اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970511309320177

گفت‌وگو با دانیال علی‌مدد، مدیر اجرایی اپلیکیشن نوار در الکامپ97

نوار، اولین پلتفرم کتاب صوتی فارسی در ایران

کد: 13970511309320177

https://goo.gl/H3qfBo

، تهران , (اخبار رسمی): نوار، اولین و بزرگترین پلتفرم کتاب صوتی فارسی سابقه 4 ساله دارد. این اپلیکیشن توانسته به افزایش 50 ثانیه‌ای سرانه مطالعه در ایران کمک کند.

نوار، اولین پلتفرم کتاب صوتی فارسی در ایران
نوار، اولین پلتفرم کتاب صوتی فارسی در ایران

دانیال علی‌مدد مدیر اجرایی اپلیکیشن نوار در توضیح نحوه فعالیت استارت‌آپ نوار گفت: نوار به عنوان اولین و بزرگترین پلتفرم کتاب صوتی فارسی سابقه 4 ساله دارد. ما در این 4 سال مراحل مختلفی را پشت سر گذاشتیم. از جذاب‌ترین اتفاقاتی که برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است افزایش 50 ثانیه‌ای سرانه مطالعه توسط اپلیکیشن ما است. این مهم در حالی رخ داد که سایر افرادی که در حوزه کتاب فعالیت می‌کنند با روش‌های قدیمی در این زمینه تلاش می‌کردند. مثلا ناشرین سنتی با بزرگ کردن کتاب و امثال آن سعی بر جذب داشتند که جوابی نگرفتند. اما ما با روش‌ها و برنامه‌ریزی‌های جدیدتر توانستیم به این موفقیت دست پیدا کنیم. 

او ادامه داد: در حال حاضر نوار بیش از یک میلیون و 300 هزار عضو دارد و بیش از هزار و پانصد کتاب صوتی و محتوا در آن بارگذاری شده که در همه نقاط جهان قابل دسترسی است. این روند رو به رشد ادامه خواهد یافت و در تابستان سعی بر این است که بیش از 200 کتاب اضافه کنیم.

علیمدد با بیان اینکه نوار سابقه حضور چند ساله در الکامپ دارد، افزود: هدف ما این است که بازار افزایش پیدا کند و برای همین است که در نمایشگاه‌ها و بازارهایی که مرتبط با حوزه فعالیت ما است حاضر می‌شویم. احساس ما این است که افرادی به دنبال آنچه ما عرضه می‌کنیم هستند. می‌توانند به ما کمک کنند تا ما در انجام رسالت نهایی‌مان یعنی کمک به انسان‌ها برای زندگی بهتر و مفیدتر موفق شویم. این همان هدف ما برای شرکت در همه بازارها و نمایشگاه‌ها است.

مدیر اجرایی استارت آپ نوار در خصوص سرویس‌هایی که به این اپلکیشن اضافه خواهد شد، اعلام کرد: کمتر از یک هفته پیش سرویس جدید به نام اشتراک نوار را لانچ کردیم. این سرویس امکان آن را دارد که هر فرد با پرداخت حدأقلی ماهانه به صورت رایگان به یک کتاب صوتی و بی نهایت کپسول دسترسی پیدا کند. کپسول ابتکار جدیدی است که حدود هفت ماه از آن می‌گذرد. در این سرویس کتاب‌های غیر داستانی در حوزه‌های مختلف چکیده شده و در زمان 20 دقیقه گنجانده شده است، به طوری که به اصل محتوای کتاب صدمه نزند و تاکنون بازخورد بسیار خوبی داشته است. یک محصول دیگر نیز به زودی به نوار افزوده خواهد شد که مختص حوزه سرگرمی است. 

او در ادامه به توضیح راه‌های دسترسی به نوار پرداخت و گفت: نوار در بستر سیب آپ و گوگل پلی قرار دارد. همچنین می‌توانید به آدرس سایت www.navar.ir  مراجعه کنید و از محصولات ما بهره ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوار

کتاب های صوتی جدید فارسی را می توانید در سایت نوار به صورت قانونی خریداری نمایید. برای گوش کردن به کتابهای صوتی خود می توانید از برنامه اندرویدی ما استفاده نمایید. این برنامه برای شما امکان دانلود و گوش دادن به کتابهای خریداری شده را بر روی گوشی یا تبلت فراهم آورده و شما کتابهای صوتی خود را همه جا به همراه خواهید داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]