اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960703262065652

روش‌های کاربردی برای جذب فالوئرهای بیشتر در اینستاگرام

کد: 13960703262065652

https://goo.gl/NYJkkJ

، رشت , (اخبار رسمی): از سال ۲۰۱۲ به بعد و تغییرات عمده اینستاگرام تقریباً همه‌ی افراد می‌دانند که چه نقش مهمی را در دنیای شبکه‌های اجتماعی ایفا می‌کند. اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر دارد. بنابر این اگر تا به حال به قدرت این برنامه در شبکه‌ی اجتماعی شک داشتید، وقت آن است که نظر خود را تغییر دهید.

1-پروفایل خود را به درستی تکمیل کنید:

ایجاد یک پروفایل که افراد مختلف به آن علاقه مند شوند، بسیار مهم است. نام، نام پروفایل، تصویر و شرح بایستی به بهترین وجه ممکن انتخاب شوند زیرا کاربران با دیدن آنها تصمیم خواهند گرفت که تصاویر دیگر شما را ببینند و یا حتی از وبسایت شما هم دیدن کنند. پروفایل شما نقطه‌ی شروع کار خواهد بود بنابراین باید کارایی و کیفیت بالایی داشته باشد.

اگر در حال حاضر حساب کاربری در اینستاگرام ندارید، جای نگرانی نیست. ایجاد یک حساب کاربری در آن رایگان و فوق العاده آسان است. یا حتی اگر هم اکنون هم در آن اکانت دارید، در صورت نیاز برای تاثیر گذاری بیشتر می‌توانید مشخصات و نام کاربری آن را ویرایش کنید.

مشخصات و جزئیات پروفایل شما باید نشان دهد که شما چه کسی هستید و ارزش کسب و کار شما به چه میزان است. همیشه باید آدرس وبسایت شما در بخش توضیحات و شرح صفحه‌ی تجاری شما وجود داشته باشد: زیرا تنها جایی که شما می‌توانید یک لینک قابل کلیک شدن قرار دهید، همین قسمت است.

۲-تصاویر با کیفیت قرار دهید:

در اینستاگرام مهم ترین چیز عکس و تصویر است. کپشن و توضیحات عکس در رده‌ی بعدی قرار می‌گیرد که آن هم اهمیت دارد. در زمان کار با اینستاگرام باید به روش‌های ایجاد عکس‌های جذاب و گیرا فکر کنید.

تمام عکس‌هایی که قرار می‌دهید باید با کیفیت بالا باشند. بهتر است به جای استفاده از عکس‌های گوگل یا عکس‌های رایگان سایت‌ها، از عکس‌های اصلی خودتان استفاده کنید. همچنین اینکه استفاده از عکس‌هایی که به موضوع خاصی ارتباط داشته باشند، نیز می‌تواند فکر خوبی باشد. مثلاً اگر می‌خواهید در مورد یک موضوع جدید و مهم که همه افراد از آن مطلع شده اند مطلبی ارسال کنید، صبر کردن بیش از حد نمی تواند موثر باشد.

اگر مطلع شده اید که افراد در حال صحبت کردن در مورد آن موضع مهم و جدید هستند و شما عکسی از آن دارید، درنگ نکنید و سریع آن را به اشتراک بگذارید.حتماً محل تصویری را که قرار می‌دهید درج کنید. زمانی که شما اینکار را انجام می‌دهید تمام کاربرانی که آن محل مورد نظر را جستجو می‌کنند تصویر شما و دیگر عکس‌هایی که در آن محل گرفته شده اند را مشاهده می‌کنند.

۳-هشتگ‌های مناسب انتخاب کنید:

هشتگ در هیچکدام از برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی به اندازه اینستاگرام اهمیت ندارد. اگر یک هشتگ مناسب برای تصویر خود انتخاب کنید بدین معنی است که تصویر خود را در معرض مخاطبین بیشتر قرار خواهید داد.

