اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960730265157505

بازدید استاندار البرز از غرفه ی آسان بار در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان

کد: 13960730265157505

https://goo.gl/y2Und6

، تهران , (اخبار رسمی): استاندار البرز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت موفق این شرکت و آرزوی موفقیت بیشتر، اپلیکیشن آسان بار را مورد استفاده قرار داد و با اعلام رضایت از این طرح، قول مساعدت و همکاری دادند.

بازدید استاندار البرز از غرفه ی آسان بار در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان
نمایشگاه دستاوردهای دانش‌بنیان استان البرز با حضور«دکتر محمدعلی نجفی» استاندار البرز افتتاح شد

مهندس حسینی خاطر نشان کرد: به دلیل ایده ی ناب آسان بار و برخورداری از تیم فنی و تحقیقاتی خبره و قوی، آسان بار اولین شرکت ایرانی خواهند بود که محصول استارتاپی خود را به آمریکای شمالی صادر خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت «آسان بار»، «نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد استارت‌آپ‌های استان البرز» روز چهارشنبه 26مهر 1396 در پارک علم و فناوری کرج برگزار شد و طی این مراسم «دکتر محمد علی نجفی» استاندار محترم البرز از غرفه «آسان بار» بازدید کرد.

در این مراسم «مهندس محمد حسینی» مدیرعامل شرکت «‌آسان ‌بار» عنوان کرد که این استارت‌آپ دانش بنیان نزدیک به یک سال است که فعالیتش را شروع کرده و هم اکنون روزانه حدود 500 بار در سطح کشور از طریق این سرویس جابه‌جا می‌شود.

مهندس حسینی هدف اصلی از راه‌اندازی این استارت‌آپ را ایجاد تغییری مثبت و بنیادین در حمل و نقل بار کشوری بیان کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که به دلیل ایده‌ی ناب آسان بار وداشتن تیم فنی و تحقیقاتی خبره و قوی، آسان بار اولین شرکت ایرانی است که محصول استارتاپی خود را به آمریکای شمالی صادر خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان بار

آسان بار تخصصی ترین و محبوب ترین سامانه اینترنتی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل کالا در سراسر ایران به رانندگان پایه یک و شرکت های حمل و نقل (باربری) می باشد، به عبارت دیگر آسان بار پل ارتباطی رانندگان و شرکت های حمل و نقل در بستر اینترنت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]