اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960620260750177

از چاپ سنگی تا اپلیکیشن کتاب صوتی

کتاب صوتی و ارتقاء سطح زندگی با مدیریت زمان‌های مرده

کد: 13960620260750177

https://goo.gl/Li8hgj

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب صوتی چه نقشی می‌تواند در مدیریت زمان‌های مرده‌ی ما ایفا کند؟ آیا تا به حال ساعت‌هایی را که در رفت و آمد از دست می‌دهید فکر کرده‌اید؟ اگر می‌توانستید این زمان‌ها یا ساعات مشابه را به یادگیری اختصاص دهید زندگی‌تان دچار چه تحول عظیمی می‌شد؟

اپلیکیشن کتاب صوتی نوار
اپلیکیشن کتاب صوتی نوار

اپلیکیشن کتاب صوتی نوار لذت ناب شنیدن واژه‌ها را در دنیای پر هیاهوی امروز به ما می‌بخشد.

کافکا می‌گوید:«کتاب مانند تبری است که دریای یخ‌زده درون ذهن ما را می‌شکافد.» و قطعا به همین دلیل است که مردم کشورهای توسعه‌یافته جهان سرانه مطالعه بالاتری نسبت به کشورهای توسعه نیافته دارند. آن‌ها آموخته‌اند که دانش مردم یک کشور مهمترین عامل رشد پایدار و رفاه نسل‌های بعد خواهد بود. ایران اما از جمله کشورهایی است که علی‌رغم فرهنگ ادبی غنی گذشتگانش از سرانه مطالعه پایین رنج می‌برد. همه ما بهانه‌ها و دلایل مختلفی برای مطالعه نکردن داریم اما آیا در دنیای مدرن امروزی همچنان این بهانه‌ها مورد قبول خواهند بود؟

اینکه از زمان ناکافی یا ناتوانی در حمل کتاب گله کنیم دلایل محکمه پسندی نیستند. بسیاری از ما همین متن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود می‌خوانیم و این بدین معنی است که مطالعه دیگر محدودیت‌های گذشته را ندارد. امروز تنها با یک کلیک می‌توانید به راحتی به کتاب‌های الکترونیکی و دانلود کتاب‌ صوتی بسیاری با موضوعات مختلف دسترسی پیدا کنید.

این‌ها بدین معنی نیست که کتاب چاپی دیگر جایگاهی در زندگی ما ندارد بلکه به معنی استفاده بهینه از زمان‌های مرده است. ما به وسیله ابزارهای مدرن می‌توانیم در هر لحظه و هر مکان به دانش خود بیافزاییم و محدودیت‌های دنیای مدرن را به فرصتی برای پیشرفت و بهبود سطح زندگی‌مان بدل کنیم. در چنین شرایطی شاید بسیاری از ما ترجیح بدهیم که به جای استفاده از چشمانمان، لحظاتی به آن‌ها استراحت بدهیم و از گوش‌هایمان برای یادگیری استفاده کنیم که قطعا لذت و تجربه جدیدی را به ما هدیه می‌کنند. کتاب صوتی ما را قادر می‌کند تا حجم بیشتری از مطالب را در زمان کمتری بیاموزیم و بشنویم، ظرفیت شنیداری ما را بالا می‌برد و کتاب‌هایی را که همواره در لیست آرزوهای ما قرار دارند و شاید هیچگاه فرصت مطالعه‌شان را نداشته باشیم در گوشمان زمزمه می‌کند.

اپلیکیشن کتاب صوتی نوار لذت ناب شنیدن واژه‌ها را در دنیای پر هیاهوی امروز به ما می‌بخشد. این اپلیکیشن به شما قابلیت استفاده از هزاران ساعت کتاب‌های صوتی در زمینه‌های مختلفی از جمله مدیریت و کسب و کار، رمان ایرانی و خارجی، روانشناسی و خودیاری، کودک و نوجوان، فلسفه، جامعه شناسی و تاریخ را می‌دهد که در نوع خود بی‌نظیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوار

کتاب های صوتی جدید فارسی را می توانید در سایت نوار به صورت قانونی خریداری نمایید. برای گوش کردن به کتابهای صوتی خود می توانید از برنامه اندرویدی ما استفاده نمایید. این برنامه برای شما امکان دانلود و گوش دادن به کتابهای خریداری شده را بر روی گوشی یا تبلت فراهم آورده و شما کتابهای صوتی خود را همه جا به همراه خواهید داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]