اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960627261427584

یک برنامه ساده اما تاثیر گذار برای آیلتس

برنامه روزانه پیشنهادی برای آیلتس راهی مطمئن برای رسیدن به هدف

کد: 13960627261427584

https://goo.gl/4AiVuk

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به اینکه چهار مهارت زبانی را برای امتحان آیلتس باید پرورش دهیم، داشتن یک برنامه ی روزانه که هر چهار مهارت را پوشش دهد بسیار مهم است. همچنین علاوه بر این چهار مهارت، وقت کافی برای یاد گیری لغات بیشتر و تمرکز بر گرامر را هم باید اضافه کنیم.

برنامه روزانه پیشنهادی برای آیلتس راهی مطمئن برای رسیدن به هدف
برنامه روزانه پیشنهادی برای آیلتس راهی مطمئن برای رسیدن به هدف

میتوانید با مشاوران کالج بین المللی آریام تماس گرفته و علاوه بر راهنمایی ها و توضیحات در مورد نحوه آماده سازی برای آیلتس برنامه ریزی مختص خود را نیز دریافت کنید،

به گزارش کالج بین‌المللی آریام، پس در کل شش مورد را باید  پوشش دهیم. قبل از هر چیز باید دو مورد را در نظر بگیریم:

تعداد ساعتهای آزادمان برای زبان خواندن و سطح زبانمان:  برنامه ای که در اینجا با هم بررسی میکنیم برای اکثریت افراد در نظر گرفته شده، معمولا برای افرادی است که حداقل نمره ی چهار آیلتس را دارند. همچنین فردی که روزی چهار ساعت میتواند زمان بگذارد.

آیا انجام دادن هر شش مهارت در یک روز کار درستی است؟ می‌توان گفت بله ولی به شرطی که روزی هشت تا ده ساعت وقت داشته باشیم و همچنین سطح زبانی هم باید لحاظ کنیم.

ولی اگر روزی چهار ساعت زمان داریم بهتر است برنامه ی خواندن  شش مورد را در کل هفته پخش کنیم. زیرا سهم هر بخش در روز حدود چهل دقیقه میشود که وقت کمی است. حال برای نوشتن برنامه این موارد را حتما در نظر بگیریم.

هر روز نیم ساعت لغت ( به صورت کاربردی و در جمله ) بخوانیم. زمان مناسب اخر شب قبل خواب و اول صبح است.

روزی نیم ساعت برای یاد گرفتن یک گرامر کاربردی در نظر بگیرید. گرامرهایی که استفاده از آنها سطح نمره ی شما را بالاتر میکشد.

روزانه دو مهارت به مدت یک ساعت و نیم کار کنیم. بهتر است یک مهارت تولیدی( اسپیکینگ و رایتینگ) و یک مهارت  دریافتی ( ریدینگ و لیسنینگ ) را ادغام کنیم. اگر هر دو مهارت تولیدی و یا دریافتی باشد ذهن خسته میشود  و نمیتواند بازدهی مناسبی داشته باشد‌.تلاش کنید از گرامرها و لغاتی ک یاد گرفتید استفاده کنید.

“قورباغه ات را قورت بده” این جمله را حتما زیاد شنیدید. معنی دقیق آن در یک جمله یعنی کاری که برایتان سخت تر است و انرژی بیشتری صرف میکند را زودتر انجام دهید. مثلا اگر ریدینگ برایتان سختتر از رایتینگ است در ابتدای برنامه ی روزانه و حتی هفتگی آن را به انجام برسانید. تا با ذهنی آرامتر به بقیه برنامه برسید.

ترجیحا یک روز در هفته را خالی بگذارید برای تمرین بر نقطه ضعفها و نقاطی که فکر میکنید در طول هفته نیاز به تمرین بیشتر دارد.

ضمن تشکر از توجه شما زبان آموزان عزیز، شایان ذکر است که میتوانید با مشاوران کالج بین المللی آریام تماس گرفته و علاوه بر راهنمایی ها و توضیحات در مورد نحوه آماده سازی برای آیلتس برنامه ریزی مختص خود را نیز دریافت کنید،پس همین حالا با ما تماس بگیرید و برای رزرو وقت مشاوره و تعیین سطح رایگان اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالج بین المللی آریام

کالج بین المللی آریام، برگزارکننده دوره های خصوصی و فشرده آیلتس و پی‌تی‌ای (PTE) با تضمین 110% بازگشت هزینه در تهران است فلسفه کاری کالج آریام حول شعار Plan Your Study, Plan Your Life و بر اساس ارائه خدمات در راستای برنامه آینده شغلی، تحصیلی زندگی شما بنا شده است. اگر می‌خواهید موفقیت را در کنار خود ببینید برنامه‌ریزی آینده بین‌المللی خود را ضمن مشاوره های رایگان به ما بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش