اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960621260827584

صدایتان را ضبط کنید

راه‌هایی برای تقویت مهارت‌های Speaking در خانه

کد: 13960621260827584

https://goo.gl/kf2LKT

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی با خودتان تمرین می کنید، هیچ دلیلی ندارد که از صحبت کردن مضطرب شوید. به یک فایل یا کلیپ صوتی گوش دهید و سعی کنید که مثل گوینده صحبت کنید و یا ادای آن را در بیاورید. همزمان صدای خود را ضبط کنید و ببینید تا چه حد مثل گوینده حرف میزنید.

برای انجام این تمرین به جای فایل صوتی، می توانید از روی یک کتاب با صدای بلند بخوانید. به صدای خود گوش دهید. بررسی کنید که کجا در خواندن مشکل دارد و یا تپق می زنید. قسمت‌های دشوار را چند بار خوانده و ضبط کنید.

 

مطلب پیشنهادی: تقویت لیسنینگ آیلتس

با صدای بلند کتاب بخوانید (READ ALOUD) اگر فرصت و امکان ضبط کردن صدای خود را ندارید، روزانه 20- 15 دقیقه از وقت خود را صرف بلند خواندن از روی کتاب کنید. به مرور زمان به صحبت کردن و به کار بردن جمله‌های طولانی تر عادت می کنید. هم چنین واژگان جدید را تبهر یاد می گیرید و دایره لغت شما گسترده تر می شود. برای این تمرین بهتر است از کتاب‌های مکالمه استفاده کنید (کتاب‌هایی که متن آن‌ها شامل مکالمه بین 2 یا چند نفر است.)به MP3، پادکست و اخبار گوش دهید. LISTEN TO MP3S, PODCASTS, AND THE NEWS.ممکن است شنیده باشید که بهترین راه برای یادگیری مکالمه، ارتباط داشتن با native speaker و یا زندگی در کشور‌های انگلیسی زبان است. اما خوشبختانه در عصر ارتباطات همه حداقل به یک یا چند native speaker، دسترسی دارند. شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مثل scientific American، CBC، BBC و Australia’s ABC تنها چند نمونه از این‌ها هستند. نکته بهتر اینکه گویندگان مجری‌های این شبکه‌ها با انگلیسی استاندارد و واضح صحبت می کنند. با این کار با یک تیر دو نشان زده اید. علاوه بر تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی، به اخبار روز نیز تسلط دارید و تمرین بهتر این است که خبر‌هایی را که شنیده اید به انگلیسی برای دیگران بازگو و یا تعریف کنید.

 

به موسیقی نیز گوش دهید (LISTEN TO MUSIC, TOO) در روز به یکی دو آهنگ انگلیسی زبان گوش دهید. برای شروع بهتر است ترانه‌هایی را انتخاب کنید که ریتم ملایم تری دارند. متن ترانه را از گوگل جستجو کنید و چند بار با صدای بلند بخوانید. سعی کنید مفهوم ترانه را نیز درک کنید. گوش دادن به موسیقی انگلیسی یکی از بهترین راه‌های یادگیری اصطلاحات محاوره ای است.

برنامه‌های تلویزیونی و فیلم ببینید (WATCH TV AND MOVIES) برای بالا بردن مهارت speaking، باید مهارت listening و شنوایی خود را نیز تقویت کنید. بهترین راه این است که در مکالمات و گفتگو‌های روزمره، شرکت کنید. اگر شرایط مکالمه با شخص دیگری را ندارید، پس بهتر است فیلم ببینید. حتی الامکان سعی کنید بدون زیرنویس فیلم ببینید. فیلم و برنامه‌های تلویزیونی یکی از بهترین منابع یادگیری زبان است از آن جایی که می توانید بار‌ها و بار‌ها آن را تماشا کرده و با شخصیت‌های آن ارتباط برقرار کنید و به مرور زمان مهارت‌های گفتاری و شنیداری خوبی کسب کنید.

 

افکار خود را بازگو کنید (NARRATE YOUR WORLD) هر روز راجع به هر چیزی که در فکر دارید و یا هر آنچه که اتفاق افتاده، با خود صحبت کنید. به گذشته و آینده خود فکر کنید و راجع به آن‌ها حرف بزنید. این تمرین به شما کمک می کند که انگلیسی فکر کنید. هرچه که انگلیسی فکر می کنید، راحت تر انگلیسی صحبت می کنید.

در دوره‌ آمادگی آیلتس و دوره‌ فشرده آیلتس آریام این مباحث بطور تخصصی توسط اساتید به دانشجویان ارائه می‌گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالج بین المللی آریام

کالج بین المللی آریام، برگزارکننده دوره های خصوصی و فشرده آیلتس و پی‌تی‌ای (PTE) با تضمین 110% بازگشت هزینه در تهران است فلسفه کاری کالج آریام حول شعار Plan Your Study, Plan Your Life و بر اساس ارائه خدمات در راستای برنامه آینده شغلی، تحصیلی زندگی شما بنا شده است. اگر می‌خواهید موفقیت را در کنار خود ببینید برنامه‌ریزی آینده بین‌المللی خود را ضمن مشاوره های رایگان به ما بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش