اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960529258427505

تحول در سیستم حمل و نقل باری

با آسان‌بار فقط چند کلیک تا جا‌به‌جایی بار فاصله دارید

کد: 13960529258427505

https://goo.gl/xGWxhx

، تهران , (اخبار رسمی): آسان‌بار تخصصی‌ترین وب‌سایت و اپلیکیشن حمل و نقل بار در کشور است که با استفاده از آن می‌توان با مناسب‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان، کالا و بار را به سراسر کشور جابه‌جا کرد.

با آسان بار، فقط چند کلیک تا جا به جایی بار!
آسان بار تحولی نوین در سیستم حمل و نقل باری کشور

از آنجا که هزاران راننده از تمامی مسیرهای جاده‌ای کشور عضو آسان‌بار هستند به راحتی می‌توانید راننده مسیر مورد نظر خود را جست‌وجو و پیدا کنید.

با آسان‌بار دیگر نیازی به مراجعه به صورت سنتی به مراکز اتوبار یا پایانه‌های باربری برای انتقال بار در داخل شهر نیست.

آسان‌بار کسب و کار هیچ صنفی را دچار زیان نمی‌کند و نتیجه برد - برد را برای طرفین معامله رقم می‌زند و برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های استارت آپی موجود در بازار که واسطه را حذف می‌کنند یا منجر به ایجاد اختلال در کسب و کار آنها می‌شوند، مزایایی برای طرفین معامله عرضه میدارد.
مسلما اولویت صاحب بار، تحویل سریع بار، قیمت مناسب و امنیت بالاست که آسان‌بار با امکاناتی نظیر ثبت نام رانندگان دارای کد هوشمند، قابلیت قیمت‌گذاری مناقصه‌ای و استفاده از تکنولوژی روز برای انجام مراحل انتقال بار، تمامی اولویت‌های صاحب بار را در نظر دارد. 

هم‌چنین بزرگترین مشکل راننده کمبود سفارش یا خالی‌برگشتن برخی از مسیرهاست. فرقی نمی‌کند که وسیله نقلیه راننده وانت، نیسان، کامیون یا تریلی باشد، آسان‌بار به وسیله اپلیکیشن خود، هزاران سفارش حمل بار را برای راننده‌ها نمایش می‌دهد تا در هر کجای ایران که باشند هیچوقت بدون بار نمانند.

از جمله مشکلاتی که باربری‌ها با آن مواجه هستند کمبود راننده در برخی مسیرها، وجود دلالان بار و سوابق غیرمکانیزه سفارشا‌های بار است. آسان‌بار این مشکلات را نیز به راحتی حل کرده است.

 

زمان عرضه اپلیکیشن آسان‌بار

هم اکنون آسان بار با استفاده از ربات تلگرامی خود روزانه بیش از 500 سفارش بار را مدیریت می‌کند. مراحل عرضه اپلیکیشن نیز روزهای پایانی خود را طی می‌کند تا حمل بار در کشور به زودی شاهد تحول باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان بار

آسان بار تخصصی ترین و محبوب ترین سامانه اینترنتی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل کالا در سراسر ایران به رانندگان پایه یک و شرکت های حمل و نقل (باربری) می باشد، به عبارت دیگر آسان بار پل ارتباطی رانندگان و شرکت های حمل و نقل در بستر اینترنت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]