هشتگ نیاز به خاص بودن دارد و اما نه خیلی خیلی خاص!! برای مثال اگر شما محصولات آرایشی می‌فروشید، مهم است که شما هشتگ‌های بیشتری از این دو هشتگ #محصولات و #آرایشی داشته باشید. از هشتگ‌های خیلی منحصر بفرد و وطولانی استفاده نکنید بعلاوه اینکه زمانی که در حال نوشتن توضیحات برای تصویر خود و هشتگ گذاری هستید ،اینستاگرام پیشنهادهایی را برای شما نمایش داده و همچنین به شما میگوید که چه تعداد از پست‌های ارسالی این از این هشتگ‌ها در حال استفاده هستند.

در واقع هشتگ می‌تواند موثرترین راه برای افزایش دنبال کنندگان شما باشد. شما مجاز به استفاده از ۳۰ هشتگ برای هر عکس ارسالی خود هستید و پیشنهاد می‌شود که تمامی آن و یا حداقل ۲۵ هشتگ برای آن انتخاب کنید.

۴-همکاری و تعامل با دیگر کاربران:

اگر با دیگر کاربران تعامل و همکاری داشته باشید آنها از طرف اینستاگرام متوجه خواهند شد که شما پست آنها را پسندیده‌اید یا آنها را دنبال کرده و یا نظری را در زیر پست آنها درج کرده اید.

ابراز وجود بیشتر، برابر است با مورد توجه قرار گرفتن بیشتر شما. یک فرد ممکن است بر روی حساب کاربری شما کلیک کند تا بیشتر در مورد افراد دیگری که او با آنها در تعامل است اطلاعات کسب کند.

بسیاری از کاربران تمایل دارند تا در ازای دنبال شدن به طور متقابل شما را نیز دنبال کنند. همین قضیه برای پسندیدن موضوعات و درج نظر نیز صدق می‌کند. بنابراین هر چه شما در تعامل با کاربران دیگر تلاش کنید، به همان میزان نیز بازخورد مثبت خواهید داشت.

بعد از انتخاب هشتگ مورد نظر جهت برقراری ارتباط بیشتر، زمانی که آخرین تصاویر یک کاربر یا یک صفحه تجاری را مشاهده می‌کنید، یکی از آنها را کلیک کرده و خود صفحه‌ی مورد نظر را دنبال کنید. زمانی که در صفحه پروفایل هستید آنها را دنبال کنید و سه تصویر اخیر آنها را لایک کنید.

۵- یک برنامه‌ی مدون و منظم ارسال مطلب ایجاد و آن را دنبال کنید:

ارسال محتوا و مطالب بر اساس یک برنامه‌ی زمانی مناسب و دنباله دار شما را به سمت داشتن مخاطبان بیشتر و وفادارتر هدایت می‌کند. اگر مطلبی در صفحه‌ی خود ارسال نکنید، چیز با ارزشی در صفحه‌ی خود نخواهید داشت و کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما نخواهند داشت. ایجاد یک برنامه‌ی ارسال مطلب یک موضوع است و اما در واقع ادامه دادن آن یک قضیه‌ی دیگر است.

ارسال مطالب به طور پیوسته امر مهمی است زیرا دنبال کنندگان شما می‌دانند که همیشه مطلب جالبی از سمت شما خواهند داشت. همچنین این موضوع بدین معنی است که شما در صدر موضوعات دیده شونده‌ی آنها هستید و زمانی که آنها هشتگی را که شما در پست خود آورده اید را جستجو می‌کنند، تصویر شما جز اولین تصاویر آنها خواهد بود.
زمانی که بحث زمان بندی ارسال مطالب پیش می‌آید، بسیاری از متخصصین چیزهای متفاوتی به شما در این باره خواهند گفت. حقیقت این است که هیچ برنامه‌ی جادویی و عالی در این مورد وجود ندارد که بتواند در همه‌ی زمینه‌های تجاری پاسخگو باشد.

