اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970714320227584

با نکاتی که برای کسب نمره هدف خود در آزمون آیلتس لازم دارید، آشنا شوید

برای آیلتس از کجا شروع کنیم؟

کد: 13970714320227584

https://goo.gl/ygUat3

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها که تب مهاجرت و کسب مدارک و شرایط لازم برای ادامه تحصیل یا کار در خارج از کشور بالا گرفته است، گرفتن مدرک آیلتس هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. مدرک IELTS متداول‌ترین مدرک زبان انگلیسی در دنیا است.

برای آیلتس از کجا شروع کنیم؟
برای آیلتس از کجا شروع کنیم؟

برای کسانی که زمان محدودی تا سفر به خارج از کشور دارند، استفاده درست از زمان و رسیدن قطعی به نمره هدف در آیلتس، حیاتی است و این گروه بیشتر تمایل به حضور در کلاس‌های آیلتس فشرده و تضمینی دارند

ثبت‌نام در کلاس زبان یا یادگیری به صورت خود خوان؟

برای شروع آموزش آیلتس در موسسه یا به صورت خود خوان (Self Study)، پاسخ به سؤالات زیر لازم است:

شما برای آموختن نیاز به حمایت و پشتیبانی دارید یا خیر؟

چقدر وقت برای گرفتن مدرک آیلتس دارید؟

چه نمره آیلتسی نیاز دارید؟

تا چه میزان برای گرفتن مدرک آیلتس می‌توانید هزینه کنید؟

آیا برای شرکت در کلاس‌ها وقت دارید؟

از آنجایی که رسیدن به نمرات ۶ یا بالاتر در آیلتس نیاز به برنامه‌ریزی و مطالعه منظم و دقیق دارد و هزینه آزمون آیلتس در ایران هم بالا رفته است، مطالعه به صورت خودخوان کار سختی خواهد بود. ضمناً یک یا چندین استاد به مراتب بهتر از خود شخص می‌توانند نقاط قوت و ضعف را پیدا و برای نقاط ضعف برنامه‌ریزی کنند.

همچنین اگر برای زبان آموزی نیاز به تمرکز بالا دارید، شرکت در کلاس خصوصی آیلتس پیشنهاد می‌شود.

برای کسانی که زمان مشخص و محدودی تا سفر به خارج از کشور دارند، استفاده درست از زمان و رسیدن قطعی به نمره هدف در آیلتس، حیاتی است و این گروه بیشتر متمایل به حضور در کلاس‌های آیلتس فشرده یا آیلتس تضمینی هستند که قطعاً در این دوره‌ها استرس کمتری هم متحمل خواهند شد.

در مورد اینکه به چه نمره آیلتسی نیاز است، باید به منابع معتبری مثل وب‌سایت دانشگاه یا کشور یا مؤسسه موردنظر و یا مشاوران و وکلای مورد اطمینان مراجعه کرد و همچنین  باید نوع مدرک آیلتسی که لازم است را نیز دانست.

اما اگر به هر دلیلی مایل به شرکت در کلاس آموزش آیلتس نبودید، حتماً منابع آزمون آیلتس را شناسایی کنید و برنامه زمانی بریزید چرا که بدون در نظر گرفتن محدوده زمانی برای خود ممکن است انگیزه به مرور کمرنگ شود و به نتیجه دلخواه نرسید.

همچنین از شرکت در آزمون‌های آزمایشی آیلتس (MOCK) هم نباید غافل شد. البته طبیعتاً اگر در موسسات معتبر شروع به زبان‌آموزی کنید. برنامه منظمی برای این آزمون‌ها ارائه خواهد شد اما اگر تصمیم به self sudy دارید پس از چند ماه از شروع مطالعه و یا هر وقت در مهارت‌های آزمون آیلتس مورد نظر خود احساس تسلط کردید، به سراغ این آزمون‌ها بروید که البته این آزمون‌های شبیه سازی شده آیلتس نیز هزینه خود را دارند.

چه نوع مدرک آیلتسی نیاز دارید؟

مدرک آیلتس انواعی دارد که از قرار زیر است:

  • آیلتس آکادمیک
  • آیلتس جنرال
  • آیلتس لایف اسکیلز

هر کدام از این موارد در جای خود کاربرد دارند و تفاوت‌هایی نیز با هم دارند مثلاً آیلتس آکادمیک بیشتر برای مراکز علمی مورد نیاز است و یا آیلتس لایف اسکیلز برای مهاجرت غیر تحصیلی به انگلیس کاربرد دارد.

با توجه به تفاوت‌های کاربردی و اختلافاتی که در سؤالات انواع آزمون آیلتس وجود دارد.  باید دقیقاً وقت خود را بر اساس اولویت روی مهارت‌های مورد نیاز همان نوع آزمون بگذارید.

شروع فرایند یادگیری آیلتس

به دنبال بهترین موسسه آموزش آیلتس باشید

این روزها مؤسسات بسیاری در حوزه‌های مختلف زبان اقدام به برگزاری دوره و کلاس کرده‌اند و اساتید بسیاری نیز به صورت خصوصی در بازار برای آموزش آیلتس تبلیغ می‌کنند. اما  برای انتخاب بهترین موسسه و شروع دوره آموزش آیلتس خود سعی کنید از زبان‌آموزان قبلی آن مؤسسه کسب اطلاع کنید و حتما قبل از شروع از حصول نتیجه اطمینان نسبی حاصل کنید. البته تضمینی بودن دوره آیلتس ضمن عقد قرارداد رسمی نیز خود می‌تواند نشان از اطمینان کالج زبان به کیفیت کار خود و نتیجه گیری حتمی زبا‌ن آموز باشد.

از سیستم آموزشی کالج زبان مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید

باید با حضور در محل مؤسسه و پرس و جو مطمئن شد که هدف موسسه زبان‌آموزی است نه فقط دریافت شهریه! از مدیر آموزش بپرسید که در طی دوره آموزش آیلتس، تا چه حدی بر شیوه تدریس اساتید و وضعیت زبان آموزان نظارت وجود دارد. همچنین مدنظر داشته باشید در مؤسساتی که به صورت تخصصی روی آیلتس کار می‌کنند درصد رسیدن زبا‌ن‌آموز به نمره هدف، بالاتر از مؤسساتی است که دوره‌های متنوع و مختلف زبان را برگزار می‌کنند و تمرکزی از این جهت ندارند.

منابع معتبر و اصلی آیلتس را دنبال کنید و به شایعات گوش ندهید

علاقه‌مندان باید به  سایت‌های مرجع مانند IELTS.org و برگزارکننده‌های اصلی آزمون آیلتس در ایران (idp و British coucil) مراجعه کنند. گرفتن مدرک آیلتس نیاز به پشتکار و جدیت دارد و خرید مدرک آیلتس نیز افسانه‌ای بیش نیست. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مشاوران کالج بین‌المللی آریام با شماره (۰۲۱۴۱۲۷۶) در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالج بین المللی آریام

کالج بین المللی آریام، برگزارکننده دوره های خصوصی و فشرده آیلتس و پی‌تی‌ای (PTE) با تضمین 110% بازگشت هزینه در تهران است فلسفه کاری کالج آریام حول شعار Plan Your Study, Plan Your Life و بر اساس ارائه خدمات در راستای برنامه آینده شغلی، تحصیلی زندگی شما بنا شده است. اگر می‌خواهید موفقیت را در کنار خود ببینید برنامه‌ریزی آینده بین‌المللی خود را ضمن مشاوره های رایگان به ما بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش