجر چه سالی می‌شود؛ چرا که این موضوع می‌تواند در شیوه طرح پرونده و روند آن بسیار موثر باشد. پس از آن وکیل سرقفلی با توجه به اینکه مالک یا مستأجر باشید و قصد طرح چه دعوایی دارید مشاورات لازم را ارائه می‌کند. در صورتی که تشخیص دهد با طرح دعوا در مراجع دادگستری به نتیجه‌ای نخواهید رسید به شما اعلام می‌کند تا از اتلاف وقت و هزینه خودداری کنید.

در صورتی که وکیل سرقفلی شما را محق بداند توضیحات کامل در خصوص نحوه طرح دعوا و میزان هزینه دادرسی و نتیجه حاصل از دعوای مطروحه در اختیار شما قرار می‌دهد.در پایان با امضای وکالت‌نامه و قرارداد مالی وکیل متخصص سرقفلی به ایشان وکالت برای طرح دعوای مورد نظر را خواهید داد. با انتخاب وکیل دعاوی سرقفلی می‌توانید از حصول نتیجه مورد نظر اطمینان یابید.

 

وکالت تخصصی سرقفلی در موسسه حقوقی دادپویان حامی

موسسه حقوقی بین‌المللی دادپویان حامی، با هدف تخصصی کردن امر وکالت دعاوی سرقفلی به ایجاد دپارتمان های مختلفی در حوزه وکالت اقدام کرده است. یکی از این دپارتمان‌ها، دپارتمان املاک و شهرسازی است و یکی از شاخه‌های این دپارتمان به وکالت دعاوی سرقفلی اختصاص دارد.

بخش وکالت سرقفلی این موسسه، متشکل از وکلای متخصص در دعاوی سرقفلی است که توانایی و تبحر لازم و کافی را در این زمینه داراست. وکیل سرقفلی موسسه حقوقی دادپویان حامی خدمات حقوقی ویژه وکالت تخصصی دعاوی سرقفلی را به شرح مندرج در بخش اجاره و سرقفلی ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید با وکیل سرقفلی به صورت تلفنی و یا حضوری و یا آنلاین مشاوره و سوالات خود را مطرح کنید و بهترین و حقوقی‌ترین پاسخ‌ها را از وکیل امور سرقفلی دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی بین المللی دادپویان حامی

موسسه حقوقی بین المللی «دادپویان حامی» موسسه ای خصوصی و مستقل می باشد که تحت شماره ۲۸۲۶۹ در دفتر ثبت موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده و مرکز اصلی آن تهران است. این موسسه در جهت ارتقاء سطح کیفی مدیریت حقوقی در حوزه های مهندسی، عمرانی، پیمانکاری، بازرگانی، خدماتی و سایر حوزه های مرتبط، با رعایت اصول تخصصی و حرفه ای و از طریق کادر تخصصی خود شامل حقوقدانان، وکلا، کارشناسان و مهندسین مجرب، خدمات حقوقی و تخصصی خود را در حوزه های حقوق داخلی و بین المللی به اشخاص حقیقی و حقوقی، اعم از سازمانها، شرکت ها و موسسات دولتی و غیردولتی، عمومی و خصوصی، ایرانی و خارجی، در نقاط مختلف ایران ، منطقه و بین الملل ارائه می­ دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون