اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960718263597760

قرعه‌کشی هدیه 2 میلیون تومانی برای حس خوب خرید:

در فروشگاه اینترنی بورسیکا بدون پول خرید کنید

کد: 13960718263597760

https://goo.gl/FyLiFA

، تهران , (اخبار رسمی): تخفیف هنگام خرید حس خوبی را برای خریدار ایجاد می کند، حال اگر هنگام خرید بتوانید تمام نیازهای خود را بدون پرداخت پول و به عنوان هدیه دریافت کنید چه حسی خواهید داشت؟ این حسی است که فروشگاه اینترنتی بورسیکا در کمپین جدید خود به مشتری داده است.

در فروشگاه اینترنی بورسیکا بدون پرداخت پول خرید کنید!!
ثبت نام دو میلیونی بورسیکا

تصور کنید در فروشگاه اینترنتی بورسیکا نیازی به پرداخت وجه نداشته باشید و بتوانید تا سقف 2 میلیون تومان از بورسیکا خرید کنید و رایگان درب منزل تحویل بگیرید!! این در بورسیکا تصور کنید!

این یک خبر متفاوت است، پس از خواندن این خبر شما دیگر می‌دانید که در صورت ثبت نام دربورسیکا چه چیزی در قرعه‌کشی آن انتظار شما را می‌کشد: یک ثبت نام به ارزش ریالی 20 میلیون یا دو میلیون تومان! که برای شرکت در آن می‌توانید از طریق لینک http://landing.boorsika.com/register ثبت‌نام کنید.

هربار که برای خرید به یک فروشگاه اینترنتی مراجعه می‌کنید وقتی موقع پرداخت می‌شود و شما به سمت درگاه بانک هدایت می‌شوید با خود می‌گویید: «ای کاش ارزان تر بود»، «ای کاش تخفیف بیشتری داشت» یا «چه خوب بود اگر پول پرداخت نمی کردم».

حالا تصور کنید زمانی که هنگام پرداخت وجه می‌رسد نیازی به پرداخت نداشته باشید، یا با هر خرید چند بن به شما داده شود که هر زمان دوست داشتید بتوانید آنرا در خرید‌های بعدی خود استفاده و از حساب خود کم کنید.

همه اینها دیگر تصور نیست چون در فروشگاه اینترنتی بورسیکا داستان خرید متفاوت است. تا 2 میلیون تومان بدون پرداخت وجه می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید خرید کنید.

 

و خبرخوش اینجاست که با آمدن پاییز، بورسیکا در جشنواره "ثبت نام 2 میلیون تومانی"به تمام افرادی که در وب سایت بورسیکا ثبت نام کنند 15 هزار تومان بن خرید با اعتبار استفاده تا انتهای پاییز هدیه می‌دهد و هر 12 روز یکبار با قرعه کشی بین افرادی که ثبت نام کردند یک بن خرید 2 میلیون تومانی با حق استفاده نامحدود برای خرید از بورسیکا هدیه می‌دهد.

 

به این ترتیب شما در هر صورت در بورسیکا برنده اید و چنانچه برنده خوش شانس بن 2 میلیون تومانی باشید می‌توانید هر وقت اراده کردید در فروشگاه اینترنتی بورسیکا چرخی بزنید و هر آنچه احتیاج داشتید سفارش دهید و آن را مهمان بورسیکا رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

 

دو نکته را فراموش نکنید:

  • هرچه زودتر ثبت نام کنید شانس بیشتری دارید. با خرید از بورسیکا بر روی اکثر محصولات به شما "پن کارت" داده می‌شود.

پن کارت بورسیکا یا پول نقد کارت بورسیکا بُنی است که در اعتبار شما برای خرید‌های بعدی ذخیره می‌شود و برخلاف سایر بن‌ها تاریخ انقضا ندارد و محدودیتی در تعداد استفاده آن ندارید.

  • برای تجربه خریدی متفاوت عجله کنید و همیشه در خرید از بورسیکا برنده باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی بورسیکا

فروشگاه اینترنتی بورسیکا یک فروشگاه اینترنتی با یک تجربه خرید خوب است که مشتری در آن می تواند کلیه محصولات را با پایین ترین قیمت دریافت نموده و درب منزل با ارسال رایگان بالای 30 هزار تومان دریافت نماید . علاوه بر کلیه این امکانات فروشکاه اینترنتی بورسیکا برای اکثر محصولات خود یک بن تخفیف به نام پن کارت در نظر می گیرد که این پن کارت تاریخ انقاضا مصرف ندارد و می تواند در هر زمانی استفاده شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]