اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970115289950177

نوار، اپلیکیشنی که مصمم است ایرانی‌ها را با کتاب آشتی دهد

با اپلیکیشن نوار، در خانه و در طول مسیر کتاب همراه شماست

کد: 13970115289950177

https://goo.gl/5ajD43

، تهران , (اخبار رسمی): برای خیلی‌ها پیدا کردن وقت برای کتاب به دست گرفتن و مطالعه، آرزویی دست نایافتنی شده است اما امروزه با کمک اپلیکیشن‌های کتاب صوتی همچون نوار، این آرزو به واقعیتی عینی بدل شده است.

با اپلیکیشن نوار، در خانه و در طول مسیر کتاب همراه شماست
با اپلیکیشن نوار، در خانه و در طول مسیر کتاب همراه شماست

این روزها بیشتر وقت اشخاص را اپلیکیشن‌ها و گجت‌هایی پر می‌کنند که صرفا سرگرم‌کننده هستند. اپلیکیشن نوار با ارائه کتاب صوتی، نه تنها سرگرمی مناسبی به شمار می‌رود بلکه به فرهنگ کتابخوانی به شیوه‌ای کاملا راحت و در هر زمان کمک می‌کند.

بدیهی است که همه ما زمانی‌هایی در طول روز داریم که امکان به دست گرفتن کتاب در آن زمان‌ها را نداریم، مطمئنا گزینه کتاب صوتی و داستان صوتی می‌تواند آن زمان‌ها را سرگرم کننده‌تر کنند و به بهتر سپری شدن آن زمان‌های اضافه کمک کنند. زمان‌هایی که در خانه مشغول انجام کارهای خانه هستید، زمان‌هایی که رانندگی می‌کنید، یا حتی زمان‌هایی که در طول مسیر قدم می‌زنید یا سوار وسایل نقلیه هستید، یا حتی در زمان‌های استراحت و پیش از خواب؛ زمان‌هایی هستند که بهترین فرصت برای گوش دادن داستان و کتاب صوتی است.

برای افرادی که زمان کمی دارند اما همیشه دغدغه مطالعه بیشتر دارند، اپلیکیشن‌های کتاب صوتی همچون نوار راهگشا است. با کمک کتاب‌های صوتی، دیگر نیازی نیست همیشه کتاب در کیف داشته باشید بلکه کافی است اپلیکیشن کتاب صوتی در گوشی داشته باشید تا بتوانید به تعداد نامحدودی کتاب همراه داشته باشید. همچنین با داشتن نوار دیگر نیازی نیست که بخشی از فضای خانه را به کتابخانه اختصاص دهید.

اپلیکیشن نوار به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان محتوای صوتی در ایران، در سال‌های اخیر به یاری کتاب‌خوان‌ها پیوسته تا تجربه‌ای متفاوت را برای آن‌ها رقم بزند. این اپلیکشن با ارائه خدمات رایگانی همچون دانلود کتاب‌های صوتی رایگان برای همگان امکان آشنایی با این شیوه مطالعه را فراهم کرده است. 

رشد نوار در دو سال گذشته نشان‌دهنده این موضوع است که این مجموعه تا حد زیادی موفق به سر و سامان دادن رابطه بخشی از ایرانی‌ها با کتاب شده است. در همین راستا این روزها، کپسول نوار یکی از امکاناتی است که عصاره‌ی بهترین عناوین موفقیت و روانشناسی جهان را در فایل‌های صوتی حدوداً ۱۵ دقیقه‌ای به صورت فشرده ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان جهت آشنایی و استفاده از کتاب‌های صوتی نوار می‌توانند از اپلیکیشن‌ آن استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوار

کتاب های صوتی جدید فارسی را می توانید در سایت نوار به صورت قانونی خریداری نمایید. برای گوش کردن به کتابهای صوتی خود می توانید از برنامه اندرویدی ما استفاده نمایید. این برنامه برای شما امکان دانلود و گوش دادن به کتابهای خریداری شده را بر روی گوشی یا تبلت فراهم آورده و شما کتابهای صوتی خود را همه جا به همراه خواهید داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]