کد: 13960714263197707

چگونه با تغییر باورهای خود ثروتمند شویم؟

چگونه با تغییر باورهای خود ثروتمند شویم؟

کد: 13960714263197707

https://goo.gl/Z45zSS

، تهران , (اخبار رسمی): چگونه با تغییر باورهای خود ثروتمند شویم؟ چرا بعضی از مردم به راحتی می‌توانند، درآمد بسیار زیادی داشته باشند اما بعضی از مردم هرچه تلاش می‌کنند کمتر نتیجه می‌گیرند؟ چرا بعضی‌ها حتی اگر تمام دارایی‌شان را نیز بگیریم باز هم در مدت کمی به سطح درآمد بسیار بالایی می‌رسند؟

زندگی انسان را باورها و نوع اندیشه‌های او شکل می‌دهند

چرا بعضی از مردم به راحتی می‌توانند، درآمد بسیار زیادی داشته باشند اما بعضی از مردم هرچه تلاش می‌کنند کمتر نتیجه می‌گیرند؟

چرا بعضی‌ها حتی اگر تمام دارایی‌شان را نیز بگیریم باز هم در مدت کمی به سطح درآمد بسیار بالایی می‌رسند؟

چرا برخی به هر کاری دست می‌زنند از آن می‌توانند کسب درآمد و تولید ثروت کنند، اما بقیه مردم این‌طور نیستند و خیلی وقت‌ها شکست می‌خورند. طوری که بعضی تا آخر عمر نمی‌توانند خوب زندگی کنند؟

چرا بیشتر کسانی که ناگهان به ثروتی دست پیدا می‌کنند (مانند برندگان جایزه‌ها یا بعضی وارثان) حداکثر بعد از چند سال زندگی عادی قبل خود را دارند و یک سوم آنها ورشکست می‌شوند؟

 یک ثروتمند می‌تواند چنین ادعایی کند:

“شما می‌توانید مرا در هر شهر هم زبان دنیا بگذارید، تمام ارتباطاتم را بگیرید، تمام پولم را بگیرید، از من بخواهید در صنعتی کاملا متفاوت از آنچه اکنون در آن هستم، فعالیت کنم و من صددرصد اطمینان دارم که در عرض 12 تا 24 ماه میلیونر خواهم شد.”  

بعد از چندین ماه تحقیق و بررسی و چندین سال مطالعه‌ی قبلی و مشاوره دادن، می‌خواهم چیزی بگویم و ادعایی بکنم: من بر این باورم که اگر تمام ثروت جهان را بگیرید و به طور مساوی بین مردم جهان تقسیم کنید، در عرض کمتر از ده سال و حتی شاید 5 سال، ثروتمندان دوباره ثروتمند خواهند شد و بقیه هم به حال خود باز می‌گردند.

اما پاسخ این سوالات چیست؟
جواب بسیار ساده است. ذهن ثروتمندان برای جذب ثروت برنامه‌ریزی شده است. این ذهن برنامه‌ریزی شده هر جا هم که قرار بگیرد، باز ثروت را جذب خواهد کرد و هیچ محدودیتی را قبول نخواهد کرد. ذهن ثروتمندان را باورهایی شکل داده است که باعث می‌شود، به طور ناخودآگاه و گاها خودآگاه فرد ثروتمند رفتارهایی را از خود بروز دهد که منتهی به جذب ثروت و فراوانی شود.

این یک اصل ثابت شده است: 
«زندگی انسان را باورها و نوع اندیشه‌های او شکل می‌دهند.» هر چقدر ذهن شما و باورهایی که ضمیرناخودآگاه‌تان را شکل می‌دهند باورهای ثروت آفرین‌تری باشند، قدرت شما در تولید ثروت بیشتر خواهد بود. نوع تفکر و ساختار ضمیر ناخودآگاه افراد عادی به گونه‌ای است که اساسا منجر به تولید ثروت نمی‌شود، حتی اگر شب و روز هم تلاش کنند. در حالی که بعضی از ثروتمندان روزانه حتی به اندازه‌ی یک روز کاری هم فعالیت نمی‌کنند ولی چون باورهایی دارند که ضمیرناخودآگاه‌شان را ثروتمند طراحی کرده است، به راحتی تولید ثروت می‌کنند.
ذهن ثروتمندان بر پایه‌ای استوار شده است که اساسا تولید کننده‌ی فرصت‌هایی پولساز است.


