اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960726264795632

معرفی عطرهای Floris

کد: 13960726264795632

https://goo.gl/ZY8EvN

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی تمامی محصولات برند floris

معرفی عطرهای Floris
معرفی عطرهای Floris

به گزارش لوکس بایر : از لابه‌لای سطرها و صفحات کتاب تاریخ عطرسازی، نام خانه‌ها و لاین‌هایی به دوران معاصر راه یافته است که با وجود تمام موفقیت‌ها و افتخاراتی که در عرصه عطرسازی کسب کرده‌اند؛ کمی ناشناخته و مهجور مانده‌اند. لاین عطرسازی سلطنتی و تاریخی Floris نیز یکی از همین خانه‌‌ها است. این خانه عطرسازی، در سال 1730 توسط Juan Famenias Floris و همسر وی، الیزابت، با افتتاح فروشگاهی در لندن راه‌اندازی شد. فعالیت‌های نخستین فلوریس، در سال‌های نخستین به فروش عطر، شانه‌های ویژه و لوازم اصلاح و آرایش اختصاص داشت. دریافت لوح سلطنتی از سوی "جورج چهارم" در سال 1820، موفقیت بزرگی برای این خانه باسابقه محسوب می‌شد و موجب شد تا فلوریس، اعتبار ویژه‌ای نزد اشراف و چهره‌های شناخته شده کسب کند.

اگرچه فلوریس با ارائه عطرهایی خوش ساخت و ویژه طرفداران بسیاری در میان اشراف‌زادگان و چهره‌های مطرح در دوران مختلف پیدا کرده بود؛ با این وجود اتفاقات ویژه و موفقیت‌های این خانه در عطرسازی، از سال 1850 و همزمان با عصر اختراعات و توسعه صنعت از راه رسید. این خانه که نسل به نسل توسط اعضای خاندان فلوریس مدیریت می‌‌شد؛ در این سال‌ها بواسطه نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های بزرگ، توجه سایر اقشار را بخود جلب کرده و علاوه بر این، نام خود را به خارج از لندن و انگلستان صادر کرد تا از این طریق، بیش از پیش بر اعتبار خود بیفزاید. پس از اینکه در سال 1878، Mary Anne Floris به همراه همسر خود، James R.D. Bodenham، مدیریت خانه را از "جوزف فلوریس" تحویل گرفتند؛ شاکله و اساس عطرسازی این خانه تعریف شد و موفقیت‌ها و دریافت تقدیر نامه‌های مختلف از سوی سیاسیون و چهره‌های شناخته شده، یکی پس از دیگری و در طول سالیان متمادی، بسوی فلوریس و عطرهای آن سرازیر شد. "وینستون چرچیل"، نخست وزیر شهیر انگلستان، یکی از این افراد است که در سال 1934 تقدیر نامه ویژه ای برای خانه می‌‌فرستد؛ نامه‌ای که بخاطر دو عطر No127 و Stephanotis از این خانه و هنر طراحان عطرهای آن، قدر دانی می‌‌کند.

هفتمین نسل از نوادگان فلوریس-بودِنهام، در دهه 1950 میلادی عطرهایی خلق کردند که زیبایی آن‌ها، بازار عطر ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از چهره‌های سیاسی و نیز و ستارگان‌هالیوود را خواهان عطرهای این لاین انگلیسی کرد. در سال‌های بعد و دهه‌های مختلف، روند رو به رشد و موفقیت فلوریس، آهسته و پیوسته تداوم می‌ یابد که راه‌اندازی یک کارخانه در "دِوون" که توسط "پرنسس دایانا" در سال 1989 افتتاح شد؛ یکی از دستاوردهای بزرگ خانه در این سال‌ها است.

نزدیک به سه قرن فعالیت در زمینه‌ی ساخت و فروش عطرهای لوکس و محصولات زیبایی باکیفیت، فلوریس را به نامی‌ بزرگ و شایسته احترام در عرصه عطرسازی نیش تبدیل کرده است. حضور در سطح اول عطرسازی فاخر و لوکس به مدت سه قرن، امری دشوار و مسئولیتی خطیر است که خاندان فلوریس در انجام این مهم، به شایستگی عمل کرده‌اند. پایبندی به اصول و ریشه‌های خانه، و ارائه آثار مهم و موفق خانه در دوران معاصر، در کنار بروز رسانی و توسعه ایده‌های مختلف و ارائه آثاری مدرن و با هویت، مهم‌ترین دلیل تداوم موفقیت‌های فلوریس در جهان عطرسازی است. موفقیت‌های پیوسته ای که در قرن بیست و یکم نیز همچنان ادامه یافته‌اند و ارائه آثار سلطنتی و نفیس از سوی این خانه در سال‌های اخیر همچنان دنبال می‌ شود. ساخت عطری ویژه که در سال 2013 به تعداد محدود به افتخار ملکه الیزابت دوم ارائه شد؛ نمونه ای از این عطرها است.