اول از هر چیزی باید شرایط خود را در نظر بگیرید. تداوم در اینجا نقش کلیدی دارد پس محدودیتهای خودتان را بدانید. طوری برنامه ریزی نکنید که مثلا روزی سه پست داشته باشید اما در دراز مدت عملی نباشد و زمان آن را نداشته باشید.خودتان را هم بیش از اندازه محدود نکنید. ایجاد مطلب در اینستاگرام را به یک تجربه‌ی جالب برای خودتان تبدیل کنید بعد از اینکه محدودیتها و اوضاع خودتان را سنجیدید میتوانید، از راهنمایی‌های زیر هم بهره مند شوید:
- هرچند روز یکبار یک و یا دو پست. در صورتی که به عنوان مالک یه کسب و کار زمان کافی برای مدیریت صفحه ندارید همین کار را انجام دهید.
- ۵ تا بیست استوری در روز. به نظر زیاد میرسد اما استوری واقعا مانند ایجاد یک پست کامل و حرفه ای نیاز به وقت ندارد.
- هفته ای دو ویا سه ویدئوی لایو.
- یک یا دو ارسال در روز
نگاهی به افراد و حساب‌های موفق و پر بازدید اینستاگرام و یا حتی رقبای بزرگ خودتان بیندازید و متوجه خواهید شد که این کاربران به طور معمول روزانه حداقل سه ارسال انجام میدهند.

اگر شما دارای یک کسب و کار کوچک هستید احتمالاً منابع کافی برای ارسال پست به طور روزانه نخواهید داشت. با این حال ارسال روزانه یک پست بسیار حائز اهمیت است زیرا یک ارتباط تنگاتنگی بین زمانی که برای ارسال مطالب اختصاص می‌دهید با تعداد دنبال کنندگان شما وجود دارد. هر چه تلاش کنید که بیشتر دیده شوید مطمئن باشید که دنبال کننده‌ی بیشتری هم خواهید داشت. اگر کاربران نتوانند شما را پیدا کنند چطور میتوانند شما را دنبال کنند؟ پستها نباید فقط شامل عکس باشند هر از گاهی بایستی با چند ویدئو به آنها تنوع بدهید و همینطور اینکه تصاویر خودتان را با استفاده از نرم افزارهای متنوع ویرایش و با کیفیت کنید.

۵ تا ۲۰ پست استوری در روز

شما نیاز به صرف زمان زیاد برای ویرایش و نوشتن کپشن طولانی و هشتگ‌های بسیار نخواهید داشت. پستهای استوری همیشه در بالای قسمت فید نمایش داده میشود و مکان استوری شما در صف استوری‌ها بستگی به چگونگی آخرین تصویر ارسالی شما دارد پس اگر میخواهید همیشه نفر اول در این صف باشید باید هر روز تعداد زیادی عکس و فیلم ارسال کنید. استوری به طور معمول ۱۵ ثانیه طول میکشد بنابراین سعی کنید که صفحه‌ی خود را به بهترین شکل و موثر پر از تصاویر و فیلم‌های با کیفیت و تاثیر گذار کنید.

۲ یا ۳ ویدئوی زنده در هر هفته

بسیاری از اهالی کسب و کار تمایلی به استفاده از این ویژگی ندارند زیرا از این ویژگی اطلاعی نداشته و یا نمی خواهند ویدئویی از خود منتشر کنند. فیلم زنده راه بسیار موثری برای جلب توجه و ارتباط با کاربران است.

همچنین توجه داشته باشید که شما نیازی ندارید تا در این ویدئوها باشید و میتوانید به موضوع دیگری اشاره کنید. این ویدئوها نباید بسیار طولانی باشند و فقط تا حدی طول بکشند که فرصت حضور کاربران و شنیدن مطلب فراهم شود.

منبع:مدیران نواندیش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی