اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264367793

iMi X یک کپی برداری عجیب!

کد: 13960724264367793

https://goo.gl/zypg4f

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت کوچک تایلندی اسمارت فونی را با نام iMI X رونمایی کرده است که ترکیبی از Mi6 شیائومی و آیفون X اپل است!

iMi X یک کپی برداری عجیب!
iMi X یک کپی برداری عجیب!

این دستگاه در نمایشگاه Mobile Expo 2017 تایلند که مدتی پیش (اواخر ماه سپتامبر) بر پا شد، رونمایی شد و تمام افرادی که بخاطر کپی کاری از  این دو شرکت عصبانی بودند را تحت تاثیر قرار داد! اگر نگاهی به پشت IMI X بیاندازید، می بینید لوگوی آن شبیه چیزی است که شیائومی دارد، اما یک پیشوند کوچک i به آن اضافه شده است (درست مثل Apple که آن را به تمام محصولات خود اضافه می کند).

این “پادشاه کپی برداری” از طراحی مدل آیفون X با همان دوربین دوگانه در پشت، یک صفحه نمایش ۵،۷ اینچ با نسبت ۱۸:۹ و یک اسکنر چهره‌ی مشابه با ویژگی FaceID اپل نیز دارد. این گوشی همان طراحی شیشه‌ای را که مدل‌های iPhone X و Mi 6 در پشت دارند را دارد و دارای دو نسخه حافظه می باشد. یکی با ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت رام، یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با اسکنر iris، و دیگری با ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت رام با سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو (با همان ویژگی های تشخیص چهره). هر دو نسخه روی اندروید ۷٫۰٫۱ نوقا اجرا می شوند. این گوشی رابط کاربری شرکت iMI UI را دارد.

اگر علاقمند به خرید این محصول تقلیدی باشید، خوشحال خواهید شد که بدانید قیمت نسخه ۳ گیگابایتی حدود ۱۵۰ دلار، و نسخه ۴ گیگابایتی حدود ۱۸۰ دلار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیائومی شاپ

فروشگاه اینترنتی شیائومی شاپ عرضه کننده تخصصی محصولات برند شیائومی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]