خانه عطرسازی فلوریس، فعالیت‌های خود را با راه‌اندازی لاین تولید محصولات معطر اصلاح و حمام در سال‌های اخیر توسعه داده است. همچنین این لاین، امکانی ویژه در اختیار مخاطبان و مشتریان خود قرار داده است که با حضور در شعبه‌ها و فروشگاه‌های منتخب فلوریس، ترکیبات متشکل از روغن‌های مرغوب و کمیاب را بو کرده و بر اساس آن‌ها، سفارش ساخت عطرهایی منحصربفرد و نفیس را به طراحان خانه بدهند. خیابان 89 Jermyn لندن، از نخستین روزهای پایه گذاری خانه فلوریس در سال 1730 تا به امروز، همچنان بعنوان فروشگاه اصلی و محل عرضه محصولات خانه، به فعالیت‌های خود ادامه می‌‌دهد و کارخانه‌ای که در سال 1989 در دوون راه‌اندازی شد؛ با توسعه فعالیت‌ها و بروزرسانی تجهیزات خود، محصولات مختلف و بطور ویژه، عطرهای این خانه را تولید می‌‌کند تا روز بروز بر مخاطبان این لاین عطرسازی تاریخی و محجوب، اضافه شود.

فلوریس، عطرهای خود را در قالب دو مجموعه Classic Signature و Private ارائه می‌‌کند. عطرهایی که بعضاً قدمتی به‌اندازه‌ی تاریخ خانه داشته و با حفظ المان‌های فرمول‌های اولیه، به قرن بیست و یکم راه یافته‌اند. از میان رؤیاهای جیمز فلوریس و همسرش، الیزابت، و از لابلای سطرها و صفحات کتاب تاریخ عطرسازی، عطرهایی نفیس و اصیل به دوران معاصر راه یافته‌اند که همواره تحسین و تمجید اقشار مختلف جامعه را از آن خود کرده‌اند. عطرهایی که پادشاهان و شاهزادگان، رهبران سیاسی، ستارگان سینما و در نهایت، بسیاری از مخاطبان و شیفتگان عطرسازی را تحت تأثیر شکوه و صلابت خود قرار داده‌اند و در ادامه، به معرفی آن‌ها که در قالب دو مجموعه ارائه شده‌اند؛ خواهیم پرداخت.

 

Classic Signature Collection

این مجموعه، به نوعی مجموعه‌ی اصلی عطرهای خانه به شمار می‌‌رود. تنوع و گستردگی زمانی، نخستین نکته‌ای است که در میان آثار این مجموعه خودنمایی می‌‌کند. از قرن هجدهم تا قرن بیست و یکم، آثاری به چشم می‌‌خورند که همگی بر یک موضوع تمرکز دارند: روایحی پالوده که با استفاده از ترکیبات کمیاب و گرانقیمت ساخته شده‌اند. ظرافت و گیرایی، دیگر عامل مشترکی است که همه عطرهای این مجموعه از آن بهره برده‌اند. روایحی خیال انگیز و کاریزماتیک که به زیبایی، تاریخ فلوریس و راز ماندگاری این خانه را به تصویر می‌‌کشند.

 از میان عطرهای موفق قرن بیستم خانه که این مجموعه در سال‌های اخیر ارائه کرده؛ آثار ویژه ای به چشم می‌‌خورند که نمایش لوکس و وفادار به ترکیبات آرایشگاهی-انگلیسی در عطر No.89 یکی از آن‌ها است. عطری از رز، اسطوخودوس، خزه و مرکبات که فضایی درخشان، تمیز، کلاسیک و آرایشگاهی را ارائه می‌‌کند و در سال 1951 عرضه شد. ترکیبی از درخشش نوت‌های مرکباتی و گیاهان معطر که بر بستری خزه‌ای- رزینی آرمیده و با لمسی از وتیور و مریم، فضایی کلاسیک را تجربه می‌‌کند؛ کلیت عطر Elite محصول 1980 را شکل داده است. JF محصول 1993، عطری مرکباتی، سبز و تازه است که با ادغام در لایه‌هایی چوبی- رزینی  و گل بو کامل می‌‌شود.

