اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960609259797584

توصیه‌های دپارتمان آموزشی کالج آریام برای سهولت در آموزش آیلتس

کد: 13960609259797584

https://goo.gl/AxKPiF

، تهران , (اخبار رسمی): با رعایت نکات زیر می‌توانید در مسیر کسب نمره بالاتر در آزمون آیلتس قرار گیرید.

توصیه های دپارتمان آموزشی کالج آریام برای سهولت در آموزش آیلتس
توصیه‌های دپارتمان آموزشی کالج آریام برای سهولت در آموزش آیلتس

به گزارش کالج آریام، این نکات می‌تواند به سادگی توسط شما استفاده شود و ثمرات زیادی در موفقیت شما داشته باشد.

سعی کنید هر روز واژگان جدیدی یاد بگیرید.

Aim for new phrases every clay.  

از هر چیزی که در اختیار و دسترس شماست مثل اینترنت، تلوزیون، مجلات، … برای یادگرفتن استفاده کنید. آگاهانه تلاش کنید که از هر کدام نکته کلمه و یا عبارت جدید یاد بگیرید و آن مقدار تمرین داشته باشید تا کاملا یاد بگیرید. فراموش نکنید که آن‌ها را در دفترچه یادداشتی که برای این منظور در نظر گرفته اید، بنویسید. هرازگاهی دفترچه را مرور کنید تا لغات فراموش شده را دوباره به یاد آورید.

 

الفبای فونتیک را یاد بگیرید.

Learn phonemic script.                                                          

هر چند ممکن است در ابتدای خیلی سخت و کسل کننده باشد، ولی کاملا ارزش یادگیری دارد. IPA یا The International Phonetic Alphabet گروهی از نشانه‌ها و علائمی است که نشان دهنده ی صدا‌ها در زبان انگلیسی است. هر زمان که واژه جدیدی را در فرهنگ لغت چک می کنید به الفبای فونتیک آن نیز توجه کنید و آن کلمه را با تلفظ صحیح یاد بگیرید.

 

خود را تشویق و تنبیه کنید.

Consider rewards of penalties.

در طول روز، ساعاتی را به صحبت کردن فقط به زبان انگلیسی اختصاص دهید و این موضوع را برای خود به یک قانون تبدیل کنید. در صورت رعایت کردن این قانون خود را تشویق و غیر اینصورت خود را جریمه کنید. سعی کنید از این روش به عنوان انگیزه ای برای صحبت کردن به زبان انگلیسی استفاده کنید. حتی می توانید این قانون را در کلاس زبان و گروه‌های دوستانه خودر به کار گیرید.

 

بیش از حد به اشتباهات خود فکر نکنید.

Don’t overthink it   

ممکن است هنگام صحبت کردن با یک انگلیسی زبان دچار استرس شوید و نتوانید مهارت‌های تضادی خود را درست به کار ببرید. نگران نباشید چون این مورد فقط برای شما اتفاق نیافتده است. بهتر است این موضوع را بیش از حد برای خود بزرگ نکنید و بدانید قرار نیست مورد قضاوت بگیرید. انگلیسی یک  زبان بین المللی است و انگلیسی زبان‌ها به شنیدن افراد با سطوح مختلف زبانی عادت دارند.

 

صبور باشید.  

  Be patient.                                                                                             

یادگیری یک زبان ممکن است سال‌ها طول بکشد، پس بهتر است در این راه صبور باشید. اگر از خود ناامید شوید، نتیجه ی خوبی نمی گیرید و ممکن است آن را نیمه کاره رها کنید. بهترین راه این است که روند پیشرفت خود را بررسی کنید. دفترچه ای را اگر برای لغات تهیه کردید، کامل تر کنید. هرازگاهی کتاب‌ها، دفترچه‌ها و فیلم‌هایی را که دیده اید و یاد گرفته اید مرور کنید و نکته‌های سخت تر را دوباره بخوانید و تمرین کنید. آگاهی از پیشرفت خود در این زمینه بهترین راه برای تقویت روحیه و ادامه ی مسیر یادگیری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالج بین المللی آریام

کالج بین المللی آریام، برگزارکننده دوره های خصوصی و فشرده آیلتس و پی‌تی‌ای (PTE) با تضمین 110% بازگشت هزینه در تهران است فلسفه کاری کالج آریام حول شعار Plan Your Study, Plan Your Life و بر اساس ارائه خدمات در راستای برنامه آینده شغلی، تحصیلی زندگی شما بنا شده است. اگر می‌خواهید موفقیت را در کنار خود ببینید برنامه‌ریزی آینده بین‌المللی خود را ضمن مشاوره های رایگان به ما بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش