اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264506840

محصول تازه آژانس گردشگری هفت اقلیم رونمایی شد

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما و هتل Haft724، رقیب تازه نفس صنعت گردشگری

کد: 13960724264506840

https://goo.gl/AWLYt6

، اصفهان , (اخبار رسمی): محصول تازه آژانس گردشگری هفت اقلیم با نام اپلیکیشن هفت 724 به بازار عرضه شد و علاقمندان به سفر می‌توانند بلیط و هتل خود را از طریق این اپلیکیشن با قیمت باورنکردنی خریداری کنند.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما و هتل Haft724، رقیب تازه نفس صنعت گردشگری
اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما و رزرو بلیط آنلاین هتل

برای دانلود اپلیکیشن حرفه‌ای haft724 می‌توانید از طریق کافه بازار برای گوشی‌های اندروید و همچنین اپ استور برای گوشی‌های اپل، با جستجوی کلمه haft724 اقدام کنید.

به گزارش روابط عمومی آژانس گردشگری هفت اقلیم، اپلیکیشن خرید آنلاین بلیط هواپیما و هتل Haft724، محصول تازه این آژانس گردشگری است.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه سامانه خرید بلیط سیستمی Haft724 امکان رزرو بلیطِ آنلاین از 90 ایرلاین معروف را در 70 کشور جهان فراهم کرده است. بلیط‌های قابل ثبت شامل انواع بلیط‌های چارتری و سیستمی داخلی و خارجی است که در هر ساعت از شبانه‌روز و از هر مکان قابل ثبت و دریافت است. امکان مقایسه‌ی پروازهای مشابه یا همزمان، و همچنین مقایسه قیمت، ساعت پرواز ،توقف و غیره، این موقعیت را به شما می‌دهد که مناسبت‌ترین انتخاب را نسبت به شرایط سفر خود داشته باشید بدون این که نیاز باشد به آژانس‌های متعدد مراجعه نمایید. رزور آنلاین هتل از دیگر امکانات وب‌سایت خدمات گردشگری هفت اقلیم است، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات هر هتلی را در هر شهر جهان مورد ارزیابی و مقایسه قرار داده، آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را به صورت ریالی پرداخت کنید.

همچنین امکان جستجوی هتل در هر شهر دنیا، ارزیابی و مقایسه سرویس‌های مشابه و همچنین مشاهده تصاویر، رتبه هتل و دریافت واچر به‌صورت اینترنتی امکان‌پذیر است.   این شرکت  با نیازسنجی بازار توانسته است ویژگی‌های تازه‌ای نظیر خرید بلیط هواپیما، تابعی از شرایط زمانی، مکانیِ سفر و همچنین نوع خدمات شرکت مورد نظر را ارائه کند. امکان رزور بلیط غیر حضوری، فارغ از محدودیت های مکانی و زمانی با اتکاء به کاملترین سامانه جستجوی بلیط‌های سیستمی موجود کشور به نام Haft724 و با پشتیبانی کامل، از مهم‌ترین بخشهای وب‌سایت گردشگری هفت اقلیم است. از ویژگی‌های برجسته‌ی این سامانه امکان استرداد بلیط خریداری شده به هر دلیل مثل انصراف یا جاماندن از پرواز است که بواسطه‌ی آن می‌توانید با حداقل جریمه -اعمال شده شرکت هواپیمایی- مبلغ بلیط را در حسابتان نگه داشته و مجددا خرید کنید. در هفت اقلیم آرامش و لذت بردن از سفر صرف نظر از هدف آن، از همان لحظه رزور بلیط آغاز شده و این موضوع در کنار ده‌ها نکته ریز و درشت دیگر برای مشتریان این وب‌سایت اهمیتی ویژه‌ دارد را ارائه کند تا این خدمت تازه سرعت در خرید بلیط در هر زمان و هر مکان و نرخ فوق العاده و باورنکردنی در قیمت‌های بلیط در کنار پشتیبانی قوی را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

محمد میرانی مدیرعامل آژانس گردشگری هفت اقلیم تولید این اپلیکیشن را نتیجه یک سال کار مستمر دانست و گفت: فرآیندی تجربه محور به همراه دانش روز در صنعت نرم افزار برای تولید این اپ از  زمان آغاز پروژه تولید شروع و امسال آماده رونمایی شد.
وی در آخر خاطر نشان کرد برای دانلود این اپلیکیشن حرفه‌ای می‌تواند از طریق کافه بازار برای سیستم عامل اندروید و همچنین اپ استور برای سیستم عامل ای‌او‌اس ، با جستجوی کلمه haft724 اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهیدو

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت ، اپلیکیشن های موبایل ، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان تجارت الکترونیک به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. یکی دیگر از دپارتمان های فعال شرکت در حوزه اینترنت اشیا مشغول بکار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]