 آکورد کهربایی شیرین، صمغی و دودی همراه شده با لایه‌هایی سبز-رزینی و میوه‌ای- گل بو در Soulle Ambar محصول 2013 و عطر شیپق- گل بوی Chypressمحصول 2017؛ از دیگر آثار موفق این مجموعه هستند که در سالیان اخیر ارائه شده‌اند.

 

Private Collection

این مجموعه که با الهام از افراد و مکان‌های مختلف ساخته شده است؛ با بکارگیری ترکیباتی مرغوب و ویژه، احساسات و خیال را با خود همراه ساخته تا به شاعرانه‌ترین شکل ممکن، ایده‌ها و طرح‌های مورد نظر طراحان و هنرمندان عطرساز خانه را به زبان رایحه ترجمه کند. نمایشی تازه، تأمل بر انگیز و ناب از آکورد دریایی که با قلبی گل بو و میوه‌ای همراه شده است در عطر Sirena محصول 2011؛ آغازگر فعالیت‌های این مجموعه بود.

ارائه دو عطر در سال 2013، موفقیت‌های این مجموعه از عطرهای فلوریس را تداوم بخشید. عطر میوه‌ای و گل بوی Cherry Blossom که پیوندی ظریف و اغواگر بین لطافت نوت‌های گل بو با شکوفه‌ها و میوه‌های درخت گیلاس را بر بستری درخشان و ترش از ترنج و پرتقال برقرار کرده؛ در کنار نمایشی از تاریکی دودی و اسرار آمیز پچولی که با نوت‌های صمغی بر آن تأکید شده و با ادغام در لایه‌هایی پودری و روغنی-خامه ای از زنبق و نارگیل کامل می‌ شود؛ در عطر Patchouli، دو عطر نخست این مجموعه هستند.

آکورد چرمی‌ صمغی- رزینی عمیق شده با وجوه دودی، خاکی و جانوری عود که با بستری گل بو و فلزی همراه شده است در عطر Leather Oud؛ و نیز، تلفیقی از کهربای دودی، خاکی و شیرین با عود صمغی و جانوری بر بستری از رز و مشک در Honey Oud، دو عطر با فضاهای شرقی و غنی هستند که در سال 2014 به مجموعه اضافه شدند. در سال 2015، عطر تحسین شده Jermyn Street که ادای دِین فلوریس به خاستگاه خود، خیابان ژرمین است؛ در قالب این مجموعه ارائه شد. عطری گیاهی، ادویه‌ای و سبز که از همراهی جانیپر و آرتمیسیا با ترنج، مشک، ادویه‌ها و نوت‌های چوبی شکل گرفته است. Bergamotto Positano دیگر عطر این مجموعه است که در سال 2015 معرفی شد. عطری شاداب و آرامش‌بخش از همراهی ترنج با نوت‌های دریایی-آبی که با زمینه‌ای سبز و ادویه‌ای از چای، زنجبیل و ادویه‌ای شرقی آراسته شده و با لمسی از کهربای وانیل کامل می‌‌شود.

عطر چوبی-رزینی، سبز و درخشان حاصل از همراهی سرو و سدر با مرکبات، نعنا و ریحان که بر پایه‌ای از خزه و مشک استوار است با عنوان 1962؛ آکورد چرمی‌-دودی حاصل از غان، سرو کوهی و رزین‌ها که با لایه‌هایی تازه و ایندولیک از مشک و یاس و لمسی از آکورد کهربا متعالی شده در 1976؛ و عطر سبز، رزینی، تازه و تمی‌ز 1988 که از همراهی باریجه با مرکبات، رزماری، آویشن و نوت‌های سبز شکل گرفته است و در قلبی پودری و گل بو به کمال می‌ رسد؛ سه عطری هستند که در سال 2016 به مجموعه اضافه شدند. عطرهایی لوکس و نفیس، که بیانگر خلاقیت‌ها و شکوه پایان‌ناپذیر فلوریس، در دوران معاصر هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]