باورهای محدودکننده‌ی ثروت چه باورهایی هستند؟

بسیاری از ما درباره‌ی ثروت باورهایی محدود کننده داریم. باورهایی که اصلا اجازه نمی‌دهند ما به ثروتمند بودن بیاندیشیم. باورهایی که باعث می‌شوند حتی هنگامی که می‌خواهیم به سوی ثروت حرکت کنیم اجازه‌ی حرکت به ما را نمی‌دهند. ما این باورها را داریم و همان طور فکر می‌کنیم. تعداد بسیار زیادی از این محدودیت‌ها درست نیستند و ما می‌توانیم با اراده خودمان این محدودیت‌های فکری را برداریم. تا زمانی که با این محدودیت‌ها فکر می‌کنیم، تولید ثروت‌مان هم محدود است. چون آن افکار همان نتایج را در پی دارند. باید به گونه‌ای جدید فکر کنیم تا نتایج جدیدی هم بگیریم. باورها و افکار قدرت زیادی دارند. افکار ما احساساتمان را می سازند. احساسات، رفتار ما را رقم می‌زنند و رفتار ما نتایج را به وجود می‌آورد. این مکانیسمِ خلق هر چیزی در زندگی ماست. هر فرآیند خلاقه‌ای از افکار و باورها آغاز می‌شود. نتایجی که در زندگی به‌دست آورده‌ایم در واقع نمایانگر افکار و باورهای غالب در ذهن ماست. پس برای تغییر نتایج باید باورهایی را که علت آن نتایج بوده‌اند تغییر دهیم. برخی باورها به پول و ثروت سرشار منتهی می‌شوند و برخی دیگر به بی‌پولی و فقر.
تی. هارو اکر در کتاب «اسرار ذهن ثروتمند» هفده باوری را که بین فقرا و ثروتمندان تمایز ایجاد می‌کند مطرح کرده است. این نوشته یک مقایسه میان آدم‌های فقیر و ثروتمند نیست بلکه فقط به مقایسه‌ی باورهایی که منجر به فقر یا ثروت می‌شود، می‌پردازد. زمانی درجایی دو جمله قابل تامل در مورد فقر و فقرا خوانده بودم:

فقرا را دوست بدار اما از فقر بیزار باش.
بهترین کاری که برای فقرا می‌توانید بکنید این است که سعی کنید یکی از آنها نباشید.

باورهای ثروتمند شدن چیست؟

این باورها ممکن است ساده به نظر برسند اما وقتی در ذهن ناخودآگاه ما تثبیت شوند قدرت معجزه‌آسایی پیدا می‌کنند. باهم این باورها را مرور می‌کنیم:

1-آدم‌های ثروتمند معتقدند: من، زندگی خویش را خودم می‌سازم.
آدم های فقیر معتقدند: زندگی برای من تصادفی پیش می‌آید.
اگر طالب به‌دست آوردن ثروت هستید، اعتقاد داشتن به این مسئله که عنان زندگی و به‌ویژه فرمان وضعیت مالی زندگی در دستان خود شما قرار دارد، خیلی مهم است. آیا به این مسئله دقت کرده‌اید که معمولاً این آدم‌های فقیر و بی‌پول هستند که بخت خود را در قرعه‌کشی‌ها می‌آزمایند؟ آن‌ها در واقع به این اعتقاددارند که پول از طریق شانس و افتادن قرعه به نامشان به آن‌ها می‌رسد.

2-آدم‌های ثروتمند با پول، باهدف برنده شدن بازی می‌کنند.
آدم‌های فقیر با پول، باهدف بازنده نشدن بازی می‌کنند.
اولین هدف بیشتر آدم‌ها از بازی با پول به‌جای به وجود آوردن ثروت و برکت، زنده ماندن و امنیت خاطر است. هدف آدم‌هایی که به معنای واقعیثروتمند هستند، داشتن دارایی و خیروبرکت زیاد است، نه به مقدار کم، بلکه مقدار زیادی از پول، ثروت و برکت.

3-آدم‌های ثروتمند متعهد به ثروتمند شدن هستند.
آدم‌های فقیر آرزومند ثروتمند شدن هستند.

4-ثروتمندان بزرگ می‌اندیشند.
فقرا محدود می‌اندیشند.

