اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960607259627584

تقویت زبان انگلیسی با چند ترفند جالب جهت رسیدن به مدرک آیلتس

کد: 13960607259627584

https://goo.gl/B834Q5

، تهران , (اخبار رسمی): هر زبانی موسیقی و آوایی منحصر به فرد دارد. حتی اگر حذف زدن شما بدون ایراد باشد، بدون تلفظ آوای صحیح انگلیسی شما و طبیعی به نظر نمی‌آید. پس اگر با انگلیسی زبان ها معاشرت دارید، یا فیلم و تلویزیون می بینید به تأکید روی کلمات و بالا و پایین رفتن صدا توجه کنید و سعی کنید که از آنها ریتم زبان تقلید کنید.

تقویت زبان انگلیسی با چند ترفند جالب جهت رسیدن به مدرک آیلتس
تقویت زبان انگلیسی با چند ترفند جالب جهت رسیدن به مدرک آیلتس

شرکت در کلاس های زبان خصوصی یا گروهی یکی از این راه هاست. همچنین می توانید در کلاس های انگلیسی برای اهداف آکادمیک، تجاری و یا انگلیسی در سفر شرکت کنید.

Mimic the rhythm

هر زبانی موسیقی و آوایی منحصر به فرد دارد. حتی اگر حذف زدن شما بدون ایراد باشد، بدون تلفظ آوای صحیح انگلیسی شما و طبیعی به نظر نمی آید. پس اگر با انگلیسی زبان ها معاشرت دارید، یا فیلم و تلویزیون می بینید انگلیسی شما به تأکید روی کلمات و بالا و پایین رفتن صدا توجه کنید و سعی کنید که از آنها تقلید کنید.

به حرکت های دهان نیز توجه کنید.

 

Observe their mouth movements, too

همانطور که هر زبان آوای مخصوص به خود دارد، بنابراین حرکات دهان متفاوتی از سایر زبان ها دارد. ممکن است صدا ها را خیلی راحت تلفظ کنید ولی اگر حرکت زبان و یا لب شما اشتباه باشد، آن صدا به درستی ادا نشده است. البته نمی توان کسی را در لحظه متوقف کرد تا حرکت دهان در عین صحبت کردن بررسی شود. بهترین راه این است که نسبت به این مسائل حتی در زبان مادری خود آگاه باشید و نهایت تلاش خود را برای ادای بهتر صدا ها و واژگان به کار ببرید.

همیشه به همراه خود یک دفترچه یادداشت (فرهنگ لغت) داشته باشید.

 

Keep a notebook and dictionary with you

هر زمان که کلمه جدید در حین صحبت کردن یا گوش دادن به دیگران شنیدید، سریع آن را در یک دفترچه یادداشت کنید و بعد معنی آن را در فرهنگ لغت کنید. اگر آن کلمه را یادداشت نکنید، ممکن است بعدا در خاطر شما نباشید. ولی با یادداشت کردن، هر زمان می توانید به دفترچه رجوع کنید و واژگان بیشتری یاد بگیرید. برای یادگیری بهتر، سعی کنید که با واژگان جدید حمله سازی و از آن ها در مجاورات روزمره استفاده کنید.

در کلاس های مختلفی شرکت کنید.

 

 Take different kinds of classes                  

برای یادگیری بهتر و سریعتر، هرچه می توانید بیشتر در معرض استفاده از زبان قرار بگیرد. شرکت در کلاس های زبان خصوصی یا گروهی یکی از این راه هاست. همچنین می توانید در کلاس های انگلیسی برای اهداف آکادمیک، تجاری و یا انگلیسی در سفر شرکت کنید. از این طریق نه تنها موضوعات مورد علاقه خود را دنبال می کنید، بلکه انگلیسی هم یاد می گیرید. برای استفاده از زبان انگلیسی، موقعیت ایجاد کنید.

 

Create reasons to speak English       

اگر می خواهید بهتر از یک زبان آموز سطح متوسط باشید، سعی کنید که استفاده از آن را به کلاس زبان و یا مدرسه و یا دانشگاه محدود نکنید. زبان انگلیسی باید به جنبه های دیگر زندگی شما نفوذ کند. به عنوان مثال می توانید با دیگر دوستان زبان آموز خود گروه تشکیل دهید و در یک محیط بدون استرس، از یکدیگر یاد بگیرید.

دوست اینترنتی پیدا کنید.

 

Find others online                                        

همچنین می توانید عضو چن روم های مورد علاقه خود شوید، دوست اینترنتی پیدا کنید و ساعاتی از روز را با هم انگلیسی حرف بزنید. هم چنین می توانید از سایت هایی مثل penpal world و Pen- Pel برای یافتن دوست اینترنتی با هدف یادگیری زبان استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالج بین المللی آریام

کالج بین المللی آریام، برگزارکننده دوره های خصوصی و فشرده آیلتس و پی‌تی‌ای (PTE) با تضمین 110% بازگشت هزینه در تهران است فلسفه کاری کالج آریام حول شعار Plan Your Study, Plan Your Life و بر اساس ارائه خدمات در راستای برنامه آینده شغلی، تحصیلی زندگی شما بنا شده است. اگر می‌خواهید موفقیت را در کنار خود ببینید برنامه‌ریزی آینده بین‌المللی خود را ضمن مشاوره های رایگان به ما بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش