اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961101277707760

برنده کالا با 90 درصد تخفیف شوید

در بورسیکا فقط حدس بزنید و با 90 درصد تخفیف واقعی خریداری کنید

کد: 13961101277707760

https://goo.gl/Z77uSp

، تهران , (اخبار رسمی): در مسابقه‌ی پازل فروشگاه اینترنتی بورسیکا 9 کالا با 90 درصد تخفیف راس هر ساعت اعلام می‌شود؛ هر کاربری که بتواند قبل از دیگران محصول را حدس بزند، پیدا کند و خرید کند برنده‌ی مسابقه است.

در بورسیکا فقط حدس بزنید و کالا با 90 درصد تخفیف واقعی خریداری نمائید
مسابقه پازل 90 درصد تخفیف بورسیکا

خرید کالایی با 90 درصد تخفیف واقعی بسیار هیجان انگیزه و هیجان انگیزتر وقتیه که توی یک مسابقه آن را برنده شده باشی.در مسابقه بورسیکا حدس میزنید و کالایی با 90درصد تخفیف برنده می‌شوید

فروشگاه اینترنتی بورسیکا، بازی سرگرم کننده و مهیجی را با محصولات خود در نظر گرفته است که ضمن فراهم کردن یک فرصت لذت بخش بازی، یک تجربه‌ی خوب خرید نیز برای شما رقم بزند. 

این بازی با نام بازی 9 در 90 در کانال تلگرام قرار می‌گیرد. در این بازی باید محصولاتی از جمله موبایل، لپ تاپ، اسپیکر، لوازم جانبی، لوازم خانگی و هر آنچه که در فروشگاه بورسیکا موجود است و تصویر آن در داخل پازل مربوط قرار داده شده است را حدس بزنید و 90 درصد تخفیف جایزه بگیرید.  این یک بازی و مسابقه‌ی سرگرم کننده و مهیج با محصولات بورسیکا است، می‌توانید این بازی را همراه با بقیه‌ی اعضای خانواده‌ی خود انجام بدهید.

اما نحوه‌ی شرکت در این بازی به چه صورت است؟

برای شروع بازی باید در کانال تلگرام بورسیکا عضو بشوید. در داخل کانال بورسیکا روز بازی اعلام می‌شود. اولین دوره‌ی این بازی سه شنبه 3 بهمن ماه ساعت 3 بعدازظهر شروع می‌شود، از ساعت 3 بعداز ظهر تا 12 شب سه شنبه راس هر ساعت پازلی مربوط به یکی از محصولات بورسیکا در داخل کانال بورسیکا به نمایش گذاشته می‌شود. اگر بتوانید این محصول را حدس بزنید، می‌توانید آن را با تخفیف باور نکردنی 90درصدی خریداری کنید، مثلا برای یک محصول 100 هزار تومانی (در صورت حدس زدن) فقط باید 10 هزار تومن پرداخت کنید.

افراد زیادی در همان لحظه در حال حدس زدن و حل کردن آن پازل هستند و از هر محصول فقط یک عدد موجود است، پس سرعت عمل خودتان را بالا ببرید. دقت کنید که در هر یک ساعت، یک پازل برای شما قرار داده می‌شود، پس بعد از اتمام پازل بورسیکا را ترک نکنید و منتظر پازل بعدی باشید، با حدس هر پازل آن محصول را به اسم خودتان کنید. می‌توانید هر 9 محصول را برای خودتان کنید. خودتان را آماده کنید، سرعتتان را بالا ببرید، پازل را حل کنید و جایزه بگیرید.

صفحه اختصاصی مسابقه پازل

فروشگاه اینترنتی بورسیکا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی بورسیکا

فروشگاه اینترنتی بورسیکا یک فروشگاه اینترنتی با یک تجربه خرید خوب است که مشتری در آن می تواند کلیه محصولات را با پایین ترین قیمت دریافت نموده و درب منزل با ارسال رایگان بالای 30 هزار تومان دریافت نماید . علاوه بر کلیه این امکانات فروشکاه اینترنتی بورسیکا برای اکثر محصولات خود یک بن تخفیف به نام پن کارت در نظر می گیرد که این پن کارت تاریخ انقاضا مصرف ندارد و می تواند در هر زمانی استفاده شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]