اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960702261987584

5 اشتباه بزرگ که باعث می‌شود نمره آیلتس شما به 6 نرسد

کد: 13960702261987584

https://goo.gl/rMzDqE

، تهران , (اخبار رسمی): Overview مهم‌ترین بخش رایتینگ‌تسک1 است به طوری که ننوشتن آن باعث می‌شود نمره شما فراتر از 5 نرود. Overview پاراگرافی کوتاه است که در آن به 2 یا نهایتاً 3 جنبه مهم از داده‌ها به صورت کلی و بدون ذکر داده اشاره می‌کنید.

دقت کنید که شما فقط 20دقیقه زمان برای انجام این قسمت دارید، پس از شما توقع نمی‌رود که با داده‌ها معجزه کنید. نمودارها و جدول‌ها در این قسمت بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

1- ننوشتن واضح Overview

Overview مهم‌ترین بخش رایتینگ‌تسک1 است به طوری که ننوشتن آن باعث می‌شود نمره شما فراتر از 5 نرود. Overview پاراگرافی کوتاه است که در آن به 2 یا نهایتاً 3 جنبه مهم از داده‌ها به صورت کلی و بدون ذکر داده اشاره می‌کنید.

اگر نگاهی به معیارهای توصیفی رایتینگ‌تسک‌یک بیندازید، برای گرفتن نمره7 در معیار Task achievementداوطلب باید یک overview واضح از روندها، تفاوت‌ها و مراحل مختلف داده بنویسید.

.

2- نوشتن راجع به همه داده‌ها

در همه انواع تسک یک آیلتس قید شده: «… Summaries the information by selecting & reporting the main features» یعنی فقط باید به داده‌های کلیدی و نکات اصلی اشاره کنید. بسیاری از داوطلبین راجع به هر آنچه که در تسک‌یک می‌بینند، می‌نویسند و این باعث می‌شود که یک گزارش نامنسجم و درهم و برهم بنویسند و بدتر اینکه بیش از حد برای این قسمت زمان بگذارند.

.

3- بیش از حد پیچیده کردن سوال

دقت کنید که شما فقط 20دقیقه زمان برای انجام این قسمت دارید، پس از شما توقع نمی‌رود که با داده‌ها معجزه کنید. نمودارها و جدول‌ها در این قسمت بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. فقط کافی است حداقل 3 روند و نکته کلیدی را استخراج کرده و فقط راجع به آن‌ها بنویسید.

.

4- عدم سازماندهی ایده‌ها به طور منطقی

منطقی‌ترین حالت برای نوشتن رایتینگ‌تسک‌یک به صورت زیر است: (توجه داشته باشید که Overview می‌‌تواند پاراگراف دوم یا پاراگراف آخر تسک یک باشد.)

1- مقدمه

2- Overview

3- ویژگی اصلی اول داده‌ها با جزئیات

4- ویژگی اصلی دوم داده‌ها با جزئیات

پاراگراف بندی به درک بهتر شما از نوشته کمک خواهد کرد.

.

5. اشتباه گزارش دادن داده‌ها

برای نوشتن گزارش صحیحی از روند کلی و تغییرات در داده ها، نیازمند ساختار گرامری و نکات مناسب آن تسک هستید. یکی از اشتباهات رایج، استفاده از ساختار و لغاتی است که از آنها مطمئن نیستید که در این صورت از نمره شما کم می‌شود.

همچنین بهتر است از ذکر قاطع داده‌ها اجتناب کنید و با آن‌ها از واژگانی مثل approximately، around، just under استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالج بین المللی آریام

کالج بین المللی آریام، برگزارکننده دوره های خصوصی و فشرده آیلتس و پی‌تی‌ای (PTE) با تضمین 110% بازگشت هزینه در تهران است فلسفه کاری کالج آریام حول شعار Plan Your Study, Plan Your Life و بر اساس ارائه خدمات در راستای برنامه آینده شغلی، تحصیلی زندگی شما بنا شده است. اگر می‌خواهید موفقیت را در کنار خود ببینید برنامه‌ریزی آینده بین‌المللی خود را ضمن مشاوره های رایگان به ما بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش