اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960625261084763

اپلیکیشن پرداخت پی‌پینگ در نسخه‌های اندروید و IOS منتشر شد

کد: 13960625261084763

https://goo.gl/uTJenw

، تهران , (اخبار رسمی): پی‌پینگ تلاش کرده است تا با به‌روزرسانی خدمات و ایجاد امکانات جدید، فرآیند دریافت و ارسال وجه را برای کاربران تسهیل کند. هم‌اکنون نسخه نهایی اپلیکیشن اندروید و IOS پی پینگ در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفته است؛ اپلیکیشنی ساده برای انتقال وجه و درخواست پرداخت از دوستان و مشتریان.

اپلیکیشن پرداخت پی پینگ در نسخه های اندروید و IOS منتشر شد.
اپلیکیشن پی پینگ در دو نسخه اندروید و IOS منتشر شد

به گزارش پی پینگ، انتقال وجه یکی از اصلی‌ترین عملیات بانکی است که هر روزه بین حساب‌های بانکی اتفاق می افتد. پی پینگ به عنوان یکی از پیشروترین فینتک‌های فعال در این زمینه با توجه به احساس نیاز برای ایجاد سرویسی سهل جهت انتقال وجه، اپلیکیشن خود را منتشر کرد.

این اپلیکیشن با توجه به نیاز مستقیم کاربران پی پینگ و در دو نسخه اندروید و ای او اس به طور همزمان در کافه بازار و سیب اپ ( استورهای ایرانی مخصوص اندروید و آی او اس ) منتشر شد.

برای دانلود و نصب این اپلیکیشن لطفا مراحل زیر را طی کنید:


1. اندروید

برای دانلود و نصب اپلیکیشن و استفاده از آن می توانید از طریق کافه بازار به صورت مستقیم نرم افزار را دریافت کنید.

2. دریافت نسخه IOS

برای نصب نسخه مخصوص گوشیهای اپل احتیاج است تا با استفاده از " سیب اپ "، اپلیکیشن پی پینگ را دانلود کنید: 

جهت نصب بر روی گوشیهای اپل، راهنمای نصب "سیب اپ" را مطالعه کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با قابلیتهای اپلیکیشن پی پینگ این پست بلاگ را بخوانید.
قابل ذکر است که با توجه به محدودیتهای اپل استور برای اپلیکیشنهای ایرانی به خصوص در حوزه پرداخت این روش برای نصب در نظر گرفته شده است ولی تمامی امکانات مانند درخواست پول، مشاهده گزارش تراکنشها و دریافت پول به صورت کامل فعال هستند. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این اپلیکیشن از طریق چت پشتیبانی وبسایت یا ارسال پیام به تلگرام پشتیبانی با نام کاربری  paypingsupport@  ارسال کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]