اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960626261337490

خدمات حقوقی قرارداد پیمانکاری ساختمان گروه حامی پیمان

کد: 13960626261337490

https://goo.gl/MM71KE

، تهران , (اخبار رسمی): پیشرفت روز افزون صنعت ساختمان و اختلافات دعاوی فراوانی که در هنگام اجرای قرارداد پیمانکاری ساختمان به وجود می آید باعث گردیده تا دست اندرکاران پروژه های پیمانکاری ساختمان مانند کارفرما، پیمانکار، مشاور و… در خصوص نحوه انعقاد قرارداد پیمانکاری ساختمان توجه بیشتری داشته باشند

خدمات حقوقی قرارداد پیمانکاری ساختمان گروه حامی پیمان
خدمات حقوقی قرارداد پیمانکاری ساختمان گروه حامی پیمان

گروه حامی پیمان آماده ارائه خدمات حقوقی اعم از تهیه و تنظیم قرارداد پیمانکاری ساختمان، نظارت بر اجرای قرارداد، حضور در جلسات مذاکره قراردادی و وکالت دعاوی ناشی از قراردادهای پیمانکاری ساختمان است.

به گزارش واحد تنظیم قرارداد پیمانکاری گروه حامی پیمان، پیشرفت روز افزون صنعت ساختمان و اختلافات دعاوی فراوانی که در هنگام اجرای قرارداد پیمانکاری ساختمان به وجود می آید باعث گردیده تا دست اندرکاران پروژه های پیمانکاری ساختمان مانند کارفرما، پیمانکار، مشاور و… در خصوص نحوه انعقاد قرارداد پیمانکاری ساختمان توجه بیشتری داشته باشند چرا که در صورت عدم توجه به مسائل حقوقی قراردادهای پیمانکاری ساختمان باعث ایجاد وقفه در اجرای پروژه ها و وارد آمدن زیان های ناخواسته فراوانی به طرفین می گردد. در صورتی که مالک ساختمان قصد داشته باشد ملک خویش را تعمیرات و بازسازی نماید در مرحله اول بایستی به یکی از دفاتر مهندسی یا شخص حقوقی طراحی برای تهیه نقشه های فاز ۱ مراجعه نماید در این مرحله می بایست دقت کند که طراح را از لیست دفاتر مهندسی طراحی و اشخاص حقوقی که صلاحیت آنها تأیید شده و جزء اسامی مندرج در سایت سازمان و شهرداری و دفاتر خدمات الکترونیکی موجود است انتخاب نماید.

در غیر اینصورت از این جهت دارای مسئولیت می باشند. برای تهیه نقشه و مدارک فنی با دفتر مهندسی یا شخص حقوقی قرارداد طراحی معماری ساختمان منعقد نماید و خواسته کامل خود را از طرح را به صورت مکتوب به طراح ارائه نماید. مالک موظف است در قرارداد پیمانکاری ساختمان، اطلاعات دقیق و کامل از نوع بهره برداری مورد نظر از فضاهای ساختمان را، جهت مطالعات طراحی در اختیار طراح قرار دهد و شرایط لازم برای بررسی محل ملک و موقعیت ساختمانها و املاک مجاور را برای مهندسین طراح و معمار فراهم نماید. پس از تهیه نقشه ها می بایست آن را به دفاتر خدمات الکترونیک ارائه دهد که در صورت تأیید عوارض آن محاسبه و جهت صدور پروانه ساختمان به مالک اعلام می شود و در صورتی که تأیید نگردد نقشه ها با لیست ایرادات مربوطه به مهندس معمار و مالک عودت داده می شود.

قرارداد پیمانکاری ساختمان

در مرحله بعد از قرارداد پیمانکاری بایستی مهندس معمار نقشه های فاز ۲ معماری را براساس نقشه های فاز ۱ تأیید شده با هماهنگی مهندسین طراح سازه و تأسیسات تهیه نماید و جهت اخذ تأییدیه سازمان ارائه دهد. در صورت تأیید آنها از طرف گروه کنترل نقشه سازمان، یکسری از آن را تحویل طرح داده و ۴ نسخه دیگر تحویل سازمان جهت اقدامات بعدی تحویل می گردد. و سازمان تعداد نسخه های لازم از نقشه های تأیید شده را به انضمام سایر مدارک لازم به دبیرخانه منطقه مربوطه شهرداری تحویل می نماید.