بیشتر مردم در بازی زندگی، بازی کوچک را انتخاب می‌کنند. چرا؟ اول به خاطر ترس. آن‌ها شکست را با مرگ برابر می‌بینند و حتی از موفقیت بیشتر، گریزانند. دوم اینکه آن‌ها به خاطر احساس کوچکی که می‌کنند، بازی کوچک را انتخاب می‌کنند. آن‌ها احساس بی‌لیاقتی می‌کنند و این احساس را در خود ندارند که به‌اندازه کافی خوب و مهم هستند، تا تفاوتی واقعی را در زندگی خود و دیگران ایجاد کنند.
زندگی کوتاه‌تر از آن است که کوچک باشیم. دیزرائیلی

5-آدم‌های ثروتمند بر روی فرصت‌ها تمرکز می‌کنند.
آدم‌های فقیر بر روی موانع تمرکز می‌کنند.

6-آدم‌های ثروتمند، آدم‌های ثروتمند و موفق را ستایش می‌کنند.
آدم‌های فقیر، از آدم‌های ثروتمند بیزار و متنفرند.
اجازه بدهید واضح بگویم: نود و هشت درصد از مردان و زنان ثروتمند، انسان‌های شریفی هستند و به همین دلیل است که ثروتمند هستند. به همین دلیل است که آن‌ها به پول اعتماد دارند و به همین دلیل است که آن‌ها شرکت‌‌‌های بزرگی را تشکیل داده و زمینه اشتغال هزاران نفر را فراهم کرده‌اند.پول قدرت می‌آورد و شما باید آن را به‌دست آورید! باید. چون اگر آدم خوبی باشید، با داشتن آن، کارهای خوب بیشتری می‌توانید انجام دهید.

7-آدم‌های ثروتمند با آدم های مثبت و موفق معاشرت می‌کنند.
آدم‌های فقیر با آدم‌های منفی و یا شکست‌خورده معاشرت می‌کنند.
افراد موفق به افراد موفق دیگر نگاه می‌کنند، تا در خودشان ایجاد انگیزه کنند. آدم‌های ثروتمند از اینکه دیگران در موفقیت پیش‌قدم شده‌اند خوشحال‌اند، چون می‌توانند اکنون 
و بر اساس تجارب آن‌ها، طرحی را برای خود بریزند که دستیابی آن‌ها را به موفقیت آسان‌تر می‌نماید.

8-آدم‌های ثروتمند مشتاق تبلیغ کردن خود و ارزش‌هایشان هستند.
آدم‌های فقیر اشتیاقی به تبلیغ ندارند.
تنفر از تبلیغ کردن یکی از بزرگ‌ترین موانع بر سر راه موفقیت است. افرادی که در رابطه با تبلیغ کردن از خودشان مشکل‌دارند، معمولاً ورشکسته هستند. اگر مردم از کالا، خدمات یا توانایی‌های شما بی‌خبر باشند طبیعی است که سراغ شما نخواهند آمد.

9-آدم‌های ثروتمند از مشکلات خودشان بزرگ‌تر هستند.
آدم‌های فقیر از مشکلات خود کوچک‌تر هستند.
اگر در زندگی مشکل بزرگی دارید، معنی آن این است که شما شخص کوچکی هستید. دنیای بیرون شما دقیقاً انعکاسی از دنیای درون شماست. اگر می‌خواهید که تغییری همیشگی در خود بدهید دست از تمرکز کردن روی اندازۀ مشکل برداشته و به‌جای آن تمرکز کردن روی اندازه خودتان را شروع کنید! بزرگی شما به اندازۀ بزرگی رویاهای شماست.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تحقیقاتی کرامت

گروه تحقیقاتی کرامت با هدف تحقیق جهت تجربه زندگی زیباتر در تمام جنبه‌های مادی و معنوی، هدف گزاری،علم ثروت،موفقیت،قرآن،قانون جذب،قانون عشق و روابط،اعتماد به نفس و فن بیان، توسط استاد احمدرضا کرامت محقق و نویسنده در سال 1379 تأسیس گردید.استاد کرامت رسالت خویش را ترویج باور به وجود یگانه نیروی خیر حاکم بر جهان هستی می‌داند، ایشان معتقد است که تعالیم مطرح شده در کارگاه‌ها باعث رشد و تقویت این باور در مخاطبان، که با استفاده از ایمان به خدای یکتا، توکل به او و درک قوانین حاکم بر جهان هستی می‌توان حاکم بر سرنوشت خود شده و عنان زندگی را در دست گیرد.استاد  کرامت مدرس علم ثروت و موفقیت،دوره های زیادی آماده کرده، که با کمک این دوره ها،می توانید پایه و اساس و فونداسیون زندگی تان از اول بصورت اساسی بچینید.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش