اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960626261307009

با حمایت رسانه‌ای آژانس تبلیغاتی باروک:

دومین رویداد کارآفرینی همفکر در کرمانشاه برگزار می شود

کد: 13960626261307009

https://goo.gl/H5BS2J

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): دومین رویداد کارآفرینی همفکر کرمانشاه به میزبانی مرکز شتابدهنده تیک با هدف انتقال تجربه و توسعه ارتباطات بین کارآفرینان و علاقمندان به کارآفرینی و با حمایت آژانس تبلیغاتی باروک برگزار می شود.

دومین رویداد کارآفرینی همفکر در کرمانشاه برگزار می شود
دومین رویداد کارآفرینی همفکر در کرمانشاه برگزار می شود

مدیر آژانس تبلیغاتی باروک افزود: رویداد همفکر،هر پنج شنبه ساعت ۱6 تا 18 درمحلی متغیر برگزار می‌شود که کارآفرین‌ها، صاحبان ایده و کسب‌وکارها به گفتگو می‌پردازند وباهم تجربیاتشان را به اشتراک می‌گذارند.

به گزارش روابط عمومی آژانس تبلیغاتی باروک دومین رویداد کارآفرینی همفکر کرمانشاه به میزبانی مرکز شتابدهنده تیک با هدف انتقال تجربه و توسعه ارتباطات بین کارآفرینان و علاقمندان به کارآفرینی برگزار می شود. میلاد تیرانداز مدیر آژانس تبلیغاتی باروک با اعلام این خبر اظهارداشت: همفکر یک رویداد هفتگی‌ و فرصتی برای کارآفرینان، برنامه نویسان، طراحان و سرمایه‌گذاران که به شبکه‌سازی،‌ تبادل نظر و یادگیری از یکدیگر بپردازند. به گفته تیرانداز ، همفکر در اصل یک گپ‌وگفت دوستانه در یک فضای غیر رسمی است که حضور در آن مستلزم هیچ پیش‌نیاز تخصصی و هزینه‌ای نیست، فقط علاقه به کارآفرینی و پیدا کردن دوستان جدید را موجب می شود. مدیر آژانس تبلیغاتی باروک افزود: دومین رویداد همفکر، هر پنج شنبه ساعت ۱6 تا 18 در محلی متغیر برگزار می‌شود که کارآفرین‌ها، صاحبان ایده، طراح‌ها، برنامه‌نویس‌ها، سرمایه‌گذارها، مشاورها و سایر علاقه‌مندان به کسب‌وکار گردآمده و در مورد ایده‌ها، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارها به گفتگو می‌پردازند، باهم همفکری و مشورت نموده، اطلاعات و تجربیاتشان را به اشتراک می‌گذارند.

وی اظهار داشت: شروع شکل گیری همفکر در کرمانشاه از طریق همین شبکه‌سازی‌ها توسط جناب آقای رجایی بود که ایشان با دوسال سابقه اجرایی همفکر در استان یزد، ابتدای شهریورماه به شهرمان آمدند تا با همکاری و حمایت رسانه ای مجموعه آژانس تبلیغاتی باروک رویدادهای ترویج اکوسیستم استارتاپی را درکرمانشاه برگزار  کنیم.

وی در پایان افزود : روز 23 شهریور اولین جلسه «همفکر کرمانشاه » به میزبانی  مجموعه فرهنگی کتاب شهر بود، که بیش از 38 نفر از فعالان در این رویداد شرکت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی باروک

آژانس بازاریابی و ارتباطات باروک، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان ، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد. باروک با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]