در قرارداد مشارکت در ساخت ، بایستی مالک مجری انتخابی خود را معرفی نماید. در قرارداد پیمانکاری ساختمان، ناظران براساس لیست مورد تأیید سازمان از بین افرادی که قبلاً اعلام آمادگی کرده اند، توسط رایانه به صورت خودکار انتخاب می شوند. ناظر منتخب قرارداد خویش را در سازمان منعقد می نماید. حضور ناظر و مجری به همراه مالک جهت مهر و امضای ظهر پروانه و دریافت آن در دفتر خدمات الکترونیک الزامی است. در قرارداد پیمانکاری ساختمان قراردادهای متعددی منعقد می گردد مانند قرارداد طراحی معماری، قرارداد طراحی سازه، قرارداد طراحی تأسیسات مکانیکی، قرارداد طراحی تأسیسات برقی، قرارداد بتن ریزی، قرارداد اسکلت فلزی و…

نحوه تنظیم قرارداد پیمانکاری ساختمان

قرارداد پیمانکاری ساختمان معمولاً به شیوه مدیریت پیمان است به این صورت که کلیه هزینه ها از طرف کارفرما پرداخت می شود و پیمانکار مدیریت اجرای پروژه ها را بر عهده می گیرد قرارداد پیمان مدیریت نیز در قراردادهای پیمانکاری ساختمان به دو روش قابل انجام است روش اول قرارداد پیمان مدیریت با پرداخت ثابت و روش دوم قرارداد پیمان مدیریت شرطی. جهت تنظیم و انعقاد قرارداد پیمانکاری ساختمان می بایست هم از نظر فنی مهندسی و هم از نظر حقوقی دقت کافی و لازم انجام گیرد تا بتوان از توقف اجرای پروژه و بروز مشکلات و اختلافات پیشگیری به عمل آید.

خدمات حقوقی قرارداد پیمانکاری ساختمان گروه حامی پیمان

گروه حامی پیمان با بهره گیری از حقوقدانان و وکلای باتجربه و متخصص در قرارداد پیمانکاری ساختمان و مهندسین و کارشناسان باسابقه در این زمینه توانسته در طی سالیان گذشته رضایت و اعتماد موکلین خود را فراهم آورد . گروه حامی پیمان با کادر مجرب خویش از لحظه انعقاد قرارداد پیمانکاری ساختمان و اجرای پروژه تا خاتمه قرارداد پیمانکاری ساختمان در کنار موکلین خود بوده و آنها را از مشاورات حقوقی تخصصی خویش بهره مند نموده است. اکنون با توجه به سوابق درخشان گروه حامی پیمان در طی سالیان گذشته جهت گسترش فعالیت خویش در حوزه قرارداد پیمانکاری ساختمان آماده ی ارائه خدمات حقوقی تخصصی خویش اعم از تهیه و تنظیم قرارداد پیمانکاری ساختمان، نظارت بر اجرای قرارداد، حضور در جلسات مذاکره قراردادی، ارائه مشاوره حقوقی تخصصی، وکالت دعاوی ناشی از قراردادهای پیمانکاری ساختمان و… است جهت بهره مندی از این خدمات می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی بین المللی دادپویان حامی

موسسه حقوقی بین المللی «دادپویان حامی» موسسه ای خصوصی و مستقل می باشد که تحت شماره ۲۸۲۶۹ در دفتر ثبت موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده و مرکز اصلی آن تهران است. این موسسه در جهت ارتقاء سطح کیفی مدیریت حقوقی در حوزه های مهندسی، عمرانی، پیمانکاری، بازرگانی، خدماتی و سایر حوزه های مرتبط، با رعایت اصول تخصصی و حرفه ای و از طریق کادر تخصصی خود شامل حقوقدانان، وکلا، کارشناسان و مهندسین مجرب، خدمات حقوقی و تخصصی خود را در حوزه های حقوق داخلی و بین المللی به اشخاص حقیقی و حقوقی، اعم از سازمانها، شرکت ها و موسسات دولتی و غیردولتی، عمومی و خصوصی، ایرانی و خارجی، در نقاط مختلف ایران ، منطقه و بین الملل ارائه می­ دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون