اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970231296697505

آسان بار موفق به کسب عنوان دانش بنیان نوع ۱ شد

کد: 13970231296697505

https://goo.gl/9Q8Jat

، تهران , (اخبار رسمی): کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا، بازارگاه اینترنتی حمل‌و‌نقل جاده‌ای آسان بار را دانش بنیان اعلام کرد. آسان بار کار خود را از سال ۹۵ آغاز کرده است و با توجه به فعالیت‌های نوآورانه و انقلابی خود در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای موفق به کسب این عنوان شده است.

آسان بار موفق به کسب عنوان دانش بنیان نوع ۱ شد
آسان بار دانش بنیان نوع 1 شد

آسان بار رویکرد حذف شرکت‌های حمل‌ونقل یا باربری‌ها را ندارد. زیرا به نظر می‌رسد نوع حمل و نقل جاده‌ای کالا بدون این حلقه‌های واسط کارایی و ایمنی و نظم کافی نخواهد داشت

کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا ،بازارگاه اینترنتی حمل و نقل جاده‌ای آسان بار را دانش بنیان اعلام کرد. آسان بار به عنوان یک بازارگاه اینترنتی حمل ونقل جاده‌ای، کار خود را از سال ۹۵ آغاز کرده است و با توجه به فعالیت‌های نوآورانه و انقلابی خود در حوزه حمل و نقل جاده ای موفق به کسب این عنوان شده است.

آسان بار با ارائه دو اپلیکیشن مخصوص راننده و اپلیکیشن مخصوص شرکت‌های حمل و نقل با توجه ویژه به جایگاه شرکت‌های حمل و نقل توانسته است به بخش عظیمی از دست‌اندرکاران این حوزه خدمات متنوع ارائه کند و بیش از ۱۰ هزار راننده ناوگان سنگین و و بیش از ۴۰۰ شرکت حمل‌ونقل در تحت پوشش خدمات خود قرار بدهد.

آسان بار به عنوان پل ارتباطی بین شرکت‌های حمل و نقل بدون رویکرد حذفی و بدون دریافت کمیسیون امکانات زیادی را در اختیار رانندگان و شرکت‌ها قرار داده تا زمینه‌ساز تحولی باشدکه آسان بار از آن حرف می‌زند. مشاهده “بارهای اطراف من” برای رانندگان و امکان جستجوی صوتی بار و همچنین مسیریابی آنلاین از جمله مزایایی است که رانندگان را برای استفاده از اپلیکیشن آسان بار ترغیب می‌کند. اما مزایای آسان بار برای شرکت‌های حمل و نقل هم کم نیست و پیش از این سابقه نداشته است.

دسترسی به بیش از ۱۰ هزار راننده با ناوگان متنوع و امکان رصد موقعیت لحظه‌ای بار از زمان بارگیری تا تحویل بار می‌تواند از امتیازات بی‌نظیر این اپلیکیشن به حساب بیاید.

نکته مهم این است که این کسب و کار جدید و مدرن رویکرد حذف شرکت‌های حمل و نقل یا باربری‌ها را ندارد. زیرا به نظر می‌رسد نوع حمل و نقل جاده‌ای کالا بدون این حلقه‌های واسط کارایی و ایمنی و نظم کافی نخواهد داشت و به بهانه حذف واسطه نمی‌توان کسب‌وکار سنتی را که نقش مهمی دارد و افراد زیادی در آن مشغول به کار هستند کنار گذاشت.

بنابراین آسان بار از آن دسته کسب‌و‌کارهایی است که نه تنها فضای کسب‌وکار سنتی را از بین نمی‌برد بلکه دست به ایجاد تحول عظیمی زده که می‌تواند برای توسعه کسب‌وکارهای دیگر هم نقطه عطف باشد. مدرن شدن شیوه کسب‌و‌کاری مانند حمل‌و‌نقل جاده‌ای که شریان صنعت کشور به شمار می‌آید در نهایت می‌تواند کمک شایانی به رشد اقتصادی کشور و بهبود کیفیت زندگی میلیون‌ها ایرانی مشغول در کل این صنعت کند بدون اینکه بخش‌هایی از آن را از کار بیکار یا وادار به تغییر شکل و کوچک‌تر شدن کند. کسب‌و‌کار سنتی نه تنها باعث گردش چرخ این صنعت بوده و هست، بلکه به ضرورت امنیت و طی شدن درست و نظام‌مند فرآیندها، یک عضو حیاتی و حلقه‌ای در زنجیره رونق کسب‌و‌کار به حساب می‌آید. مدرنیزه شدن کار و استفاده از بستر اینترنت و تلفن‌های هوشمند، گامی بزرگ در جهت تحول و بهینه شدن کارها است چرا که به کارگیری اینترنت و ورود به عصر جدید کسب‌وکار تا حد زیادی از هزینه و زمان  مورد نیاز می‌کاهد و در نهایت به بهبود کیفیت زندگی جامعه می‌انجامد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان بار

آسان بار تخصصی ترین و محبوب ترین سامانه اینترنتی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل کالا در سراسر ایران به رانندگان پایه یک و شرکت های حمل و نقل (باربری) می باشد، به عبارت دیگر آسان بار پل ارتباطی رانندگان و شرکت های حمل و نقل در بستر اینترنت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]