اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961103278127505

تاکید وزیر ارتباطات بر حمایت از کسب‌وکارهای نوین نظیر آسان بار

کد: 13961103278127505

https://goo.gl/LAAbg9

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای هیئت مدیره مجموعه آسان بار با مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دیدار و تبادل نظر پرداختند.

تاکید وزیر ارتباطات بر حمایت از کسب‌وکارهای نوین نظیر آسان بار
تاکید وزیر ارتباطات بر حمایت از کسب‌وکارهای نوین نظیر آسان بار

آسان بار هم اکنون، به عنوان پیشرفته‌ترین و هوشمندترین بازارگاه حمل بار در کشور، روزانه بیش از 1000 بار را در سیستم خود ثبت می‌کند که این رقم روزانه در حال افزایش است

در این دیدار که در وزارتخانه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت، اعضای هیئت مدیره آسان بار گزارش جامعی در مورد عملکرد یک‌ساله این بازارگاه اینترنتی به وزیر ارتباطات ارائه کردند.

معرفی دستاوردها و بازخوردهای تفاهم‌نامه باکوتل، یکی دیگر از محورهای مهم این دیدار بود. این تفاهم‌نامه که در حاشیه‌ی نمایشگاه بین‌المللی باکوتل در جمهوری آذربایجان بین مجموعه آسان بار و شرکت آذری Avirtel امضا شد، زمینه را برای آغاز فعالیت آسان بار در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز فراهم خواهد کرد.

در پایان این نشست صمیمانه، وزیر محترم ارتباطات ضمن تاکید بر تداوم ارتباط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با این مجموعه، در مورد فراهم کردن شرایط لازم جهت جذب حمایت‌های مالی به اعضای هیئت مدیره آسان بار قول مساعد داده و خواهان حمایت از این کسب‌وکار نوپا شدند.

شایان ذکر است مجموعه آسان‌ بار به عنوان یکی از 10 استارت‌آپ برتر ایرانی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در آذرماه سال جاری برای شرکت در نمایشگاه باکوتل 2017 برگزیده شده بود. حضور آسان بار در این نمایشگاه و عقد قرارداد باکوتل به یکی از مهم‌ترین دستاوردهای حضور ایران در این نمایشگاه تبدیل شد.

آذری جهرمی در حاشیه بازدید از غرفه آسان بار در این نمایشگاه نیز آینده این استارت‌آپ را روشن ارزیابی کرده و حمایت خود را از فعالیت‌های بین‌المللی این مجموعه اعلام کرده بود.

گفتنی است آسان بار هم اکنون، به عنوان پیشرفته‌ترین و هوشمندترین خدمات حمل بار در کشور، روزانه بیش از 1000 بار را در سیستم خود ثبت می‌کند که این رقم روزانه در حال افزایش است. با استفاده از خدمات این مجموعه می‌توان بار را با امنیت بالا و در کمترین زمان ممکن در سراسر کشور جابه‌جا و وضعیت بار را به صورت آنلاین تا زمان رسیدن به مقصد پیگیری کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان بار

آسان بار تخصصی ترین و محبوب ترین سامانه اینترنتی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل کالا در سراسر ایران به رانندگان پایه یک و شرکت های حمل و نقل (باربری) می باشد، به عبارت دیگر آسان بار پل ارتباطی رانندگان و شرکت های حمل و نقل در بستر اینترنت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]