اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264407693

ویژگی Anti-Theft در آنتی ویروس نود32

کد: 13960724264407693

https://goo.gl/FfSSth

، تهران , (اخبار رسمی): Anti-Theft یا همان ضدسرقت، ویژگی مفید و کاربردی است که در آنتی ویروس‌های نود 32 قرار دارد و کاربران می‌توانند بوسیله‌ی آن، دستگاه به سرقت رفته یا گم شده ی خود را بیابند.

ویژگی Anti-Theft در آنتی ویروس نود32
ویژگی Anti-Theft در آنتی ویروس نود32

Anti-Theft به شما این امکان را می‌دهد که در زمانی که دستگاه شما به سرقت رفته یا گم شده است، آن را روی نقشه علامت‌گذاری کنید و موقعیت فعلی آن را بیابید.

Anti-Theft به شما این امکان را می‌دهد که در زمانی که دستگاه شما به سرقت رفته یا گم شده است ، آن را روی نقشه علامت‌گذاری کنید و موقعیت فعلی آن را بیابید. شما همچنین می‌توانید فعالیت‌های خارجی دستگاه خود را کنترل و احتمال یافتن و بازگشت آن را افزایش دهید.

Anti-Theft چگونه عمل می کند؟

برای استفاده از ویژگی Anti-Theft، ابتدا تمام دستگاه‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها محافظت کنید را به لیست اضافه نمایید. 

نظارت بر فعالیت های خارجی

در صورتیکه دستگاه خود را به عنوان دستگاهی که گم شده یا به سرقت رفته است علامت گذاری کنید، نظارت خودکار فعال و این امکان برای شما فراهم می‌شود که عکس‌های وب کم و تصاویری که روی صفحه‌ی نمایش وجود دارد را مشاهده نمایید.

پیگیری محل دستگاه

با کمک شبکه‌های موجود در محدوده، Anti-Theft در نود 32 موقعیت مکانی دستگاه شما را بر روی نقشه نشان می‌دهد تا بدین وسیله بتوانید شانس دستیابی به دستگاه خود را افزایش دهید.

ارسال پیام برای یابنده

آیا می‌خواهید با یابنده‌ی دستگاه خود در ارتباط باشید؟ یک پیام یک طرفه که بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر می شود را ارسال کنید.

منبع:کی بازار(فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو)؛ بعنوان صاحب امتیاز سایت کی بازار، نه تنها به عنوان یکی از سه نماینده برتر و بزرگ کسپرسکی و نخستین Platinum Partner کسپرسکی در حوزه محصولات شرکتی کسپرسکی در ایران فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]