اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960912270197760

در جهت کمک به معلولین و کاهش مشکلات عوارض حرکتی لوازم طبی:

فروش ویژه بورسیکا به مناسبت روز جهانی معلولین

کد: 13960912270197760

https://goo.gl/CteU2t

، تهران , (اخبار رسمی): می‌توانیم با استفاده از لوازم طبی عوارض ناشی از مشکلات حرکتی معلولان که باعث نقص‌های بدنی بیشتری در آینده می‌شود را کاهش دهیم. وجود بالش‌های طبی برای افراد معلول یکی از لوازمی است که می‌تواند کمک بسیار زیادی به آنها کند.

روز جهانی معلولین و فروش ویژه بورسیکا به مناسبت این روز
تخفیف روز جهانی معلولین

لوازم کمک درمانی مانند بالش‌های طبی، بست‌ها و باندهای ارتوپدی و ماساژورها کمک شایانی در بهتر بودن حال معلولین می‌کنند. در تخفیف ویژه‌ی فروشگاه اینترنتی بورسیکا به مناسبت روز جهانی معلولین شرکت کنید

افراد معلول به دلیل نداشتن توانایی حرکتی، در معرض مشکلات بسیاری از قبیل درد کمر، درد گردن، درد پا و مشکلاتی از این قبیل هستند. علاوه بر این ناراحتی‌های ناشی از خوابیدن و نشستن‌های طولانی مدت در طول زندگی افراد معلول، شاخصه‌های سلامتی را در آنها به شدت کاهش می‌دهد.
اگر در خانواده خود فرد معلولی دارید، به شما توصیه می‌کنیم حتما سری به بالش‌های طبی بزنید. بالش‌های طبی یکی از لوازمی‌ است که می‌تواند کمک بسیار زیادی به افراد معلول کند. این بالش‌ها در انواع مختلفی از جمله دورگردنی، زیر سر، بین زانویی و … وارد بازار شده‌اند. بالش‌های طبی هوشمند با دارا بودن خاصیت ارتجاعی برگشت پذیر خود، از ایجاد ناراحتی در فرد معلول جلوگیری می‌کنند. فوم به کار رفته در این بالش‌ها به گونه‌ای است که فرم بدن فرد را به خود می‌گیرد و در نتیجه زاویه‌ی مناسب را در هنگام نشستن و یا خوابیدن فرد ایجاد کرده و از ایجاد درد در این نواحی جلوگیری می‌کند.

 از جمله محصولات دیگری که برای افراد معلول ضروری و مهم است، لوازم ارتوپدی هستند.

علاوه بر این‌ها می‌توانید ناراحتی‌های ناشی از خوابیدن و نشستن‌های طولانی مدت در طول زندگی افراد معلول را با یک ماساژور کاهش دهید. ماساژورهای ارائه شده توسط برند‌های مختلف که امروزه به بازار وارد شده‌اند، با داشتن درجه‌های مختلف، درد‌ها و ناراحتی‌های ایجاد شده در بدن افراد معلول را کاهش دهند.

روز ۱۲ آذز در تقویم به عنوان روز جهانی معلولین نام گرفته است. فروشگاه اینترنتی بورسیکا، در سرفصل محصولات خود، بخشی را به فروش محصولاتی با عنوان بالش‌های طبی، ماساژورها و لوازم ارتوپدی قرار داده است که قصد دارد برای حمایت از افراد معلول یا توان‌خواه، تخفیف ویژه‌ای را در روز جهانی معلولین در فروش کالاهای مناسب برای این افراد لحاظ کند. برای مشاهده محصولات  تخفیف دار سایت بورسیکا  اینجا کلیک کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی بورسیکا

فروشگاه اینترنتی بورسیکا یک فروشگاه اینترنتی با یک تجربه خرید خوب است که مشتری در آن می تواند کلیه محصولات را با پایین ترین قیمت دریافت نموده و درب منزل با ارسال رایگان بالای 30 هزار تومان دریافت نماید . علاوه بر کلیه این امکانات فروشکاه اینترنتی بورسیکا برای اکثر محصولات خود یک بن تخفیف به نام پن کارت در نظر می گیرد که این پن کارت تاریخ انقاضا مصرف ندارد و می تواند در هر زمانی استفاده شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | حراج و تخفیف