اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961205284057760

فروش ویژه عید بورسیکا در آستانه فرا رسیدن سال نو

از حراج لوازم جانبی تا تخفیف فوق‌العاده لوازم‌خانگی در فروش ویژه بورسیکا

کد: 13961205284057760

https://goo.gl/AAF4Wb

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی بورسیکا به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، فروش ویژه محصولات خود را آغاز کرده است. در این طرح ویژه، هر هفته یک دسته از محصولات که شامل بیش از 200 محصول است در فروش ویژه عیدیکا با تخفیف بالا به فروش می‌رسد.

از حراج لوازم جانبی تا تخفیف فوق العاده لوازم خانگی در فروش ویژه بورسیکا
از حراج لوازم جانبی تا تخفیف فوق‌العاده لوازم‌خانگی در فروش ویژه بورسیکا

فروشگاه اینترنتی بورسیکا به رسم خوب دیرین عیدی دادن در ایام نوروز، برای همه ایرانیان در فروشگاه خود عیدی تدارک دیده است، هر ایرانی می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی بورسیکا عیدی خود را از بورسیکا دریافت کند.
فروشگاه اینترنتی بورسیکا با جشنواره عیدیکا در روزهای پایانی سال ۹۶ در کنار شماست. در جشنواره‌ای که بورسیکا به مناسبت آغاز سال ۹۷ برپا کرده، خبری از گرانی‌های نزدیک عید نیست.

در جشنواره عیدیکا تخفیف‌های فوق‌العاده ای در انتظار شماست؛ این تخفیفات در هر چهار هفتۀ ماه اسفند در اختیار شما قرار می‌گیرد. به صفحۀ جشنوارۀ نوروزی عیدیکا سر بزنید و با خرید محصولات مورد نظرتان خستگی خانه‌تکانی دم عید را از یاد ببرید.
در جشنواره عیدیکا در هر هفته، تخفیف‌های ویژه‌ای برای دسته‌ای از محصولات در نظر گرفته شده است.
در هفته اول که از ۱ تا ۸ اسفند است، تخفیف باور نکردنی تا ۹۰ درصد لوازم جانبی قرار داده شده است. می‌توانید با خرید محصولات این دسته، عیدی متفاوتی را به عزیزان خود بدهید.
اگر به دنبال نو کردن لوازم منزل خود در سال جدید هستید. تخفیف ۳۰ درصدی لوازم خانگی در هفته دوم جشنواره عیدیکا قطعا شما را قلقک خواهد داد. البته تخفیف‌های ۲۰ درصدی مبلمان خانگی را هم در این هفته‌ها فراموش نکنید.
هفته سوم را هم می‌توانید با تخفیف‌های ۴۰ درصدی لوازم شخصی که به تخفیف‌های دو هفته گذشته اضافه می‌شوند سپری کنید.
در هفته چهارم عیدیکا، بورسیکا نهایت تلاش خود را می‌کند تا خاطره‌ای خوب و به یاد ماندنی از آخرین تجربه‌های خرید شما در سال ۹۶ رقم بزند. در آخرین هفته عیدیکا با کلکسیونی از تخفیف‌های باور نکردنی رو به رو هستید. در این هفته تخفیفات ۸۰ درصدی لوازم جانبی، ۴۰ درصدی لوازم خانگی و لوازم شخصی، ۵۰ درصدی فرهنگ و هنر و انواع اسباب‌بازی‌ها و محصولات جدیدی که بورسیکا به تازگی به لیست محصولات خود اضافه کرده را خواهید داشت.
با خرید از عیدیکا، سال ۹۷ را با خاطره‌ای خوش آغاز کنید و با بورسیکا خاطره خوبی از خرید را تجربه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی بورسیکا

فروشگاه اینترنتی بورسیکا یک فروشگاه اینترنتی با یک تجربه خرید خوب است که مشتری در آن می تواند کلیه محصولات را با پایین ترین قیمت دریافت نموده و درب منزل با ارسال رایگان بالای 30 هزار تومان دریافت نماید . علاوه بر کلیه این امکانات فروشکاه اینترنتی بورسیکا برای اکثر محصولات خود یک بن تخفیف به نام پن کارت در نظر می گیرد که این پن کارت تاریخ انقاضا مصرف ندارد و می تواند در هر زمانی استفاده شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]