اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970919332607505

آسان‌بار، حمل‌ونقل بین شهری بر بستر فناوری

کد: 13970919332607505

https://goo.gl/15uj6Q

، تهران , (اخبار رسمی): در روزگاری زندگی می‌کنیم که فناوری و مخصوصاً فناوری اطلاعات همه امور را متحول ساخته و مهم‌تر از آن، وابسته به خود کرده است. گویی بدون بهره‌گیری از آن نمی‌توان به پیشرفت و حتی حیات ادامه داد.

آسان‌بار،حمل‌ونقل بین شهری بر بستر فناوری
آسان‌بار بزرگترین سامانه اعلام‌بار در کشور

نکته جالب این است که آسان بار هیچ کمیسیونی نه از شرکت‌های حمل و نقل و نه از رانندگان نمی‌گیرد؛ تنها لازم است رانندگان حساب خود را به طور ماهیانه و با مبلغی اندک شارژ کنند

کسب و کارها به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد کشور از قافله عقب نمانده‌ و همگام با فناوری اطلاعات به سرعت در حال پیشرفت هستند. در این مطلب استارت‌آپی معرفی خواهد شد که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کشور و همین‌طور یک ایده خلاقانه حمل و نقل بار را متحول ساخته است.

آسان بار بزرگ‌ترین سامانه اعلام بار در کشور است که هوشمندانه و کاملاً آسان، رانندگان را به شرکت‌‌های حمل بار ارتباط می‌دهد. شرکت فناوران داده پردازش فرتاک رایانه با نام تجاری آسان بار فعالیت خود را در 26 آذر ماه 95 مصادف با روز ملی حمل و نقل آغاز کرد و خود را اولین مجموعه‌ای نامید که توانسته تحت عنوان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل کالا از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کل کشور مجوز فعالیت دریافت کند.

آسان بار خیلی زود شروع به پیشرفت‌هایی بزرگ کرد؛ علاوه بر اینکه توانست با ویژگی‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده به روز خود، خیلی زود، نزد شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان محبوبیت کسب کرده و روز به روز فعالیتش بیشتر شود، موفق شد به عنوان اولین استارت‌آپ حمل و نقل، که توانسته عنوان دانش بنیان نوع یک را از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان دریافت کند، نام خود را در این صنعت ماندگار کند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده آسان بار به تفکیک رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل از این قرار هستند:

اپلیکیشن مخصوص شرکت‌های حمل و نقل آسان بار، به شرکت‌های حمل و نقل بار این امکان را داده که به بیش از 30 هزار راننده در سراسر کشور در کمتر از 20 ثانیه دسترسی داشته و بتوانند به راحتی بار خود را در سیستم ثبت کرده و وسیله نقلیه هماهنگ و مناسب بنا به شرایط محموله را پیدا کنند. نوع بار، قیمت صافی کرایه، ظرفیت و سایر مشخصات در اپلیکیشن مخصوص شرکت‌های حمل و نقل به وضوح در دسترس است.

شرکت‌های حمل و نقل علاوه بر این امکانات می‌توانند با استفاده از پنل اختصاصی خود همه بارهای ارسالی را کنترل کرده و در طول مسیر، از  مبدا تا مقصد و همین‌طور هنگام تحویل محموله آن را به صورت آنلاین رهگیری و رصد کنند. 

ارائه این امکانات باورنکردنی برای اولین بار و همین‌طور رویکرد هوشمندانه آسان بار در نظر به حفظ شرکت‌های باربری سنتی به عنوان بستری امنیت بخش به حمل و نقل جاده‌ای و کمک به رشد، پوست‌اندازی، مدرن‌سازی و توسعه حمل و نقل سنتی، باعث شد صنعت حمل و نقل نگاهی مثبت به این تحول عظیم بیندازد و بدون مقاومت در برابر آن، خیلی زود آسان بار را به عنوان پلی محکم و جدانشدنی برای ارتباط میان شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان بپذیرد.

علاوه بر شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان هم برای اولین بار از امکاناتی برخوردار می‌شوند که تا به حال برای آنان مانند آرزو بوده است: امکاناتی مانند نمایش بارهای نزدیک به آنان، امکان جستجوی متنی و صوتی بارها، دسترسی به هزاران بار آماده حمل، مسیریابی آنلاین و امکان ارتباط مستقیم با شرکت باربری اعلام کننده بار برای هماهنگی، مذاکره و انجام توافقات لازم.

آسان‌بار، حمل‌ونقل بین شهری بر بستر فناوری

رانندگان با استفاده از اپلیکیشن مخصوص به خود می‌توانند بارهای مربوط به ناوگان خود را به راحتی مشاهده کرده و بار مناسب و مدنظر خود را برای حمل انتخاب کنند. می‌توان گفت مزیت اصلی استفاده از اپلیکیشن رانندگان این است که رانندگان می‌توانند بار مناسب خود را انتخاب کرده و در پایانه‌ها زمان زیادی برای پیدا کردن بار صرف نکنند. همچنین تعداد سفرهای خالی یا بدون بار که یکی از مهم‌ترین دلایل پایین بودن میزان بازده حمل و نقل جاده‌ای در ایران است پایین‌تر می‌آید. به این ترتیب رانندگان می‌توانند زمان کمتری صرف پیدا کردن بار کرده، هزینه‌های خود را با پایین آوردن سفرهای غیرضروری کاهش داده و زودتر به خانه برگردند و کنار خانواده خود باشند که این مسئله برای رانندگانی که دائماً در شهرهای مختلف و به دور از خانواده خود هستند، بسیار حائز اهمیت است.

نکته جالب دیگر این است که آسان بار هیچ کمیسیونی نه از شرکت‌های حمل و نقل و نه از رانندگان نمی‌گیرد؛ تنها لازم است رانندگان حساب خود را به طور ماهیانه و با مبلغی اندک شارژ کنند که این رقم در قبال سودی که از این سیستم نثارشان می‌شود آنچنان چشمگیر نیست. این ویژگی‌ها و امکانات داده شده به رانندگان باعث شد آنان نیز به سرعت از آسان بار استقبال کنند.

اکنون می‌توان گفت نقش آسان بار محدود به بالا بردن کیفیت حمل و نقل، کاهش هدر رفت انرژی و زمان، کاهش آلودگی هوا، افزایش بهره‌وری و بازده و تحولی شگرف در این صنعت نیست، بلکه به بهبود زندگی در جامعه کمک می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان بار

آسان بار تخصصی ترین و محبوب ترین سامانه اینترنتی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل کالا در سراسر ایران به رانندگان پایه یک و شرکت های حمل و نقل (باربری) می باشد، به عبارت دیگر آسان بار پل ارتباطی رانندگان و شرکت های حمل و نقل در بستر اینترنت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]