اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960830268907760

در جمعه سیاه بورسیکا علاوه بر تخفیف، اعتبار هدیه دریافت کنید!

2 میلیون تومان اعتبار خرید در حراج بلک فرایدی فروشگاه اینترنتی بورسیکا

کد: 13960830268907760

https://goo.gl/A1NW4N

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی بورسیکا در روز 3 و 4 آذر ماه به رسم کل دنیا در حراج سراسری بلک فرایدی بر روی انواع محصولات در دسته لوازم جانبی، موبایل، لوازم شخصی و لوازم خانگی تا 90 درصد تخفیف گذاشته است. علاوه بر این امکان استفاده از اعتبار رایگان خرید و شرکت در قرعه کشی 2 میلیون تومانی را نیز فراهم کرده است.

حراج بلک فرایدی تا 2 میلیون تومان اعتبار خرید در فروشگاه اینترنتی بورسیکا
بلک فرایدی فروشگاه اینترنتی بورسیکا- تا 90 درصد حراج محصولات + ارسال رایگان
حراج بلک فرایدی تا 2 میلیون تومان اعتبار خرید در فروشگاه اینترنتی بورسیکا
تخفیف ویژه لوازم خانگی در بلک فرایدی فروشگاه اینترنتی بورسیکا
حراج بلک فرایدی تا 2 میلیون تومان اعتبار خرید در فروشگاه اینترنتی بورسیکا
تخفیف ویژه موبایل در بلک فرایدی بورسیکا - خرید تا 90 درصد تخفیف + ارسال رایگان +15 هزار تومان اعتبار

فرصت‌های ویژه برای خرید همیشه تکرار نمی‌شوند؛ در بلک فرایدی فروشگاه اینترنتی بورسیکا، هم ارزان خرید کنید و هم اعتبار خرید رایگان دریافت کنید

در روز جمعه‌ی سیاه یا بلک فرایدی مرسوم است که کل دنیا فروشگاه‌های بزرگ و اینترنتی به اصطلاح آتش به مالشان می‌زنند و لذت ارزان‌ترین خرید سال را به مشتریان خود هدیه می‌دهند. در حراج سراسری بلک فرایدی محصولات فروشگاه اینترنتی بورسیکا ارزان‌تر از همیشه عرضه می‌شوند. فروشگاه اینترنتی بورسیکا نیز در روز جمعه‌ی سیاه لوازم جانبی، لوازم شخصی و خانگی  این فروشگاه اینترنتی را با تخفیف عرضه خواهد کرد. در این روز علاوه بر اینکه تمام محصولات تخفیف واقعی و هیجان انگیز دارند؛ کلیه‌ی مشتریان از دو هدیه‌ی فوق‌العاده نیز برخوردار خواهند شد:

1- کلیه محصولات ارسال رایگان دارند؛ پس با خیال راحت خرید کنید.

2- بورسیکا هم‌زمان با بلک فرایدی؛  جشنواره‌ی بورسیکا در پاییز را اجرا می‌کند. در این جشنواره در صورت ثبت نام در بورسیکا بلافاصله یک کد 15 هزار تومانی اعتبار خرید دریافت می‌کنید که می‌توانید به خرید خود تخفیف بیشتری اضافه کنید و در قرعه‌کشی اعتبار خرید 2 میلیون تومانی نیز شرکت داده خواهید شد. در صورت برنده شدن باز هم می‌توانید تا سقف 2 میلیون تومان از بورسیکا خرید کنید و رایگان درب منزل تحویل بگیرید. با این حساب دیگر تامل جایز نیست، جایزه و تخفیف بورسیکا منتظر شما هستند.

برخی از محصولات خاص بورسیکا در این حراج به صورت ویژه ارائه خواهد شد؛ مانند دستگاه لیزر محبوب خانگی تریا بیوتی که در این حراج استثنایی با 600 هزار تومان تخفیف ارائه می‌شود و ماساژور‌های بن کر که تا 1 میلیون تومان نیز تخفیف دارند. لوازم جانبی موبایل و تبلت را نیز با خیال راحت در این حراج بخرید؛‌ زیرا با ارزان‌ترین نرخ ممکن ارائه خواهد شد.

 جمعه و شنبه در فروشگاه اینترنتی بورسیکا منتظر پیشنهادات ویژه باشید.

برای ثبت‌نام در قرعه کشی دو میلیون تومانی و استفاده از اعتبار 15 هزار تومانی بورسیکا می‌توانید به سایت فروشگاه بورسیکا مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی بورسیکا

فروشگاه اینترنتی بورسیکا یک فروشگاه اینترنتی با یک تجربه خرید خوب است که مشتری در آن می تواند کلیه محصولات را با پایین ترین قیمت دریافت نموده و درب منزل با ارسال رایگان بالای 30 هزار تومان دریافت نماید . علاوه بر کلیه این امکانات فروشکاه اینترنتی بورسیکا برای اکثر محصولات خود یک بن تخفیف به نام پن کارت در نظر می گیرد که این پن کارت تاریخ انقاضا مصرف ندارد و می تواند در هر زمانی استفاده شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]